מניו יורק באהבה: בעדיקה מתחדשים עם מותג טיפוח שיער חדש

מתחדשות ב-Adika. צילום: בר שריר
מתחדשות ב-Adika. צילום: בר שריר

Eva-Nyc, אחד ממותגי השיער האהובים בארה"ב ובאירופה, מגיע מהתפוח הגדול הישר לאתר הקניות Adika

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי | Adika

[tmwdfpad]לאתר הקניות Adika אין רגע דל: בין קולקציות שמתחלפות ללא הפסקה, והפתעות נוספות שמגיחות כל הזמן – פעם בגדי ספורט נוצצים, פעם מלאי חדש של פריטים לעיצוב הבית, לראשונה נוספים לאתר גם מוצרי ביוטי. בימים אלה משיק האתר שיתוף פעולה עם מותג טיפוח השיער הניו יורקי, הפופי והצבעוני Eva-nyc – בסט סלרס בארה"ב ובאירופה שנמצא היום בחנויות האהובות על דור המילניאלס, ביניהן רשת Urban Outffiters, שגם היא תעשה עליה באביב הקרוב.

EVA-nyc ל-Adika. צילום: בר שריר
EVA-nyc ל-Adika. צילום: בר שריר

נחיתתו של המותג בארץ מגיעה בתזמון מושלם עם אקורד הסיום של הקיץ האינטנסיבי, ששטף את הפיד של כולנו בפריימים מעוררי קנאה ממיקונוס ובהתאם עשה הרבה נזק לשיער. השמש, כלור הבריכות והמלח של הים לא בדיוק הטיבו עם הרעמה שלראשינו, ועתה נדרש טיפול משקם.

EVA-nyc ל-Adika. צילום: בר שריר
EVA-nyc ל-Adika. צילום: בר שריר

 

המוצרים של Eva-nyc באים לענות על הצורך הזה בדיוק: הם מבוססים על פרוטאין ה- Karavis שהוכח מדעית כפתרון אופטימלי נגד שבירת שיער וכמשפר את הגמישות שלו, מועשרים בשמן ארגן ומזינים אותו בכל הויטמינים הדרושים. מסוגים שונים של שמפו ומרכך, דרך סרומים ומסיכות ועד מחליק שיער קרמי – כל המוצרים מבוססים על פורמולות וטכנולוגיות שמבטיחות מקסימום בריאות לשיער ומינימום נזק. תוסיפו לזה את האריזות הצבעוניות ומעוררות החשק, ותקבלו הבטחה להתמכרות.