המלון עם ארוחת הבוקר המושלמת

ארוחת הבוקר במלון דה ורה | צילום: גיל אבירם
ארוחת הבוקר במלון דה ורה | צילום: גיל אבירם

בלב תל אביב, אבל בניתוק בועתי מושלם, תמצאו מלון מאוד אורבני עם בר יין חינמי, ספא מפנק מותאם קורונה וארוחת בוקר מושקעת במיוחד, גם אם אתם טבעונים

88 שיתופים | 132 צפיות

מה? מלון "דה ורה" בלב תל אביב, ברחוב לילינבלום, קרוב לים ולרוטשילד.

למה? קודם כל בשביל ארוחת הבוקר, שהייתה גולת הכותרת של הסופ"ש. מעבר לכך, כי המלון מתפקד כאי של ניתוק ושלווה בלב לבה הסואן של העיר, ועוטף את אורחיו בבועה מבורכת של התפנקות ומותרות. המלון מציע לאורחים אוסף של תפנוקים קטנים, שמצטרפים יחד ליצור את התחושה הזו של הקצת מעבר. אורחי המלון ימצאו לרשותם בר יין חופשי חינמי, חדרים מעט צפופים אך עמוסי כל טוב, יחס מקצועי ואדיב מצד כל העובדים, אופניים, חדר כושר קרוב, ובקתת עיסוי ממוזגת באוויר הפתוח של גג המלון.   

תהיתי איך יהיה לנו לצאת לחופשה בעיר שבה אנו גרים, והאם נצליח להרגיש שאנחנו בנופש. למרות שאנחנו מתגוררים מרחק רבע שעה הליכה, המלון השכיח מאיתנו לחלוטין את השגרה היומיומית שלנו, על כל דאגותיה וטרדותיה. תל אביב שאליה יצאנו מפתח המלון נראתה אחרת לגמרי, לא כתחנת מעבר שמשמשת אותנו כדי להגיע לעבודה ולסידורים, אלא כעיר תיירותית יפהפייה ומזמינה שאיננו מכירים כלל. 

מלון דה ורה | צילום: אסף פינצ'וק
מלון דה ורה | צילום: אסף פינצ'וק

רושם ראשוני: הקונספט העיצובי של המלון הוא "אנתולוגיה מקומית" – אסופה מקומית של ריהוט, מוצרים ופרודוקטים שמספקים שורה של מעצבים, מותגים ובוטיקים תל אביביים. כך שרוב המוצרים והחפצים במלון נבחרו בקפידה ובהתאמה אישית. רואים שמישהו חשב על הפרטים הקטנים, שארבו לנו בכל פינה ושימחו את לבנו. פרטים כמו קוקטייל שחיכה לנו בחדר, טמון בבקבוק בדלי עמוס קרח, או סבונים אורגניים שמיוצרים במיוחד עבור המלון על ידי המותג "ערוגות" ועוד. 

אך את הרושם הראשוני המסעיר ביותר לא הותיר בנו העיצוב. בקיר של לובי המלון, חלל ראסטיק שיק אורבני עם רצפות בטון, קירות לא מטויחים והמון עץ, קבועה מכונת יינות אוטומטית, שעשתה עלינו רושם ראשוני כביר. מהי מכונת יין אוטומטית, אתם שואלים? דמיינו תמי 4, רק שבמקום כוסות זכוכית מעופשות מהמגירה, אתם מצמידים כוס יין מבהיקה לאחד מ-8 הברזים, ובלחיצת כפתור אחת ממלאים את כוסכם ביין בוטיק לבחירתכם. אנחנו התוודענו למכונה המופלאה בסיור שנערך לנו בדרך לחדר שלנו, ונאלצנו לנקוט בטקטיקת ה"מנסים להבין אם זה באמת בחינם ותוך כדי לשדר שאנחנו בכלל לא מופתעים מזה שזה בחינם כי זה בכלל הסנדרט הכי מינימלי שלנו למלון" (שאין לבלבל אותו עם בן דודו המעט מרוכך, מבט ה"מנסים להבין אם זה באמת בחינם ותוך כדי לשדר שאנחנו לא מופתעים כי אנחנו בכלל לא פשוטי עם שבדרך כלל מתקמצנים ולנים ב-AirBNB"). 

המלון: המלון, שזכה במקום ה-8 ברשימת המלונות המומלצים של אתר trip advisor למזרח התיכון, משתכן בבניין חדש בן כארבע קומות ברובע לב העיר. קומת הקרקע מכילה את הלובי, הבר וחדר האוכל, שמשמש כחלל ישיבה בשאר הזמן. אזור הישיבה זרוע שולחנות, כורסאות ופינות ישיבה, הן בפנים והן בחצר קטנה ונעימה. במלון 39 חדרים, שמשלבים טון עיצובי אורבני עם נוחות ופינוק. שילוב זה משתקף בטקסטורות הנפגשות בחדר – שטיחים רכים ארוגים בעבודת יד, עמודי מתכת חשופה, ורהיטי עץ עתיק. 

תל אביב שאליה יצאנו מפתח המלון נראתה אחרת לגמרי, לא כתחנת מעבר שמשמשת אותנו כדי להגיע לעבודה ולסידורים, אלא כעיר תיירותית יפהפייה ומזמינה שאיננו מכירים כלל

במחיר של כ-880 ש"ח באמצ"ש תוכלו ללון בחדר הפשוט ביותר (16 מ"ר) במלון, שמכיל את הטריו הידוע מיטה-שולחן-ארון, לחם חוקו של כל חדר בדירת שותפים תל אביבית, אך עם סטייל שבכלל לא מאפיין דירת שותפים תל אביבית. לעומת זאת, במחיר של 1,200 ש"ח תוכלו ללון בחדר היקר ביותר (24 מ"ר), חדר מרווח הכולל גם חלל ישיבה קטן. 

לאורך הדרך בין החדר הפשוט ליקר ביותר תמצאו כל מיני וריאציות, למשל חדר עם גינה קטנה או אמבטיה מפנקת. קשה להתעלם מכמה שזה תל אביבי. הדמיון בין היצע החדרים באתר המלון לבין ההיצע המתגלה בחיפוש דירה בתל אביב פשוט זועק לשמיים – באחד יש אמבטיה אבל אין גינה, באחר יש סלון קטן אך אין כיווני אוויר לשביעות רצונכם. שווה לפתוח קבוצת פייסבוק "חדרי מלון מפה לאוזן בין חברים"?

מלון דה ורה | צילום: אסף פינצ'וק
מלון דה ורה | צילום: אסף פינצ'וק

החדר: אנחנו שוכנו בחדר Superior Chill Room, במחיר של 1,118 ש"ח ללילה. החדר שלנו כלל מיטה רכה ומכרבלת עם מצעי כותנה מצרית נהדרים, חדר רחצה, טלוויזיה, ארון מתכת קטן ומרפסת עמידה מעץ. 

כשנכנסו לחדר, הדבר הראשון שראינו מולנו הוא אמבטיה לבנה וגדולה. הופתענו מכך שדלת הכניסה מובילה הישר לחדר האמבטיה, אך כמה צעדים נוספים הבהירו לנו כי טעינו, ולמעשה האמבטיה היא שניטעה הרחק מבית גידולה הטבעי, מעבר לקווי אויב, בלב חדר השינה. העיצוב המשעשע מיד הוליד סקרנות בוערת, שבתורה מיד הולידה סקר באינסטגרם. חלק קטן מן המצביעים סברו כי מדובר ב"מהלך גאוני שנועד למיקסום עצלנות", מיעוט קטן אך לוחמני דגל ב"החלטה עיצובית שנועדה להשרות אווירה סקסית", ומרביתם קבעו כי לפנינו "פטנט ניצול חלל תל אביבי טיפוסי".  

ארוחת הבוקר: הגענו לחלק שבו אני מפליגה בשבחים על ארוחת הבוקר. ראשית, נציין שבעטיה של מגפת הקורונה והמגבלות שהיא משיתה, ארוחת הבוקר הוגשה לנו לשולחן, ולא המתינה לנו בבופה על הבר הסמוך. הקונספט החדש מאוד מצא חן בעינינו, והמלצרית אף ציינה כי הוא מקבל פידבקים טובים מקיר לקיר (16 מ"ר של פידבקים טובים!). אנחנו מבינים למה. אל שולחננו הגיעה מלצרית ובידה מגש גדול יותר מהחדר שלנו, עמוס לעייפה. הצלוחיות החליקו מן המגש אל השולחן וגדשו אותו מקצה לקצה, וחלקן נאלצו להסתפק במקום על הכיסאות שלידנו. כיוון שאני טבעונית ובן זוגי (עדיין) לא, טרחו עובדי המלון להגיש לנו הכל כפול, בגרסה מטובענת ובגרסה ש(עדיין) לא. טבעונים ימצאו במלון דה ורה ארוחת בוקר יוצאת דופן, מושקעת ומיוחדת, שונה מאוד מארוחת ברירת מחדל שימצאו במלונות פחות מעודכנים.  

ועוד ארוחת בוקר במלון דה ורה | צילום: גיל אבירם
ועוד ארוחת בוקר במלון דה ורה | צילום: גיל אבירם

קיבלנו סלסלת לחמים טריים, ביצים לבחירתנו (לו), פנקייקי כוסמת מלוחים (לי), ירקות, קרואסונים, בורקסים פריכים שנאפו במקום, חומוס ביתי, סלט זוקיני על מצע טחינה ביתית, לבאנה קשיו, מטבלים, ריבה, צלחת גבינות לצד תאנים ואגוזים ואפילו צלחת גבינות טבעוניות מקבילה, ולקינוח – מוזלי גרנולה ופירות (לו), יוגורט צ'יה ופירות (לי). בן הזוג אידה שני קרואסונים ובורקס, ואני לא הצלחתי להכיל יותר מכמה ביסים מכל מנה, והתאכזבתי מעצמי קשות. 

לאחר שסיימנו לאכול, ואחר כך סיימנו לאכול סופית, וגם סיימנו לנשנש ממה שנשאר, ואף וידאנו ב-110 אחוזים שבאמת אין לנו מקום לעוד ביס נוסף, נאלצנו לשבת לשולחן עוד זמן מה ולקוות שנוכל לקום בקרוב. בסתר לבי קיוויתי כי מגשנו לא יפונה עד שיגיע כבר זמן ארוחת הצהריים, אך תקווה זו לא התגשמה. 

ספא ברוח התקופה: המלון משיק כעת את ספא הטיפולים החדש שלו, Vera Rooftop Spa, שממוקם, כמשתמע, על גג המלון. לטענת המלון, חלל העיסוי מותאם לתקופת הקורונה משום שהוא נמצא באוויר הפתוח, ולא בחדר סגור ללא תחלופת אוויר. אנחנו לא רופאות, אבל זה נשמע לנו כמו הנחה סבירה. 

מיטות העיסוי חיכו לנו בתוך "קאבינת העיסויים", סככת עץ מחופה בבד לבן ונשפך. טרם הביקור, הובטח לנו כי מדובר בחלל "ממוזג באוויר הפתוח". תחילה הרמנו גבה למשמע הצימוד האוקסימורוני, אך הברושור לא הכזיב, ואכן חזינו בפלא במו עינינו. אנחנו זכינו בעיסוי ארומתרפי (420-560 ש"ח), אך בספא מוציעים גם טיפול שבדי/קלאסי (380-520 ש"ח), עיסוי רקמות עמוק, עיסוי היריון, ועיסוי אבנים חמות, במחירים שנעים מ-380 ש"ח ל-60 דקות, עד 560 ש"ח ל-90 דקות. 

הספא במלון דה ורה | צילום: אסף פינצ'וק
הספא במלון דה ורה | צילום: אסף פינצ'וק

מנהל הספא הזמין אותנו להעפיל אל המיטות, שנקראות מיטות cloud-משהו (התאפקתי ולא השבתי לו ב"ז'ה מה פל  cloud"). חשבתי שהשם יומרני משהו, אך הרהור זה נקטע כשנעטפתי בענן רך ונעים שערבל את זרם מחשבותיי. 

בן זוגי נהנה מאוד מן העיסוי. גם אני זכיתי בעיסוי מקצועי ונעים, אך לצערי אני קורצתי מהחומר שלא אוהב שנעים לו במסאז', אלא שמפרקים לו את השירירים הדואבים. תכונה זו, בשילוב הנטייה המצערת לחכות להזדמנות טובה להגיד מה אני אוהבת עד שכבר מאוחר מדי לומר מה אני אוהבת, הובילו לכך שנהניתי פחות ממנו. 

סיכום: מלון תל אביבי הן בחומר והן ברוח, שמומלץ להעביר בו סופ"ש קורונה. 

>> למבצעים והזמנת מקום במלון The Vera

* הכותבת היתה אורחת המלון.