מעיצוב חלונות ראווה ליזמית ביוטי מצליחה

מאיה מורד | צילום: גיא הכט
מאיה מורד | צילום: גיא הכט

היא נוסעת כל יום 117 ק"מ לעבודה ומאמינה שכל אישה יכולה להגשים את חלומה בכל תחום ובכל גיל. מאיה מורד, בעלת מרכז הביוטי ALO KINO, מהווה דוגמה אישית לשלוש בנותיה ולכל הנשים

88 שיתופים | 132 צפיות

אחרי נסיעה לאיטליה, לפני עשור, נפל למאיה מורד באופן סופי האסימון שהיא מצאה את מה שחיפשה הרבה שנים ושזה בדיוק הזמן שלה, להפוך את התשוקה שלה בתחום היופי, לעיסוק של חייה. מורד החיפאית, אוטוטו 50, אמרה ועשתה, הפכה ליזמית מצליחה, והיא כיום הבעלים של ALO KINO מרכז ביוטי ואסתטיקה בראשון לציון, אחד מהיותר גדולים והמתקדמים בישראל.

הסיפור שלה מתחיל באהבה גדולה לאסתטיקה ועיצוב, שליוותה אותה לאורך שנים רבות. היא סיימה לימודי עיצוב, עבדה כמעצבת חלונות ראווה של זארה העולמית ונמנתה עם צוות ההקמה של החברה בישראל. במקביל היא סיימה תארים באמנות ובפסיכותרפיה גופנית, עסקה בטיפול באמצעות תנועה, אבל בתוך תוכה ידעה שהיא מחפשת משהו אחר, גדול שידליק אותה, שיהיה יותר מעוד מקצוע, אלא ייעוד, ושייתן לה להרגיש שהיא הגיעה הביתה. 

באותו ביקור במילאנו שבאיטליה, אליו יצאה עם בעלה, דורון מורד, איש עסקי אופנה ויזם בנשמתו ועם שלוש בנותיה, הכול התחבר לה. "במסגרת נסיעותיי בעולם נחשפתי לנשים מופלאות שאסתטיקה בשבילן היא דרך חיים" היא מספרת, "ראיתי אותן, צעירות ומבוגרות מטופחות בכל גיל עם מודעות גדולה לאמנות, אופנה ויופי ועד כמה הן משקיעות בעצמן. במסגרת הביקור באיטליה נחשפנו מקרוב למספר מכוני יופי והבנתי שמצאתי את ה'בינגו' ושהכול מתחבר לשאיפות שלי. לא באתי מהתחום ואני לא קוסמטיקאית, אבל הרגשתי שמדובר בתחום שלא מפסיק לגדול, להתפתח ולהביא חידושים. וכמי שלא מחפשת את הקל אלא את המאתגר, הרגשתי שזה המקום שלי לפרוח ולפרוץ בגדול".

ההתחלה שלה הייתה במתחם עם שלושה חדרי טיפולים, מהר מאד היא ראתה כי טוב ונדבקה עוד יותר באהבה שלה לתחום האסתטיקה, והמקום גדל ואיתו גם מנעד הטיפולים. ALO KINO (אלו-פנים קינו-גוף בפולינזית) הוא מרכז יופי ואסתטיקה חדשני מעוצב בטעם מעודן ומרשים, עם מחלקות נפרדות לפנים ולגוף, הממוקם בראשון לציון על פני שלוש קומות, ללא ספק הגדול ביותר בישראל: 34 חדרי טיפולים, 100 אנשי מקצוע, כולל רופאים, קוסמטיקאיות, אחיות, אנשי מנהלה ושיווק ומוצרי טיפוח להעצמת הטיפול בבית (ללקוחות הן נמכרים ב-40% הנחה). המקום פתוח שישה ימים בשבוע, מבוקר עד ערב, ונעשים בון מדי יום 100-150 טיפולים. כולל טיפולי קוסמטיקה, הזרקות חומרי מילוי, גם לפנים וגם לגוף על פי צורך ומדי חודש עוברים במקום מעל 3,000 לקוחות, הרוב נשים, אבל ישנם גם לא מעט גברים. "צמד המילים אלו קינו בשפה המדוברת בהוואי מסמלות בשבילי את האהבה והכבוד שאני רוחשת לאותן נשות הוואי שפגשתי שם, נשים מאושרות ובטוחות בעצמן, שכבשו את ליבי". 

להקים אימפריה שכזאת יש צורך בהשקעה עצומה.
"נכון. לא באנו מבתים אמידים, לקחנו הלוואות, צריך לזכור שמכשירים מתקדמים, עם טכנולוגיות הכי חדישות, עולים מאות אלפים. השקענו מיליונים אבל הייתה לי אמונה גדולה שאני עושה משהו נכון ושהוא יצליח – וצדקתי. אני לא חושבת שהמזל שיחק לטובתי, היום אני כבר בטוחה שהבאתי משהו נכון". 

מה סוד ההצלחה שלך? מה את עושה שאחרים לא עושים?
"אצלנו כל מי שרוצה לבוא להתנסות מקבלת דיאגנוזה וטיפול התנסות מלא ללא שום עלות. מגיעות אלינו נשים שלא היו מעולם אצל קוסמטיקאית ונחשפות לחוויית טיפול שלא הכירו והן רואות מה עושה הטיפול ורבות מהן הופכות ללקוחות מרוצות, ומי שלא ממשיכה הרוויחה טיפול חינם. חלק מסוד ההצלחה הוא העובדה שהנגשתי את המחירים לכולם. מצד אחד הבאנו רופאים ומטפלים מהשורה הראשונה ואין שום התפשרות על החומרים הכי טובים, ומצד שני, המחירים הגיוניים ויש פריסת תשלומים רחבה וכמובן תחושת הבית. יש לנו לקוחות מהיום הראשון שפתחנו ועד היום, והשחקנית-זמרת ניצה שאול כבר מלווה אותנו שמונה שנים. אני חושבת שאני מביאה בשורה שמשלבת את כל הערכים בהם אני מאמינה: אסתטיקה ויופי לצד מקצוענות ללא פשרות, יושרה ויחס אישי, וכמובן תוצאות". 

ניצה שאול, לקוחה מרוצה של ALO KINO | צילום: גיא הכט
ניצה שאול, לקוחה מרוצה של ALO KINO | צילום: גיא הכט

כמה מחלקות יש לכם היום?
"ארבע. קוסמטיקה מתקדמת, כולל מגוון טכנולוגיות לפנים; מחלקת טיפולי לייזר: העלמת נימים, מיצוק, פיגמנטציה, הבהרה ועוד; מחלקת אסתטיקה רפואית, שכוללת הזרקות לפנים, לצוואר לידיים ולפימה. יש לנו מבחר עצום של חומרי מילוי ואנחנו יכולים להיות מאוד ספציפיים למקום הטיפול ולמה רוצים להשיג, ויש מחלקת גוף: לצלוליט, המסות שומן, הזרקות, כולל בברכיים, ה'מלח פלפל' בידיים ועוד". 

מי קהל היעד שלך?
"הרוב הן נשים ממגיל 40 ומעלה. בגיל היותר צעיר הן באות לשמר ולטיפולי מנע, אני אוהבת לטפל בנשים היותר מבוגרות. כשבאה אישה בת 60 ואני מורידה לה לפחות עשר שנים מהגיל והיא אומרת ששיניתי לה את החיים, תחושת הסיפוק היא עצומה".

את גרה בחיפה ועושה כל יום את הדרך עד ראשון לציון.
"נכון. השינוי בחיי הוא הרבה יותר ממספר הקילומטרים שאני עושה מדי יום: 117 ק"מ מחיפה לראשון לציון. אני מאוד אוהבת לגור בחיפה ולגדל בה את בנותיי, אבל לפתוח עסקים חשבתי עם בעלי שזה יותר נכון לפתוח במרכז. ואם מרכז חשבנו שראשון לציון היא מקום מעולה, כי זה אומר גם בת ים וחולון, רחובות, אשדוד ואשקלון ובפועל מגיעים אלינו גם מהצפון גם מהדרום וגם מתל אביב והסביבה. כאימא לשלוש בנות מתבגרות חשוב לי להראות לבנותיי שהמרחק לא יכול להוות מחסום, כל אישה יכולה להגשים את חלומה בכל תחום ובכל גיל ועלינו רק להקשיב ללב שלנו, להיות מי שאנחנו ולפעול למען הגשמת החלומות שלנו". 

ספרי על מקצת מהטיפולים הבולטים אצלכם.

פוטונה 

זהו מכשיר לייזר עם הרבה מאוד פונקציות והכול מתבצע על ידי רופאים. מהסרת קעקועים, נימים, כהויות מתחת לעיניים, קמטוטים ומיצוק. סדרה של שישה עד שבעה טיפולים מביאה לתוצאות נפלאות. 

 טיפול בצלוליט במכשיר ONDA

מכשיר שמטפל במצבורי השומן התת-עוריים ובטקסטורה של העור. הטכנולוגיה הייחודית עובדת על גלי מיקרוגל והאנרגיה שלהם עוברת אל שכבת השומן התת-עורית כששיעור החדרה מגיע עד ארבעה ס"מ, לעומקים שמתחת לדרמיס ומאפשרת על ידי תהליך חימום בטמפרטורות גבוהות להרס של קרום התא ושל תאי השומן ומעודדת יצור של סיבי תאי קולגן חדשים ושיפור הניקוז הלימפטי. תוצאה ראשונית נראית מיד אבל כדי להגיע לתוצאות מיטביות יש צורך בסדרה. הטיפול אינו כואב, אין לו תופעות לוואי ולא זמן החלמה והתוצאות נשארות לאורך זמן 

חיזוק וחיטוב שרירים בבטן, בזרועות, בירכיים ועוד 

פתרון פורץ דרך עם מכשיר ה-SCHWARZY המבוסס על טכנולוגיה חדשנית פורצת דרך בתחום חיטוב ועיצוב הגוף ללא באמצעות גירוי עצבי-שרירי. הטכנולוגיה מבוססת על גירוי מגנטי שנקרא FMS TOP, המתקשרת עם הרקמות השריריות וגורמת להתכווצויות (השריר מגיע ליותר מ-20,000 התכווצויות במהלך הטיפול). היא מאפשרת לנצל את מקסימום היכולות של הגוף מעבר ליכולות הפיזיולוגיות שלו ומפעילה את השרירים בעצימות גבוהה יותר מזו שניתן להגיע אליה באימון כושר וגורמת לשריפת יתר של השומנים בגוף באותם מקומות שחנו מתמקדים בהם. הטיפול מתאים בעיקר לרגליים עליונות/ירכיים וישבן וישנן ידיות מעוגלות מתאימות לרגליים תחתונות וידיות אליפטיות – לבטן. בתום סדרת טיפולים הבטן תהיה מחוטבת, הידיים מוצקות הישבן מורם וכל השאר. 

טיפול בשומן שמתחת לקו הלסת, סנטר כפול (פימה)

ככל שמתבגרים, וגם בעקבות ירידה דרסטית במשקל, הופך עור הצוואר שלנו לרפוי ויש הצטברות ממוקדת של שומן מתחת לקו הלסת והתוצאה: מראה של סנטר כפול. בטיפול שאינו פולשני, אינו מלווה בתופעות לוואי ועם חזרה מיידית לשגרה מכשיר ה-ONDA מטפל בגלי מיקרו בו זמנית על הרקמה תוך חימום עמוק שלה, ומאפשר הרס של קרום התא ותאי השומן מבלי לגרום נזק לרקמות העור. והתוצאה המסת שומנים והסתלקותם מהגוף בצורה טבעית. 

* הכתבה בשיתוף ALO KINO