מלניה טראמפ הצביעה בלוק ששווה 30 אלף דולר ובלי מסכה

מלניה טראמפ מצביעה בבחירות 2020 | צילום מסך מאינסטגרם
מלניה טראמפ מצביעה בבחירות 2020 | צילום מסך מאינסטגרם

כן, אתן קוראות נכון, מעל 30 אלף דולרים הושקעו בשמלה, תיק ונעליים שלבשה מלניה טראמפ ביום הבחירות. הלוק היקר באופן מוגזם כמעט גרם לגולשים לא לשים לב שהיא הצביעה ללא מסכה

88 שיתופים | 132 צפיות

קצת לפני שמלניה טראמפ התחילה את הקדנציה שלה כאישה הראשונה של ארצות הברית, היא הסתבכה בשערורייה אופנתית כשלבשה לאחת העימותים בין הילארי קלינטון לבעלה דונלד, חולצת משי ורודה שעוררה סערה לא רק בגלל מחירה המופקע, שהיה בזמנו כמעט 4,000 דולר, אלא בגלל שם הדגם, Pussy Bow.

ארבע שנים עברו מאז וטראמפ שוב בראשה של סערה, ושוב מדובר בשווי האאוטפיט שלה, שעומד על מעל 30 אלף דולרים לשמלה, תיק ונעליים. יש לה נטייה כזאת, למלניה, ללבוש בגד שלא תואם את האירוע. נכון, למי מאיתנו לא קרה שהיא מצאה את עצמה לובשת חולצה לבנה לארוחה שמגישים בה סלק, אבל אצל מלניה מדובר בשערוריות גדולות יותר. למשל כשהלכה לאירוע נטיעות עם ילדים בחולצה אדומה משובצת של בלמן בשווי של מעל 1,300 דולר, או כשלבשה מעיל של זארה כשעל גבו היה כתוב "לא באמת אכפת לי, ולכם?" כשהלכה לבקר ילדי מהגרים שהופרדו מהוריהם (באשמת המדיניות של בעלה, אם כבר מדברים). בנוסף, היא לא הרבתה ללבוש מעצבים אמריקאים ובחרה לרוב במעצבים האירופאים כמו דולצ'ה וגבאנה ודיור. איך להגיד? למישל אובמה זה לא היה קורה.

אבל עזבו את מחיר האאוטפיט, היא אפילו לא עטתה מסכה כשהלכה להצביע בפלורידה. ברשת כבר ממהרים לנתח האם חוסר המסכה הוא אקט מכוון או שמדובר בניתוק. "הנחיות משרד הבריאות ושמירה על חיים של אנשים לא חלים עליה ועל בעלה", כתב אחד הגולשים. "השקעת 30 אלף דולר בלוק, לא יכולת למצוא מסכה תואמת?", תהה גולש אחר.

טראמפ הגיעה לקלפי בשמלת קוקטייל ממשי עם הדפס שרשראות של גוצ'י שמחירה לפי הערכות ברשת כ-6,275 דולר (21,460 ש"ח), אך בסיבוב קצר בגוגל אפשר למצוא את השמלה במחיר מציאה של 2,458 דולר (8,406 ש"ח) באתר matchesfashion. אבל אל תתלהבו יותר מדי מהמחיר, כי היא הפכה במהירות סולד אאוט.

עם השמלה שילבה טראמפ תיק של בית האופנה הצרפתי היוקרתי, הרמס, שלפי הערכות ברשת מחירו עומד על 23,680 דולר (80,986 ש"ח) ונעליים של כריסטיאן לובוטין שעולים באזור ה-900 דולר (3,078 ש"ח).