איפור וטיפוח

יפה גם מבפנים: תוספי התזונה שעוזרים למלי לוי להיראות זוהרת

מלי לוי | צילום: אלירן אביטל
מלי לוי | צילום: אלירן אביטל

היא מפחדת שהזרקות ישנו לה את הבעת הפנים ובקושי מתאפרת, אבל כן לוקחת ויטמינים, שומרת על אופטימיות ויש פריט אחד בתיק האיפור שלה שהיא ממש מכורה לו. הסוד של מלי לוי לעור זוהר

88 שיתופים | 132 צפיות

מלי לוי, בת 41, שחקנית, דוגמנית וזמרת

שגרת הטיפוח: "בגלל שאני עסוקה גם בעבודה אינטנסיבית מחוץ לבית וגם כאימא לשלושה, אני לא ממש משקיענית. למסכות פנים למשל אני בכלל לא מגיעה. אני מנקה את הפנים בסבון חומצות של קרן בר טוב Natural Cleanser שמכיל חומצה לקטית. יש לי עור שנוטה ליבש וצריך ללחח אותו כל הזמן, אז קרם הלחות Superior Miracle Cream של יובנה עם תמצית משי, עושה עבודה מצוינת גם כקרם יום וגם כקרם לילה".

קוסמטיקאית: "אחת לחודשיים אני הולכת לקוסמטיקאית קרן ברטוב. לפני צילומים אני מקפידה לבוא אליה להחדרת לחות ולטיפולי חומצות להענקת זוהר".

בושם: "ביומיום המועדף עלי כבר הרבה זמן הוא 212 סקסי של קרולינה הררה. הבושם החגיגי שלי הוא מולקולר, שיתרונו המדהים בכך שהוא מריח על כל אחת אחרת, על פי ריח הגוף שלה, מה שהופך אותו לבושם מאוד אישי".

איפור: "ביומיום אני ממעטת באיפור, רק דברים בסיסיים כמו קרם הגנה ומעט קונסילר של קיקו מילאנו. בערב, לאירועים, אני מורחת את המייק אפ של שיסיידו Radiant Lifting עם 20 SPF שהתמכרתי אליו כי הוא דק וכמעט לא מורגש והעור לא מאבד מהברק הטבעי שלו. השפתון שלי הוא צ'אבי סטיק של קליניק עם מעט צבע והוא משמש גם כסומק ללחיים. המסקרה היא Vamp Definition  שחורה של פופה. אני אוהבת אותה כי היא יוצרת ריסים מופרדים ומודגשים. פלטת הצלליות המגניבה Cali Contour  של סמאשבוקס משמשת לי להצללות בעיניים ובלחיים. פריט חובה שאני לא מוותרת עליו בשום תנאי הוא מסיר האיפור Makeup Remover של פאיו שמוריד בשנייה כל איפור״.

שיער: "יש לי שיער רגיל ואני חופפת אותו מדי יום, רק אם הייתי במספרה ויש לי פן שנראה מעולה אני מדלגת על חפיפה. אני לא משתמשת במוצרים יוקרתיים לשיער, הילדים שלי ואני משתמשים באותם מוצרים. עכשיו למשל אני משתמשת במוצרים של קרליין מהסדרה הכחולה פיור אסנס, ולחלופין במרכך של פנטן. מעצב השיער שלי כבר שנים הוא שגיא דהרי הנפלא. לצורך סדרה שבה השתתפתי הייתי צריכה להיות בלונדינית ועכשיו שגיא מתחיל בשטיפות כדי לחזור לשיערי הטבעי שהוא שטני כהה".

מני פדי: "הלקים האהובים עלי הם בצבעי שחור או ניוד טבעי של ESSIE".

אנטי אייג'ינג: "הנושא כבר מעסיק אותי אבל בגלל שאני שחקנית אני פוחדת להזריק מחשש שזה עלול לשנות לי את ההבעה. אני דוחה את הקץ, בינתיים".

פריט חובה בתיק: "מעגל הריסים של 'שו אמורה' הוא התמכרות קשה. גם כשאני נטולת איפור לגמרי, אני תמיד מעגלת את הריסים. לצערי החברה לא מוכרת את המוצר בארץ אז בנסיעות לאירופה אני רוכשת סטוק קטן של מעגלים".

טיפ הביוטי שלי: "ויטמינים. אני לוקחת על בסיס יומי ויטמין E ו־C, ספירולינה, B1 וכורכום. יחד עם תזונה נכונה ואופטימיות זה עוזר לנראות ולהרגשה".

מוצרי הטיפוח והאיפור של מלי לוי | צילום: רן גולני
מוצרי הטיפוח והאיפור של מלי לוי | צילום: רן גולני

פלטת צלליות: סמאשבוקס Cali Contour
קרם לחות: יובנה Superior Miracle Cream
שפתון: צ׳אבי סטיק קליניק
בושם: 212 Sexy קרולינה הררה
מסקרה: Vamp Definition פופה שמפו סחלב ושמן מקדמיה קרליין
לק: Essie מספר 11
מייק אפ: Radiant Lifting שיסיידו