ראיון אישי

מריה דומרק: "אין לי רצון לרדוף אחרי כסף"

מריה דומרק ואיתי לוי בקמפיין ללי קופר| צילום: אסף לב
מריה דומרק ואיתי לוי בקמפיין ללי קופר| צילום: אסף לב

מריה דומרק מככבת בקמפיין חדש לצד איתי לוי, לא מתנצלת על הרזון ומגלה מה ענתה לסוכן שאמר לה "תעלי כמה קילוגרמים, כרגע אין מה לעשות איתך"

88 שיתופים | 132 צפיות

רק חמישה חודשים חלפו מאז יצאה מריה דומרק מבית "האח הגדול", ובתקופה שחלפה מאז היא לא הפסיקה לקפץ בין קמפיינים של אירועים מתוקשרים לניסיון לפתח קריירה בתור זמרת לזוגיות עם רועי קורנבלום, שהתחילה ללבלב ב"האח הגדול". דומרק, בעלת היופי המלאכי ואימפריה של כמיליון ו־200 אלף עוקבים באינסטגרם, לא עוצרת לרגע וממשיכה לכבוש יעדים. 15 דקות תהילה? לא במקרה שלה.
אנחנו פוגשות אותה על סט הצילומים של הקמפיין החדש למותג  "לי קופר" בכיכובה, לצד הזמר איתי לוי.
"נוצר ביני ובין איתי חיבור עוצמתי ומהיר כי היה לנו מכנה משותף", היא מצהירה, "אצל שנינו לא היה אבא נוכח בחיים. איתי כועס עליו, אני כבר מעבר לכעס".

מה זה אומר מעבר לכעס?
"הוריי התחתנו מאהבה, הם היו רקדנים בסנט פטרסבורג, אבי התחנן לילד, אבל אחרי שאימי הרתה הוא בגד בה ולא ממש היה נוכח בחיי. מדובר באדם שאין לו שום קודים מוסריים בסיסיים. אימי עלתה איתי לארץ כשהייתי בת 6, באותה שנה ראיתי אותו כשהוא הגיע לארץ לסיבוב הופעות כרקדן ואני לא זוכרת מה הרגשתי בפגישה. מאז לא פגשתי אותו שוב. פעם הוא היה שולח לי ברכות ליום ההולדת, משהו סתמי, עד שהפסקתי להסתכל. אבא שלא היה שם בשבילך, שלא סיפר לך סיפור, שלא לימד אותך לרכוב על אופניים ולא לקח אותך לטיולים הופך להיות עם השנים חסר משמעות. כשהשתתפתי ב'האח הגדול', דודה שלי כתבה לו שאני שם, והוא נבהל ושאל מה רוצים ממנו. במילים אחרות: הוא המשיך לא להתעניין בי, אז אני לא רוצה ממנו כלום, לא עכשיו ולא בעתיד. קשה להאמין איך אדם שגדל במשפחה חמה לא למד כלום ונטש את בתו היחידה".

 

עד כמה העובדה שהוא נעדר מחייך השפיעה עלייך?
"בתור בת יחידה אני רוצה שתהיה לי משפחה גדולה, רוצה להעניק לילדים, שיהיו לי ארוחות משפחתיות עם שיחות סביב השולחן. שנהיה יחד בכל החגים ובקיצור, כל מה שלא היה לי. אימי עשתה כמיטב יכולתה אבל זה עדיין לא הרגיש כמו משפחה. היום, לשמחתי, היא בזוגיות, אבל אני עדיין רוצה חוויה משפחתית אמיתית בחיי".

אז היעד הוא להיות עשירה ולהקים משפחה גדולה?
"אין לי רצון לרדוף אחרי כסף. אני רוצה להיות מסודרת, לא להיות תלויה באף אחד, שיהיה לי מספיק למה שאני צריכה ולתת לילדים שיהיו לי כל מה שלא זכיתי לו כילדה".

מה את צריכה?
"מותגי יוקרה לא עושים לי את זה, אף פעם לא הוצאתי על בגד יותר מ־250 ש"ח, אני חסכנית, לא מבקשת מאף גורם מסחרי מתנות, אני הולכת רק להשקות שאני מחויבת אליהן, וההוצאה הכי גדולה שלי הייתה על אייפון 10 והתלבטתי הרבה לפני, אם אני מוכנה להשקיע את הסכום הזה".

מה החלום שלך?
"ויקטוריה'ס סיקרט זה סוג של חלום וזה יהיה נחמד אם יום אחד אגיע גם לשער של 'ווג', אבל אני ריאלית, דוגמנות זה לא לנצח. כרגע אני מאוד נהנית מזה, עם כל קמפיין הרעב שלי להשיג עוד הולך וגדל. בעתיד אני רואה את עצמי על הבמה כזמרת־יוצרת, ואני מכוונת לשם. אני רוצה לכתוב וליצור וגם לשיר את השירים שלי. חשוב לי ללמוד את תחום ההפקה, מוזיקה, כלים, לשבת על המחשב ולבנות שיר".
את הטבילה הראשונה שלה כזמרת עשתה לפני ארבעה חודשים עם הסינגל הראשון "יפה שלי", שאותו הקדישה לבן זוגה רועי קורנבלום, סיפור אהבה שהתחיל ללבלב בבית "האח הגדול" אבל הבשיל רק אחרי היציאה ממנו. "בזמן הפנוי שלי אני כותבת, ורועי עוזר לי למצוא את המקום הזה בתוכי". השניים גרים יחד בבית הוריו של רועי בהוד השרון ובקרוב יעברו ליחידה נפרדת שנבנית בחצר. "יש לו משפחה מקסימה ואני הרווחתי בגדול", היא אומרת בעיניים בורקות.

רועי לא הסתיר שהתאהב בך בבית "האח הגדול", נראה שגם את נדלקת עליו.
"היה לי חבר מגיל 15, והיינו זוג גם כשנכנסתי לבית ומעל הכול הייתי חייבת לכבד אותו. צריך להבין שהרגשות בבית מאוד קיצוניים, אנשים נוטים לשכוח את החיים שלהם בחוץ וכשהבנתי שיש לי רגשות לרועי, חשבתי שזה מעוות והחלטתי לא להחליט. רק אחרי שיצאתי החוצה ודיברתי עם בועז, שהוא היום האקס שלי, קיבלתי החלטה. היינו שבע שנים יחד, והקשר בינינו נותק. כל אחד ממשיך בחייו. מבחינתי, יותר מהפרסום ומהשדרוג בקריירת הדוגמנות, הרווחתי באח הגדול אהבה גדולה. זה כיף שהחבר הכי טוב שלך הוא גם בן הזוג שלך. עברנו הרבה יחד, אני אוהבת ברועי הכול, אולי יום אחד נעשה קמפיין משותף. אני רוצה לחשוב שהוא האחד".

אז את רומזת שיש חתונה בקרוב?
"אנחנו עוד לא מדברים על זה, אנחנו עדיין כל כך צעירים". היא צוחקת. "היינו רוצים לנסוע מכאן לתקופה ולהתנסות בחיים אחרים בחו"ל אבל העתיד שלנו הוא כאן. אני יודעת להעריך מה המדינה נתנה לי. אם הייתי נשארת ברוסיה, לא הייתי מגיעה לכלום. אני מודה לאימי שהבינה שישראל היא המקום שלנו".

איך נראה היומיום שלכם?
"בבית שלנו רועי הוא הבשלן, ואני אחראית על הסדר והניקיון. בערבים שרועי מופיע אני מצטרפת ומעודדת אותו מהקהל. כשאנחנו בבית אנחנו כמו זוג קשישים, יושבים מול הטלוויזיה ושותים כוס תה. תמיד אמרו עלי שנולדתי זקנה, לשמחתי רועי זורם איתי".
כזכור דומרק לא הייתה המועמדת הכי דומיננטית בבית "האח הגדול" ולמרות זאת הצליחה לכבוש את לב הקהל ולהעפיל לשלב הגמר. הציבור לא ידע איך לאכול אותה, והשיח על אודותיה נע בין יפה למופנמת שפוחדת מהצל של עצמה.
"יש לי ביטחון עצמי נמוך. בבית האח הגדול הסתרתי את עצמי כי חשבתי שאני לא מעניינת, עד היום אני בהלם מזה שהגעתי לגמר", היא מודה. גם היום הביטחון העצמי שלה עדיין לא גבוה, אבל היא מודה שהמודעות שלה לקיומו השתנתה: "כבר שנים תקוע לי בראש הג'וק הזה, אבל ברגע שהפנמתי שאני חסרת ביטחון זה מאפשר לי להתמודד עם המצב".

"אין לי רצון לרדוף אחרי כסף. אני רוצה להיות מסודרת, לא להיות תלויה באף אחד", מריה דומרק | צילום: אסף לב
"אין לי רצון לרדוף אחרי כסף. אני רוצה להיות מסודרת, לא להיות תלויה באף אחד", מריה דומרק | צילום: אסף לב

היא כבר לא שותקת יותר, ואם משהו מפריע לה, היא לא תטאטא אותו מתחת לשטיח. "אני מרגישה שעושים לי עוול נוראי ברשת", היא מצהירה. "כל פעם שהייתי מעלה צילום שלי בביקיני, מצאתי שם חור שחור של אנרגיות שליליות. אז אני אומנם ממשיכה להעלות צילומים שלי, אבל הפסקתי לקרוא טוקבקים. מהו אידיאל היופי? מי קובע אותו? אם מישהי שמנה מעלה צילום שלה בבגד ים, כולם מסביב שרים לה שירי הלל ויוצאים להגנתה. אני בחורה בריאה, אוכלת טוב ובמידה, לא מונעת מעצמי שום דבר ולא מרגישה צורך להתנצל שנולדתי עם מבנה גוף מסוים. כן, אני רזה, אבל ממש לא אנורקסית. סבלתי מבריונות כבר בגיל 7, והיום אומרים שאני מדרדרת נערות לאנורקסיה. אנורקסיה היא מחלת נפש לכל דבר, כמו סכיזופרניה ומחלות אחרות. איזו מן אפליה זאת? למה השיימינג הזה? עדי ברקן פנה אלי לפני כמה שנים ואמר לי שאם אעלה כמה ק"ג, יהיה מה לעשות איתי. הוא אומר שכשלא אוכלים, לא מגיע חמצן למוח. הוא נכנס לצלחת שלי? מה הוא יודע עלי? אני חושבת שנשים צעירות כמו רותם סלע וגל גדות, שהן מובילות דעת קהל וגם נגדן יוצאים לעיתים בגלל הרזון, צריכות להשתיק אנשים. הרי שתיהן בריאות ורזות, שתיהן אימהות, ומי שלא בריאה, ממילא אין לה מחזור ולא ילדים".