מלון בוטיק בראשון לציון? יש דבר כזה, והוא ממש שווה

שורשים בתולדות העיר ואלמנטים עכשוויים. מלון רפאל האוס | צילום אורי אקרמן
שורשים בתולדות העיר ואלמנטים עכשוויים. מלון רפאל האוס | צילום אורי אקרמן

פופקורן מתוק ושמפניה לאורחים, מוצרי טואלטיקה יוקרתיים ועיצוב מוקפד בסטנדרט גבוה: הכירו את מלון הבוטיק הראשון של ראשון לציון. כן, ראשון לציון

88 שיתופים | 132 צפיות

כששמענו על פתיחת מלון רפאל האוס בראשון לציון, זה ישר גרם לנו לשאול את עצמנו איך ואם יש שם מלון, ועוד מלון בוטיק. אז כן, זה המלון הראשון בעיר הרביעית בגודלה בישראל, כדי שלאנשי עסקים, תיירי חוץ ופנים וחובבי אטרקציות תיירותיות יהיה איפה לישון ולבלות – והעיר עושה זאת בסטייל של רוטשילד.

>> ההיית או חלמתי חלום: על שפת הכנרת מצאנו את החופשה הישראלית המושלמת

רפאל האוס נקרא על שמו של רפאל סרוסי, מי שהקים בניינים רבים בראשון לציון ואביו של בעלי המלון יועד סרוסי. המשפחה מתגוררת בעיר מאז הקמתה, ומשאלתו של סרוסי האב הייתה שמלון יוקם על שמו. המראה מבחוץ מרהיב: מבנה רומנטי בעל חזות מרשימה שהוקם במאה ה-18 על ידי לא אחר מאשר הברון דה רוטשילד. בעבר פעלו כאן בית הפקידים ובית העירייה, ולאורך השנים שמר המבנה על אופיו וסגנונו. מההיסטוריה והשורשים העמוקים הנטועים בתולדות ראשון לציון נגזר הקונספט Feel Like Rothschild: מצד אחד מבנה עתיק אפוף היסטוריה, ומצד שני התייחסות רצינית לאלמנטים שמייצרים חוויית חופשה בסטנדרט של משפחת רוטשילד.

מורשת הברון בלבוש עכשווי. רפאל האוס (צילום אורי אקרמן)
מורשת הברון בלבוש עכשווי. רפאל האוס (צילום אורי אקרמן)

המבנה הישן שופץ ושומר ביד אוהבת על ידי המעצב איציק פדידה, שתכנן 30 חדרים מרווחים וסוויטה יוקרתית אחת. אווירה קלאסית ואלגנטית משקפת את אילן היוחסין המכובד והאמנטיס נבחרו בקפידה: מכונת קפה מתוצרת נספרסו ופופקורן מתוק במהדורה בלעדית, טלוויזיית סוני חכמה עם חיבור לנטפליקס ו-Yes, מיני מקרר מצויד בבקבוקי מים, מוצרי טואלטיקה יוקרתיים מים המלח מבית Minus 417, נעלי בית וחלוקים רכים ונעימים. בזמן הצ'ק אין תוכלי להתפנק על כוס שמפניה – להרגיש כמו רוטשילד, כן? – וליווי אישי עד לחדר. בחללים הציבוריים בולט פטיו מרווח לנוח בו מול צמחייה ירוקה ועל רקע מוזיקה טובה, וטרקלין עסקים עם כיבוד לאורך כל היום – שתייה חמה, פינת בריאות, עוגיות ועוד ועוד. מבחינת קולינריה, במהלך השנה הקרובה ייפתחו במלון מסעדה ובר. עד אז ארוחת בוקר ישראלית וארוחת ערב מתאפשרים באאוטסורסינג, בשתי מסעדות במדרחוב רוטשילד הסמוך.

מיקומו של רפאל האוס במרכז העיר הופך אותו למתאים במיוחד למי שמגיע לחוות את התרבות, ההיסטוריה וסצנת הבילוי בראשון לציון, ובקרוב יציע המלון לאורחיו חבילת תוכן ותרבות עשירה הכוללת שיתופי פעולה עם עוגני תרבות כגון LIVE פארק ראשון לציון והיכל התרבות העירוני. שיתופי פעולה כבר נרקמים עם מסעדות בעיר ועם שפים מובילים מתוך מטרה לבנות עבור האורחים חבילות שדרכן יוכלו לחוות את העיר במקסימום. והמחירים? ידידותיים ביחס למקבילות התל אביביות. מחיר לזוג על בסיס לינה וארוחת בוקר מ-800 ש"ח באמצע השבוע ומ-1,000 ש"ח בסופ"ש (מחירי השקה).

להזמנת מקום במלון

מלון רפאל האוס, רוטשילד 24, ראשון לציון, 03-7794500