יקר ונהדר: מלון סטאי מביא את הפינוקים של תאילנד לכנרת

יקר ונהדר: בית מלון סטאי כנרת | צילום: אסף פינצ'וק
יקר ונהדר: בית מלון סטאי כנרת | צילום: אסף פינצ'וק

אם אנחנו לא יכולות לטוס לתאילנד - תאילנד תבוא אלינו. כלומר למלון סטאי בכנרת, שם ניסינו כל פינוק אפשרי בסוויטה הזוגית, בבריכה הפרטית ובמתחם הספא. בשביל לדווח לכן כמובן

88 שיתופים | 132 צפיות

מה: מלון סטאי כנרת

מה הקטע: כאילו מישהו עשה סיור לוקיישן ובחר את הספוט המושלם ביותר בכל האגם. המלון היוקרתי החדש של קבוצת נקש שוכן על שפת הכנרת, ממש מתחת ליישוב רמות ומשתרע על פני כ-100 דונמים של שבילים מטופחים, עצים ומדשאות מול הנוף עוצר הנשימה של הכנרת והרי הגולן.

עוד מלונות שיהפכו את החופשה הבאה שלכן למושלמת:
מצאנו את בית המלון הכי ידידותי לילדים באילת
10 הצימרים הכי טובים בגליל העליון ובגולן
לא רוצות להתרחק מהמרכז? ביקרנו גם במלון פאבליקה החדש בהרצליה פיתוח 

הבריכה במלון סטאי כנרת | צילום: אסף פינצ'וק
הבריכה במלון סטאי כנרת | צילום: אסף פינצ'וק

 

רושם ראשוני: ריזורט בתאילנד. אדריכלות נוף מדויקת, שימוש בעץ, אבני בזלת, מתכת שחורה וגגות מבנה משופעים על רקע הכחול של הבריכה והכנרת הם אלה שמעבירים את התחושה היטב.

הסוויטה: 55 מ"ר של פינוק וסטייל. עיצוב מודרני בגוונים של בז' ולבן, גופי תאורה ממתכת, מיטה ענקית שכאילו מרחפת בחלל החדר ומאחוריה קיר זכוכית ש"מכניס" את חדר האמבטיה המפואר אל תוך חלל הסוויטה. אם תרצו לצאת מהחדר, למרות שאין באמת סיבה אמיתית, דלתות הזזה ענקיות מזכוכית יוציאו אתכן היישר אל דק עץ ובריכה פרטית מחוממת (29 מעלות) למרגלות הנוף היפהפה של הכנרת. מכונת אספרסו והרבה קפסולות משלימות את האווירה וצילומים בשחור לבן מימי ההתיישבות העברית בכנרת יזכירו לכן שכל הפינוק הזה באמת קורה כאן ולא בריזורט סודי בתאילנד.

הסוויטה | צילום: אסף פינצ'וק
הסוויטה | צילום: אסף פינצ'וק

 

המיטה: קינג סייז מפנקת עם כריות ענק רכות ופוך עוטף, כצפוי במלון כזה. לא פחות חשוב הוא הנוף שתראו כשתתכרבלו: הבריכה הפרטית, הכנרת, ההרים הרחוקים ובמקרה שלי גם הגשם שירד והפך את הכל לקסום אפילו יותר.

הפינוקים: הפינוק האולטימטיבי במלון סטאי כנרת הוא בראש ובראשונה הנוף הפתוח שיחד עם המרחבים העצומים משרה תחושת חופש אמיתית ונדירה מהדקה הראשונה. מעבר לזה תמצאו במקום לובי ענק עם תקרות גבוהות ופינות ישיבה, בריכת פכפוך א-לה תאילנד, לאונג' מפנק שצופה גם הוא לנוף מושלם של עצי דקל והכנרת, אופניים לרכיבה בשבילי המתחם לרשות האורחים, והשיא: בריכת אינפיניטי מדהימה עם מיטות רביצה שמפוזרות בתוכה ומסביב לה.

הכניסה לחמאם | צילום: אסף פינצ'וק
הכניסה לחמאם | צילום: אסף פינצ'וק

השוס: מתחם הספא. 1,000 מ"ר של פאר ויוקרה ברמה שלא ראיתי בארץ. כולל בריכת שחייה עם זרמים, מיטות בתוך המים שצופות אל הנוף הפתוח, סאונה יבשה, חדרי טיפולים (גם זוגיים), חדר כושר משוכלל עם מקלחות אישיות וצוות מקסים ושירותי. רק בחמאם הטורקי כדאי לעמעם מעט את האורות.

הנשנושים: מטבח כשר. ארוחת הבוקר כיפית ועשירה כיאה לסטנדרט, ארוחת הערב מפנקת וכוללת מבחר בשרים מובחרים עשויים על הפלנצ'ה, דגים והמון סלטים. צוות האירוח בחדר האוכל קשוב ונעים.

פחות אהבתי: 35 דקות. זה הזמן שנאלצתי להמתין לסנדוויץ' שהזמנתי בלאונג'. לא אמור לקרות, בייחוד כשזו הייתה שעת ביניים בין הצהריים לערב והמקום היה כמעט ריק.

צריך יותר מזה? מלון סטאי כנרת | צילום: אסף פינצ'וק
צריך יותר מזה? מלון סטאי כנרת | צילום: אסף פינצ'וק

מדד הפרטים הקטנים: אין כמו להתקלח ולראות מולך את הכנרת ונעים מאוד מאוד להשתמש בסדרת מוצרי הפינוק לאמבטיה. בחנות הנוחות שלצד המלון תמצאו דיפיוזרים עם ריח מושלם שמייחד את חללי המלון ב-99 ש"ח.

הספוט המושלם לתמונה: על שפת בריכת האינפיניטי או מבט מהחדר אל הבריכה הפרטית והכנרת.

מתי לבוא: התארחתי בבית המלון בתחילת דצמבר כשכבר קר ולא ניתן ליהנות מהבריכה החיצונית ומשכשוך בכנרת. אני אוהבת את הצפון בכל מזג אוויר אבל כדי למצות את החוויה מומלץ להגיע כשמתחיל להתחמם.

מחיר: סוויטה עם בריכה במבצע חורף לזוג על בסיס לינה וחצי פנסיון תעלה לכן 1,400 ש"ח. מחיר רגיל לזוג על בסיס לינה וארוחת בוקר הוא 1,814 ש"ח.
מחיר וילה עם האט טאב במבצע חורף לזוג על בסיס לינה וחצי פנסיון – 1,350 ש"ח. המחיר הרגיל לזוג על בסיס לינה וארוחת בוקר הוא 1,674 ש"ח.

שורה תחתונה: יקר ונהדר. דווקא בגלל זה שווה לנצל את השבועות הקרובים וליהנות ממבצע חורף על בסיס חצי פנסיון.

חדר הטיפולים | צילום: אסף פינצ'וק
חדר הטיפולים | צילום: אסף פינצ'וק

הכותבת הייתה אורחת המלון

>>להזמנת לינה במלון סטאי כנרת