מינימום זמן מקסימום תועלת: חמישה מוצרים ששווים את הזמן ואת הכסף שלך

המוצרים שיעשו עבורכן את העבודה, יקלו על מטלות הבית ויחסכו לכן הרבה זמן

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי| Dyson

החיים לא משאירים לנו הרבה זמן לדברים החשובים באמת – לראות את הילדים גדלים, להשקיע בטיפול פנים מפנק או לשבת עם בן הזוג לכוס יין פעם בשבוע. לכן זו כמעט מצווה לצמצם את העיסוקים הפחות-מהנים, בעיקר את מטלות הבית. לפניכן כמה מוצרים שיקלו על מטלות הבית ויחסכו לכן הרבה זמן.

1. שואב אבק

כל מי שהתנסתה אי פעם בניקיונות – ומי לא – יודעת ששואב אבק הוא מכשיר חיוני כאוויר לנשימה. המכשיר שהומצא לפני יותר מ-100 שנה היה גדול ומסורבל. כיום שואב האבק הוא מכשיר מולטי-טאסקינג שעושה הרבה מאוד. קחו לדוגמה את Dyson V8 Absolute מתוצרת חברת Dyson, שינקה את הבית, המכונית וכל מקום שאליו תקחו אותו. מדובר בשואב אבק אלחוטי עוצמתי בעל מנוע דיגיטלי, שבפיתוחו הושקעו מעל 250 מיליון ליש"ט. המנוע מסתובב במהירות של 110,000 סל"ד ויונק 15 ליטר אוויר בשניה. למרות זאת הוא שקט כל כך עד שהאבק לא ירגיש שמתגנבים אליו מאחור. סוללת יון-ליתיום מאפשרת לשואב לפעול במשך 40 דקות ברציפות לפני שתצטרכו לחבר אותו לתחנת העגינה.

מד טעינה מיוחד, פיצ'ר חדש בשואבי דייסון, יראה מתי המכשיר טעון ומוכן לסבב שאיבה נוסף. לעיצוב ולמשקל הקל מצטרף יתרון נוסף: שתי מברשות ייעודיות שמתחברות בהקלקה קלילה – מברשת חובטת בהנעה ישירה לשאיבת אבק מעומק השטיח, ומברשת רולר רך "פלאפי" לאיסוף לכלוך ואבק מרצפות ופרקט. Dyson V8 Absolute מחדש ומשפר גם במיכל האיסוף, שבלחיצת כפתור מתרוקן בצורה היגיינית. אם את או מישהו מבני הבית סובל מאלרגיות, ודאי תשמחי לדעת בשואב הותקן מסנן HEPA שלוכד אלרגנים וחלקיקים זעירים ביותר ופולט לחלל אוויר נקי. מספיקה התנסות אחת כדי להבין שבלחיצת כפתור אפשרלהיפטר מהאבק, אפילו בפינה הנידחת ביותר.

שואב אבק. צילום: Dyson
שואב אבק. צילום: Dyson

מחיר מומלץ לצרכן: 2,890 ש"ח כולל ערכת אביזרים לניקוי משלים במתנה. שנתיים אחריות ושירות עד בית הלקוח על ידי היבואן הרשמי ב.נ.ז.כ

[tmwdfpad]

2. מעבד מזון

כל מתכון שמתחיל ב"קצצי בצל" ימשיך בוודאות בעיניים דומעות ושיער שאין ברירה אלא לחפוף. כדי לחסוך מאיתנו את אי הנעימות הזאת כדאי לעשות כל מאמץ ולהתאבזר במעבד מזון. המגוון נע ממעבדי מזון קומפקטיים ועד למפלצות מרובות להבים ודסקיות שיודעות לעשות הכול. מעבדי המזון הקטנים יתאימו למקרים שבהם אין צורך להרכיב את המעבד הגדול, למשל כשרוצים לקצוץ בצל, ואילו מעבדי המזון הגדולים יטחנו בשר ומרק לתינוק, ילושו בצק, יסחטו מיץ ויקציפו ביצים בכמה דרגות מהירות. אם בישול עבורך הוא הרבה יותר מאשר תחביב ומאסטר שף הוא הגילטי פלז'ר שלך, בטח כבר שמעת על התרמומיקס (יבוא ושיווק: Feincook). מעבד המזון המשוכלל יודע לקצוץ, לטחון ולעשות כל מה שעושים שאר מעבדי המזון, ובנוסף יכול לחמם ולקרר את המזון בזמן ההכנה. הבישול איתו הוא גן עדן לעצלנים: מכניסים את חומרי הגלם למיכל, מתכנתים את המכשיר ולוחצים start. בזמן שאת שותה קפה התרמומיקס יכין מיונז ומרק, גלידה ורוטב לפסטה.

מעבד מזון. צילום: Feincook
מעבד מזון. צילום: Feincook

החל מ-7,200 ש"ח כולל הדרכה אישית, ספר מתכונים ושתי סדנאות בישול

3. מייבש כביסה

ברשתות מכשירי החשמל מתייחסים אליו בפחיתות כבוד לעומת אחותו מכונת הכביסה, אבל מייבש כביסה טוב הוא חלום. במקום להעביר את הכביסה הרטובה ששוקלת טונות אל חבלי הכביסה ולשבור את הגב תוך כדי תלייה, פשוט מעבירים אותה ממכונת הכביסה אל המייבש, לוחצים על הכפתור והולכים לצפות בעוד פרק ב"סיפורה של שפחה". הכביסה תצא רכה וחמימה, ואם זכרתן להוסיף מבשם – גם ריחנית. את הטענות שמייבש כביסה מבזבז חשמל והורס את הבגדים אפשר לזנוח, כי המייבשים כיום חסכוניים ומצוידים בתכניות שיודעות לטפל בכביסה בעדינות. מייבש הכביסה של BEKO (יבוא והפצה: חברת ברימאג) יכול לטפל בקלילות ב-9 ק"ג כביסה והוא מצויד בחיישני טמפרטורה ולחות, טיימר, נעילה בפני ילדים ו-16 תוכניות לפי סוג הבגד – כותנה, סינתטי, בגדי ספורט ועוד.

מייבש BEKO. צילום: חברת ברימאג
מייבש BEKO. צילום: חברת ברימאג

מחיר מומלץ לצרכן: 1,990 ש"ח. להשיג בחנויות המובחרות וברשתות המורשות

4. טוסטר אובן

עוד מכשיר חשמלי קטן ששווה את משקלו בזהב. במקום להדליק את התנור כשרוצים לחמם משהו קטן, הטוסטר אובן יעשה את אותה עבודה בחיסכון של זמן וכסף. מנת פשטידה או אפילו פיתה מהמקפיא יתחממו בתוך כמה דקות בלי צורך להמתין לטמפרטורה הנכונה ובלי לחמם נפח גדול. עוד סיבה להעדיף את הטוסטר אובן על פני המיקרוגל -הפשטידה והפיתה ייצאו פריכים וחמימים לעומת מראה וטעם ספוגי ו"עייף" אחרי שהייה במיקרו. אם תתעקשי על מכשיר כמו הטוסטר אובן טורבו של דלונגי (יבוא והפצה: חברת ברימאג), תוכלי לעשות בו הכול. יש לו תא בנפח 24 ליטר, 7 תוכניות לבישול, גריל, אפייה והפשרה ואפילו אפשרות להכניס שתי תבניות בו זמנית.

טוסטר אובן. צילום: חברת ברימאג
טוסטר אובן. צילום: חברת ברימאג

מחיר מומלץ לצרכן: 999 ש"ח. להשיג בחנויות המובחרות וברשתות המורשות

5. סט סכינים

תשאלי כל שף מה הכלי הכי חשוב במטבח והוא יגיד "סכין". אנחנו נרחיב ונאמר שסט סכינים טוב יכול לשדרג את הבישול ולחסוך זמן ובסופו של דבר גם כסף. בשלב ראשון חפשי סכין שף שמרגיש לך נוח ביד. הקפידי על להב מפלדה עתירת פחמן שתשמור על הסכין חד לאורך זמן, ועל חיבור חזק בין הלהב לידית. בשלב שני תרצי לאבזר את מגירת הכלים בסכין לחיתוך ירקות ובסכין לחם, שבעזרתה כל מאפה ייחתך במינימום פירורים ופחת. סכין פריסה וסכין פילוט אינם חובה, אבל יכולים להועיל למי שאוהב לפלט את הדגים שלו לבד או לפרוס גוש רוסטביף מול עיניי האורחים. מארז "סוד החיתוך המושלם" של חברת טרמונטינה מברזיל (יבוא ושיווק: כרמל דיירקט) הוא נקודת פתיחה מצוינת לעבודה במטבח: סכין שף 6 אינץ' (15 ס"מ) מסדרת PROFESSIONAL עם 10 שנות אחריות, 3 סכיני ירקות וקולפן איכותי דו כיווני מבית SLICER.

סט סכינים. צילום: רועי שר
סט סכינים. צילום: רועי שר

מחיר הסט ללא הקרש- 149 ש"ח כולל משלוח