הסערה הפוליטית החדשה של טראמפ: שמלת מידי

מלניה ודונלד טראמפ | צילום: GettyImages
מלניה ודונלד טראמפ | צילום: GettyImages

הסערה הפוליטית האחרונה שמגיעה מכיוון הבית הלבן לא קשורה לאמירות גזעניות או איומים על צפון קוריאה, אלא לשמלה של מלניה טראמפ. אז מה בדיוק הרגיז כל כך את האמריקאיים באאוטפיט ואיך בסופו של דבר גם הוא הפך לסולד אאוט?

88 שיתופים | 132 צפיות

 

מלניה טראמפ היא ללא ספק ה-פאשניסטה של הבית הלבן, אבל הפעם היא פישלה ובגדול. ולמען האמת, אפילו לא באשמתה. השבוע חגגו בארה"ב את Labor Day, חג העבודה בו האומה האמריקאית מוקירה תודה לפועליה, מציינת את סוף הקיץ וכן, גם עושה לא מעט שופינג, כי זה מה חג אמריקאי בלי קצת בזבוזים?
ברוח "מייק אמריקה גרייט אגאין" הזו גם דונלד טראמפ, כמובן, הצטרף לחגיגה. הנשיא צייץ בטוויטר שלו: "אנחנו בונים את העתיד שלנו עם ידיים אמריקאיות, עבודה אמריקאית וחומרים אמריקאיים. יום העבודה שמח!" וצירף תמונה שלו יחד עם אשתו. הבעיה היחידה: אחרי כל הדיבורים על תוצרת אמריקאית, השמלה שמלניה לבשה הייתה בכלל של מעצבת יווניה.

הציוץ של טראמפ

השמלה המדוברת ויש להודות שגם המאוד יפה עוצבה כאמור על ידי המעצבת היווניה מרי קטרנצו ויוצרה באיטליה. יש לציין כי מדובר בכלל בתמונה ישנה, כך שעקרונית מלניה לא בחרה ללבוש את השמלה הזו ללייבור דיי. מצד שני, לא בטוח בכלל שהיא הייתה יכולה ללבוש שמלה של מעצב אמריקאי בהתחשב ביחסים המתוחים גם ככה שלה ושל תעשיית האופנה המקומית בארה"ב. בכל אופן, זה לגמרי הספיק לגולשים ברשת לכנות את בני הזוג "צבועים" ו"שקרנים" ואף להצביע על העובדה שהמוצרים עבור קונצרן טראמפ וכן קו האופנה של הבת איוונקה טראמפ כלל לא מיוצרים בארה"ב עצמה.

ולגולשים שחיפשו עוד סיבה להתרגז הסתבר שהשמלה לא ממש נהנית מתג מחיר נגיש ועממי. במקור עמד מחירה על 2,255 דולר. ביום בו פורסמה התמונה השמלה הייתה בסייל ומחירה ירד "רק" ל-760 דולר. מצד שני, היא אזלה מהמלאי שעות ספורות מרגע העלאת התמונה כך שיכול להיות שזעם ההמונים ומחיר יקר הם דווקא מקדם מכירות לא רע.

זו לא הפעם הראשונה ובטח לא האחרונה שמלניה טראמפ עומדת במרכז סערה אופנתית. רק לפני כמה שבועות הגיעה הגברת הראשונה לבקר את קורבנות הוריקן הארווי כשהיא נועלת עקבי סטילטו של 5 אינץ'. יפה? אולי. רגיש? קצת פחות. ואם כל זה לא מספיק מלניה טראמפ לא נכנסה לרשימת המתלבשים המצטיינים השנתית של מגזין Vanity Fair. מישל אובמה לעומת זאת דווקא כן. האם הדברים קשורים? לא בטוח. בינתיים קחו 18 לוקים בלתי נשכחים של הגברת הראשונה ותחליטו בעצמכן האם היא ראויה להיכנס לרשימה.

מאמי, פעם הבאה לכי על סניקרס | צילום: GettyImages
מאמי, פעם הבאה לכי על סניקרס | צילום: GettyImages