ארבעה חודשים אחרי לידה: מעיין אדם מפגיזה בחולצת בטן

מעיין אדם | צילום: מאיה באומל בירגר
מעיין אדם | צילום: מאיה באומל בירגר

ארבעה חודשים חלפו מאז שילדה מעיין אדם את בתה הבכורה תבור. בזמן שהיא מתרגלת חזרה לשגרה, היא מפציצה מול המראה בחולצת בטן לבנה ושיקית. אימאל'ה

88 שיתופים | 132 צפיות

בלי להרגיש, כבר חלפו להם ארבעה חודשים מאז שילדה מעיין אדם את בתה הבכורה והמתוקה תבור. אחרי שהתרגלנו לראות אותה משתעשעת בסטורי בלוקים הריוניים ופוסט-הריוניים מעוכים, כעת היא מפציצה בלוק שיקי ומגניב שכולל חולצת בטן הורסת.

>> מעיין אדם: "ברור לי שעכשיו אני מכאיבה, שהלב שלכן נשרף

בסדרת סטוריז חמודה להפליא שהעלתה אדם לאינסטגרם, היא הציגה את תבור המאושרת עם חיוך ענק לצלילי השיר האייקוני של פרינס "The Most Beautiful Girl In The World". בהמשך לזה, העלתה אדם תמונת סלפי שלה מול הראי וכתבה "וגם אמא שלה מתחילה להיראות סבבה". אנחנו נאלצות להסכים. אדם תיעדה את עצמה בחליפה לבנה של רנואר, המורכבת מחולצת קרופ טופ קטנה וצמודה בגזרת סטרפלס שחושפת את בטנה השטוחה; מכנסיים מחויטים לבנים בגזרה קולית וז'קט לבן גברי שהיא אוחזת בידה בנונשלנט. אהבנו גם את שרשרת הפנינה שהעניקה טאץ' מלכותי לכל הסיפור, נעלי השפיץ הלבנות שבצבצו מתחת למכנסיים ואת משקפי השמש הקוליים.

מעיין אדם | צילום: צילום מסך מאינסטגרם maayanadam@
מעיין אדם | צילום: צילום מסך מאינסטגרם maayanadam@

בין לבין אדם גם מוצאת זמן לפתוח את הלב. לאחרונה היא התוודתה בחשבון האינסטגרם שלה כי אין לה תעודת בגרות, מכיוון שלא סיימה 12 שנות לימוד. העובדה הזו לדבריה, לא מנעה ממנה להפוך את חייה להצלחה מסחררת. היא התוודתה על כך לאחר שפרגנה לבן זוגה יובל צלנר, המתמודד בימים אלה במירוץ לראשות עיריית תל אביב, וציינה שהוא בעל ארבעה תארים אקדמיים, ואף התלוצצה כי היא מקווה שבתם התינוקת תבור תהיה דומה לו גם בהקשר הזה.

"אני מצליחה בעסקים ויש לי תחושת מסוגלות גבוהה", אמרה אז. "אני יודעת שאצליח בחיים גם בלי תעודה. אבל הייתי שמחה לו הייתה לי", שיתפה אדם. "הייתי שמחה לא להרגיש גרועה במשך 12 שנים, למרות שזה מה שכנראה דרבן אותי להצליח בהמשך החיים. מכיתה א' זה ככה. אני לא יודעת אפילו ניקוד, מאמינים?". אנחנו רק נגיד שעם תעודת בגרות או לא, אדם הורסת בלבן, ובכלל.