מעיין רובין מחתונמי מדברת על יובל לוי, החבר החדש

מעיין רובין | צילום מסך מעמוד האינסטגרם הפרטי
מעיין רובין | צילום מסך מעמוד האינסטגרם הפרטי

איפה הם הכירו, האם הוא הסכים לצפות איתה ב'חתונמי' ומתי הם מתכננים להעלות את הקשר בעוד שלב? מעיין רובין מדברת על החבר החדש

88 שיתופים | 132 צפיות

השבוע הוא שבוע מרגש במיוחד. לא רק בגלל שמזג האוויר החליט להמטיר עלינו קצת גשם סוף סוף, לא בגלל שאנחנו מתקרבות עוד קצת לחנוכה, אלא בגלל שהשבוע נקבל סוף סוף תשובה לשאלה שהכי מעסיקה אותנו בתקופה האחרונה: מה קורה עם הזוגות של חתונה ממבט ראשון! אז אומנם ידענו כבר שמעיין רובין ועומרי קראוס לא המשיכו יחד, אבל אחרי שהיא אישרה שיש גבר חדש בחייה, שמענו מרובין על בן הזוג החדש שלה.  מדובר ביובל לוי, בן 37, אדריכל שפגש את מעיין חודש וחצי אחרי סיום הצילומים דרך חברים משותפים.

>> עינת מחתונמי מספרת על כל מה שלא רואים בתוכנית

יובל לוי, בן הזוג החדש של מעיין רובין | צילום מסך
יובל לוי, בן הזוג החדש של מעיין רובין | צילום מסך

"חיכיתי חודש וחצי עד שסיפרתי לו על חתונמי, פחדתי שהוא ייבהל ורציתי לראות שזה הולך למקום רציני"

 

אומנם לא מדובר בזוגיות כל כך טרייה אך השניים נאלצו להסתתר מתחת לראדר בשביל לא להרוס לצופי חתונמי את המתח (טוב, וגם בשביל לא להפר את החוזה עליו חתומה רובין)." די מהר העברנו את הדייטים לתוך הבית כי התוכנית עלתה והיינו צריכים לשמור את מערכת היחסים בסוד" סיפרה לנו רובין וחשפה כי בתחילת הקשר לוי לא ידע על השתתפותה בתוכנית: "חיכיתי עם זה חודש וחצי עד שסיפרתי לו, פחדתי שהוא ייבהל ורציתי לראות שזה הולך למקום רציני". אז אומנם אנחנו נחשפנו לזוגיות הזאת לאחרונה, אך רובין ולוי ביחד כבר מספר חודשים ואם תהיתם, הם לא העבירו אותם בצפייה אדוקה בכל הפרקים של חתונמי: "לא צפינו יחד בכל העונה, היו פרקים שיותר ראינו והיו פרקים שפחות. דיברנו על כל הדברים ושיתפנו כל אחד מה הוא מרגיש וחושב. זה היה שיעור מאוד חשוב בשבילי לראות את עצמי, לקחתי הרבה דברים מהתהליך ויישמתי בקשר הנוכחי שלי" מספרת רובין. אז האם הקשר עבר כבר לשלב המגורים המשותפים? עוד לא, "בגלל שהיינו חייבים לשמור על סודיות, לא יכולנו לצאת החוצה לראות דירה ביחד. אבל זה לגמרי משהו שנמצא בתוכניות", רובין מספרת. אנחנו נחזיק להם אצבעות שהפעם זה יגמר בהפי אנד.

נפרדו כידידים, מעיין ועומרי | צילום מסך מ"חתונה ממבט ראשון"
נפרדו כידידים, מעיין ועומרי | צילום מסך מ"חתונה ממבט ראשון"

>> לא כלה דרכנו: כל מה שצריך לדעת על עונה 4 של חתונה ממבט ראשון בטור המעקב של הדס בשן