"חיכיתי לשנה הזו כל חיי": מעיין אדם מרסקת לנו את הלב

מעיין אדם | צילום: אינסטגרם maayanadam@
מעיין אדם | צילום: אינסטגרם maayanadam@

"זו הייתה השנה שבה התגשם החלום הכי גדול והסיוט התהומי. השנה שבה הפכתי לאימא ואיבדתי את אחותי". מעיין אדם פותחת את 2024 בטקסט שובר לב. התמונה שהעלתה גמרה אותנו סופית

88 שיתופים | 132 צפיות

נפרדנו משנת 2023 בטעם מר, ובמקום לפתוח את שנת 2024 במסיבות וזיקוקים – פתחנו אותה במטח טילים כבד בול בחצות ובכובד על הנשמה ומחשבות לא פוסקות על החטופות והחטופים שעדיין בשבי, ועל כל אלפי המשפחות שאיבדו את היקר להן בשבעה באוקטובר ובמלחמת "חרבות ברזל" שמתחוללת מאז. מעיין אדם פתחה את השנה האזרחית החדשה ללא אחותה מפל אדם ז"ל, שנרצחה בטבח ברעים באותה שבת ארורה, והטקסט הטרי שכתבה על כך מפלח לנו את הלב.

>> מעיין אדם קמה מהשבעה על אחותה: "מפל הייתה אהבתי הראשונה"

בטקסט כואב שפרסמה אדם בחשבון האינסטגרם שלה, לצד תמונה של מפל עם בתה הבכורה תבור, תיארה בכמה שורות את הצער שפילח את ליבה אמש, בלילה האחרון של 2023. "חיכיתי לשנה הזו כל חיי, ואזכור אותה עד יום מותי", פתחה אדם את דבריה.

"זו הייתה השנה שבה התגשם החלום הכי גדול והסיוט התהומי", המשיכה אדם, "השנה שבה הפכתי לאימא ואיבדתי את אחותי. התאריך יתחלף בעוד כמה שעות, אבל אצלי שום דבר לא יזוז בחצות. כי אמשיך לדמיין כל בוקר, שהיום השישי באוקטובר".

מתוך הפוסט של מעיין אדם | צילום: צילום מסך מאינסטגרם maayanadam@
מתוך הפוסט של מעיין אדם | צילום: צילום מסך מאינסטגרם maayanadam@

מאז השבעה באוקטובר, אדם, וגם אמה יונה, הרבו לכתוב על מפל ולספר על הבחורה המדהימה שהייתה, והכאב פשוט נוזל מבין המילים שלהן. למרות זאת, אדם זכתה לחוות גם מעט אושר. רק בחג חנוכה האחרון, בישרה לעולם כי היא בהיריון שני, פחות מתשעה חודשים לאחר שילדה את בתה הבכורה תבור. כשבישרה אז את הבשורה המרגשת, הראתה איך סיפרה למפל אחותה על ההיריון עם תבור, ואיך כעת, הלכה לבשר לה ליד הקבר.

>> לפני שאתן ממהרות להיפרד מ-2023, כדאי שתקראו את זה

מי יתן ו-2024 תהיה טובה יותר מקודמתה, שהחיילות והחיילים שלנו ישובו מעזה בשלום, ושהחטופות והחטופים ישוחררו כולם וישובו אל חיק משפחותיהם.