מלון חדש לחובבי העיצוב

נוצץ בגוונים טבעיים. בר המלון | צלם: יחסי ציבור
נוצץ בגוונים טבעיים. בר המלון | צלם: יחסי ציבור

עיצוב בהשראה ימית, גוונים וחומרים המתכתבים עם הטבע שמסביב ואווירת ספא מרגיעה. הצצה למלון הרודס ים המלח החדש

88 שיתופים | 132 צפיות

כרטיס ביקור

מיקום אזור המלונות, ים המלח
היסטוריה מלון לאונרדו פלאזה לשעבר, מבנה שהוקם לפני כארבעים שנה
בעלים רשת המלונות פתאל, המפעילה שלושים בתי מלון ברחבי הארץ
עיצוב פנים אנדריאס נוידם, אדריכל ומעצב מלונות אשר עיצב יותר מ-450 בתי מלון באירופה, בארצות הברית, באסיה ובאפריקה ועבד עם מותגי מלונאות בין-לאומיים, כגון Marriott Mercure, Crown Plaza, Best Western, Club Med.
קהל יעד זוגות ומשפחות מהארץ ומחו"ל המחפשים אירוח שקט, יוקרתי ואנין
למה התכוון המעצב לחבר את נופי ים המלח עם נוחות ועיצוב ברוח המאה ה-21

חללים

המלון, הממוקם על רצועת חוף פרטית, שופץ בחצי השנה האחרונה כדי להתאימו לסטנדרטים המזוהים עם המותג הרודס. המעטפת נותרה כשהייתה כדי להקצות את רוב התקציב –מתוך שישים מיליון שקלים – לעיצוב פנים. במלון 223 חדרי אירוח, ובהם סוויטות, חדרי גן עם ברכת שחייה נפרדת, סוויטה נשיאותית ומתחם ספא.

מוטיבים עיצוביים

המיקום הגיאוגרפי מכתיב את עיצוב הפנים ובא לידי ביטוי בגוונים ובחומרים המדמים את הטבע שמסביב. החללים נצבעו בגוני טורקיז של ים המלח ובצבעים חום וזהב, של המדבר, ותצלומי נוף סביבתי מקשטים את הקירות. התייחסות למים – לאו דווקא מי ים המלח – מתורגמת לריצוף דמוי חלוקי נחל ולטפט בדוגמת גלים התומכים באווירת הרוגע. חדר האוכל ואזורים ציבוריים נוספים נחשפים לנוף דרך חלונות זכוכית גדולים, ולעומתם ספריית המלון מנסה לדמות סלון ביתי אינטימי. נורות LED מוסתרות בתקרה מונמכת מתחלפות ומשנות אווירה בהתאם לשעות היום. בלובי, חלון הראווה של המלון, המוטיבים מקבלים תפנית נוצצת מן הסביבה – באמצעות גוף תאורה מקריסטלים דמויי צינורות מפותלים, דרגשים בצורת טיפה מרופדים בבדים בוהקים בגוני כחול ושטיח פסיפס שתוכנן בידי המעצב ונבנה באיטליה.

בתפריט

מסעדת המלון מציעה תפריט עשיר עם מזנונים ועמדות בישול פרונטליות. הקונספט מתכתב עם מסעדות שף על ידי כבד אווז, שוק כבש, אננס טרי ושאר חומרי גלם יוקרתיים המוגשים בכלים אישיים. בשעות הערב טרקלין העסקים משנה את פניו ונהיה "לה פרימוורה", מסעדה חלבית יוקרתית בניהולו של השף שלום קדוש, השף הראשי של רשת פתאל ומי שעומד כבר שנים רבות בראש מטבח המסעדה פרימוורה במלון לאונרדו פלאזה. המנות הועתקו מתפריט המסעדה הירושלמית והותאמו לקהל המלון.

המלצת מערכת נישה

הרודס מפיח רוח חיים רעננה באזור ים המלח, הרווי מלונות מהוהים. אמנם מבחוץ הוא נראה מיושן מעט, אך הפנים מודרני ומעודכן. עיצוב פנים מאופק אך יוקרתי והשקט הנשמר בקפידה בחללים הציבוריים, אפילו בברכת השחייה, יוצרים אווירת מלון ספא התורמת להירגעות מוחלטת. אם המלון לא ייפול טרף לוועדי עובדים, יהיה אפשר באמת לנוח בים המלח בלי להתפשר על פינוק ועיצוב. מחירי פתיחה לחודש יוני לזוג על בסיס חצי פנסיון: 1,050 שקלים באמצע השבוע, 1,350 שקלים בסוף שבוע. חברי מועדון "שמים" של רשת פתאל והמזמינים דרך אתר האינטרנט יזכו לחמישה אחוזי הנחה.
הרודס ים המלח, נווה זוהר, ים המלח, 08-6591591, לאתר