מסכת הקיי ביוטי המוזרה שהסלבס מכורות אליה

קורטני וקים קרדשיאן ודרו ברימור | צילום מסך מאינסטגרם
קורטני וקים קרדשיאן ודרו ברימור | צילום מסך מאינסטגרם

אם גם אתן לא מפסיקות לראות בפיד פנים מנופחות ומעוותות של סלבס דעו שלא מדובר בתאונות בוטוקס, אלא במסכת פנים שהרשת והכוכבות בטירוף עליה. האם היא שווה 350 ש"ח?

88 שיתופים | 132 צפיות

לא יודעות אחרי איזה האשטגים אתן עוקבות, אבל כל מי שבמקרה עוקבת אחרי KBEAUTY#, וודאי רואה באופן תדיר תמונות וסרטונים של נשים רגילות, כוכבות אינסטגרם וסלבס עם עיוות מוזר בפנים. למי שניסתה לפענח במה מדובר נסביר שזוהי מסכת פנים שבשנים האחרונות היא אחד הדברים הכי מדוברים בכל הקשור בקיי ביוטי. אז למה הסלבס מאוהבות במסכה הזאת והאם היא שווה יותר מ-350 ש"ח ל-4 יחידות בלבד?

כבר בשנת 2017 התחיל הדיבור על אותה מסכה כשהכוכבת ההוליוודית דרו ברימור העלתה סלפי לא מאוד מחמיא והרשת געשה. בשנה שעברה היו אלה קורטני וקים קרדשיאן שעשו את אותו הטריק, "קים שכנעה אותי לנסות את המסכה ואני מרגישה מדהים" כתבה קורטני. השתיים גרמו לרשת כולה להתעניין במסכה המשונה. מדובר במוצר של חברה קוריאנית בשם Hanacure, במגזין מארי קלייר נכתב עליו: "מוצר אחד שמכיל בתוכו את כל הסרומים, הקרמים, התרופות ומוצרי האנטי אייג'ינג שאתם מכירים". המסכה נועדה לטפל בסימני ההזדקנות בהם אנחנו מנסות להילחם ביניהם: קמטוטים, פיגמנטציה ואובדן הגמישות של העור.

המוצר הוא בעצם מסכת ג'ל שצריך למרוח בעצמנו על הפנים, החברה מבטיחה שאם תשתמשו בה פעם בשבוע למשך חצי שעה, אחרי ארבעה שבועות תראו כבר שיפור משמעותי. ואיך זה עובד? מדובר בטכנולוגיה המוגנת בפטנט. הפורמולה משלבת בין סרומים מרימים, ג'לים המרגיעים את העור, תערובת עוצמתית של פפטידים (שרשרת קצרה של חומצות אמינו), תמציות בוטניות המסייעות להרגעת גירויים בעור ושלל לחויות. כאשר הוא בא במגע עם הפנים, הפחמן הדו-חמצני באוויר מתמזג אליו בטכנולוגיית CO2 OctoLift. הטכנולוגיה גורמת לפורמולה להתמצק על העור ויוצרת אפקט הידוק חזק תוך ספיגת כל הלכלוך והרעלים מהנקבוביות. מאדי זולו, כתבת הביוטי של מגזין מארי קלייר, ניתסה את המוצר וכתבה שהתחושה בעת השימוש מעקצצת ואחרי 10 דקות נוצר מראה של סופגניה מזוגגת במיוחד. השימוש לטענתה מלווה בתחושות עיקצוץ, תחושת קור חזקה בפנים והיא מספרת גם שהעור שלה נסדק באיזשהו שלב. "לא יכולתי להפסיק להסתכל במראה מהמראה המוזר שנוצר בפנים שלי", היא מתארת. אחרי 30 דקות היא הסירה את המסכה לטענתה בקלילות וללא כאב. והתוצאה? לטענתה היא ראתה שינוי במידי, העור מתוח יותר וזוהר יותר, וכתבה שאחרי שימוש של חודש במשך פעם בשבוע ראתה שיפור אדיר בפיגמנטציה והקימטוטים. לצד היתרונות היא ציינה גם כמה חסרונות. הראשון הוא שהשימוש לא נוח ומאוד מגושם, המחיר יחסית יקר למוצרי קיי ביוטי אחרים ובעלי עור רגיש עלולים להישאר עם כתמים אדומים על הפנים.

ולשאלת השאלות – האם זה שווה 350 ש"ח לארבע מסכות? לטענת זולו, בהחלט, היא מתארת כי אזורי הלסת והלחיים נראו מוצקים יותר, העור נראה זוהר יותר ונעים למגע. וסיכמה "חבל שלא גיליתי את זה קודם". המחיר כאמור הוא 350 ש"ח ל-4 מסכות, אך באתר של Hanacure, תוכלו למצוא גם ערכת ניסיון ב-93 ש"ח, במידה ותרצו לנסות מבלי להתחייב לטיפול של חודש – לרכישה

מסכות פנים של Hanacure | צילום מסך
מסכות פנים של Hanacure | צילום מסך