הכל בשביל הלייק: בית המלון שמציע "משרתי אינסטגרם"

"צלם אותי כאילו אני לא מסתכלת" | צילום: shutterstock
"צלם אותי כאילו אני לא מסתכלת" | צילום: shutterstock

בעידן בו אם אין תמונה זה לא קרה, בית מלון יוקרתי באיים המלדיביים מציע שירות חדש שיהפוך אתכן לדבר הכי מעורר קנאה בפיד

88 שיתופים | 132 צפיות

 

 

ב-2017 אין באמת דבר כזה לצאת לחופשה ולא להעלות משם תמונה. כי להתפנק ולהשתזף זה נחמד אבל הניצחון האמיתי הוא לעלות תמונה מושלמת שמוכיחה לכולם, כלומר לאקס שלך, עד כמה החיים שלך יפים. אך כמו שכולנו יודעות מאחורי כל תמונה נונשלנטית בבגד ים מסתתרת מסכת ייסורים שלמה. צריך למצוא את הספוט הנכון, את הזווית שהכי תחמיא, לוודא שאין אף ילד שעושה פיפי ברקע, שלא לדבר על כמות הפעמים שאת מוצאת את עצמך צועקת לחברה שלך "נו, צלמי, עכשיו, אני לא מסתכלת".

בית המלון קונרד שבאיים המלדיביים לא יכול היה להתעלם מהמצוקה הקשה הנ"ל והחליט להציע לאורחיו שירות חדש: משרתי-אינסטגרם או באנגלית Insta-Butlers.תשכחו מסלפיז לא ברורים ומתמונות נוף חשוכות מדי, הריזורט היוקרתי שמתפאר ב-5 כוכבים מבטיח כי כל משרתי-האינסטגרם הם תותחים בכל מה שקשור לרשתות חברתיות ולא יתנו לכן לעלות על מטוס חזרה הביתה בלי שלל תמונות חופשה חלומיות.

עוד דברים שיגרמו לכן לעשות לייק
כל עמודי הפייסבוק והאינסטגרם שאתן חייבות להכיר
החופשות הכי פוטוגניות בעולם
ריץ' ביץ': כך תצאו לחופשה כמו הסלבס

משרתי האינסטגרם יראו לכן את כל הספוטים המושלמים על האי. החל מהלוקיישן המדויק לתמונת שקיעה קלאסית ועד לרצועת החוף הפוטוגנית מכולן, יגלו לכם איך משיגים את הזווית המושלמת וכמובן ישמחו לצלם אתכן נהנות מהחיים. 

בית המלון אף מציע "סיורי אינסטגרם" בני שעה, שלוש או אפילו חמש שעות שכוללים את כל המקומות היפים באי, החל משוניות האלומגים ועד למסעדה היוקרתית של המלון עצמו. המשותף לכולם: הם יהיו רקע מושלם לפרצוף השזוף שלכן. זאת לצד שלל פעילויות תיירותיות כמו צלילת אלמוגים שחוץ מכיף יספקו לכן גם כמה וכמה תמונות מושלמות.

וזה לא נגמר כאן. משרתי האינסטגרם יקדישו תשומת לב מיוחדת ל"שעת הזהב". אותה שעה קסומה רגע לפני השקיעה שכידוע מחמיאה יותר מכל פילטר ואף ידעו להדריך אתכן בדקדקנות אילו פוזות הכי יחמיאו לכן ואילו יזכו אתכן בלייק רק מאימא.

ומה לגבי המחיר? כיאה למלון יוקרתי ביעד הלוהט של השנים האחרונות מחירו של לילה אחד נע בין 800$ דולר ל-2,250$. לא זול, מצד שני, לחיוך שלכן כשתגלו שהתמונה האחרונה שלכן השיגה 200 לייקים אין באמת מחיר. 

 

[interaction id="59f5d43c656fab0001333e74"]