מקדימים תרופה למריבה

כל הזוגות רבים - גם האוהבים ביותר שבהם. כדי שתוכלו להימנע ממריבות ולמצוא פתרונות אמיתיים לבעיות, אספנו עבורכם חמישה כללים שיהפכו את הזוגיות שלכם להרבה יותר רגועה

88 שיתופים | 132 צפיות

"בעידן של קריירה משגשגת, ילדים שגדלים לתפארת ובכלל קצב חיים מהיר, שלעיתים פוגע בזמן ובאיכות הזוגיות, יש לתחזק את הזוגיות כדי להפיק ממנה את המירב", אומרת דנה פלדמן טסלר, יועצת זוגית במרכז לזוגיות ומשפחה. "אם נקפיד על כמה דברים קטנים אך משמעותיים – הזוגיות תיראה אחרת". הנה הטיפים שלה.

1. זרקו את הפנקס לפח!

לא פעם בן הזוג עושה דבר מה שמוציא אותנו משיווי משקל. אנו אמנם "בולעים את הצפרדע" באותו רגע כדי למנוע מריבה, אך למעשה אותו עניין לא נשכח ורק מצטרף לפנקס האשמות שיתפרץ החוצה בריב הקרוב, אפילו אם אינו רלוונטי. לכן, אם בחרתם להתעלם – מחקו את המקרה מהזיכרון.

2. לבן הזוג אין יכולת טלפתית

אם אתם מצפים מבן הזוג לעשות דבר מה – כדאי שתדברו איתו בצורה ברורה. לא בטוח שהוא יקפוץ לדום, אבל בתור התחלה הוא יידע מה חשוב לכם.

3. היפרדו מ"הקול הקטן"

לא פעם כשבן הזוג פונה אלינו בטענה, אחרי צמד המילים הראשון שלו מתעורר "קול קטן בראש" ומכין הגנה עבורנו. בשלב שאנו מתגוננים אנו לא פעם מפספסים את המסר המלא של בן הזוג, וכך נוצר קצר בתקשורת.

4. ותרו על ניצחונות

לא פעם האגו מפריע לנו במהלך ויכוח, והדבר היחד שעומד לנגד עינינו הוא "איך אני מנצח בוויכוח". זה נפלא לנצח בחיים, אך לא פחות נפלא למצוא פתרונות.

5. מחווה של רצון טוב

כל אחד יודע איזו מחווה בן הזוג מאוד יעריך. נסו לשלב את המחוות הקטנות – תמיד נעים לתת ולקבל הערכה.