מיכל אמדורסקי התגברה על הפוביה ממחטים

מיכל אמדורסקי | צילום: אור דנון
מיכל אמדורסקי | צילום: אור דנון

הבושם המפתיע, הפיתרון הביתי לפיגמנטציה ומסכת הקולגן הסודית שהיא מגדירה כלא פחות מ"נדירה". מיכל אמדורסקי חושפת את כל הסודות

88 שיתופים | 132 צפיות

מיכל אמדורסקי, ילידת 1975, רקדנית, זמרת, שחקנית ויזמית תכנית האימונים הדיגיטלית SHAPE UP מהבית

שגרת טיפוח

"אני מודה שאין לי הרבה סבלנות לטיפוח, אבל מה שצריך – צריך. יש לי עור מעורב – מצד אחד יש לי חצ'קונים של בת 16, ומצד שני העור שלי נוטה להתייבש. בנוסף, יש לי פיגמנטציה הורמונלית מאז ההריונות. שגרת הטיפוח שלי מתחילה על הבוקר: אני קמה כמו שפן של אנרג'ייזר ומנקה את הפנים עם סבון מבהיר Brightening Gel Cleanser של Todda, חברה מעולה שגיליתי לגמרי במקרה לאחרונה, המתמחה במוצרי אנטי אייג'ינג ברמה גבוהה. פעמיים בשבוע אני גם מורחת את מסכת הקולגן שלה שנקראת Collagen Relaxing Mask. היא נדירה ומשאירה עור בהיר ונפלא. אני משתמשת בקרם Eye Zone Total Repair של חברת Dermalosophy, ומכיוון שאני מתניידת הרבה על אופניים, אני מקפידה לשים קרם הגנה עם מייקאפ Sheer Tint של דרמלוג'יקה בכל פעם שאני יוצאת מהבית. זהו מוצר חובה בתיק האיפור שלי".

קרם הגנה עם מייק אפ Sheer Tint של Dermalogica
קרם הגנה עם מייק אפ Sheer Tint של Dermalogica

קוסמטיקאית

"אם זה היה תלוי רק בי, הביקורים אצל הקוסמטיקאית עינב מלכה, שהיא גם חברה, לא היו קורים כי אין לי סבלנות. אולם מדי כמה שבועות, אחרי שהיא מתקשרת ומכריחה אותי לבוא לטיפול, אני מתייצבת אצלה בכפר סבא לניקוי, הבהרה והחדרת לחויות".

אנטי אייג'ינג

"אף שיש לי פוביה ממחטים, אחת לחצי שנה פלוס־מינוס אני מגיעה לד"ר אריק איימס לטיפול דיספורט, שהוא סוג של בוטולינום, באזור העיניים. לאחרונה כתבתי שיר על בוטוקס עם אוהד חיטמן שהולך ככה: 'ממי, ממי נשממי, בואי לבוטוקס, לגהץ את הקמטים'. בבוא הזמן לא תהיה לי בעיה לעשות ניתוח פלסטי בפנים, אבל התנאי שלי יהיה חד־משמעי: בהרדמה מלאה".

ברונזר Radiant Matte Bronzing Powder של MAC
ברונזר Radiant Matte Bronzing Powder של MAC

איפור

"ביומיום אני לא מתאפרת בכלל, אני גרועה בזה. אני מתאפרת רק כשאני חייבת. אני משתמשת במייקאפ Teint Idol, מסקרה Hypnose Drama של Lancome, ברונזר Radiant Matte Bronzing Powder של Mac ושפתון לחות בצבע דובדבן של Labello".

בושם

"יש לי אישיו עם בשמים. בשמי נשים ורדרדים וקלילים עם ניחוחות פרחוניים לא מדברים אליי. אני אוהבת ריחות גבריים – למשל, ריח טבק שמריח עליי מצוין. אני אוהבת את בשמי הגבריםTrussardi Uomo ו־Terre D'Hermes, וגם את הבושם Fierce של Abercrombie & Fitch".

בושם Trussardi Uomo
בושם Trussardi Uomo

שיער

"הספרית שלי, רויטל קציל, באה אליי הביתה ועושה לי החלקת קרטין שמייתרת לגמרי את הפן. היא עושה לי הכול חוץ מצביעת שורשים, בשביל זה יש לי את הבת שלי מילה. הסיבה שאני לא הולכת למספרות היא שבזמן שהחומר נמצא על הראש אפשר לקפל כביסה, להדיח כלים, לצאת עם הכלבים ולעשות שיעורי בית עם הילדה. בקיצור, אין לי זמן לבזבז במספרות. אני חופפת שיער אחת ליומיים בשמפו ומסכה של Power Element לשיער שעבר החלקה. יש לי נשירת שיער נפשית מטורפת, שהחלה ממש ביום פטירתו של חברי הטוב אמיר פרישר גוטמן ז"ל, ומאז אני לוקחת תוסף מזון של Roots לחיזוק השיער".

מני פדי

"הציפורניים שלי תמיד קצרות בגלל הגיטרה, והצבעים הם לעולם שחור או אדום. כשאני מופיעה בהצגות ילדים הציפורניים שלי אדומות, אבל עכשיו בקורונה טיים הן שחורות. מי שמטפלת בהן היא בלה מינגוב".

מייק אפ Teint Idole של לנקום. 30 מ"ל
מייק אפ Teint Idole של לנקום. 30 מ"ל

כושר ותזונה

"אני אוכלת הכול אבל במידה. אני אוהבת תרד ושייקים, אבל גם בשר. לא אכניס לפה ארנבת, אבל שבלולים אני אוהבת. בהיריון עם ארייה עליתי 30 קילוגרם ובגיל 40 היה לי קשה להוריד במשקל. ניסיתי דיאטות, אבל זה לא עבד בשבילי ולא הצלחתי להתמיד. גם לא הרגשתי בנוח בחדר כושר עם כל המראות מסביב. אמרתי למאמנת הפרטית שלי מאיה שאני רוצה לבנות תכנית אימונים ביתית של עשר דקות. אחרי שבנינו תכנית בשבילי וראיתי שבזכותה אני משילה בקלות את הקילוגרמים העודפים, העליתי אותה לאינסטגרם. הדברים תפסו תאוצה, קנינו מקום בשרת ועברנו לרשת, והיום יש לי יותר מ־5,000 מנויות רשומות שיכולות לבצע בשעות הנוחות להן את תכנית האימונים שמתאימה להן לפי קושי, גיל ומצב גופני, ובנוסף גם מוצע להן מבחר מתכונים. אני לא מרגישה כמו גורו של כושר, אבל אני נותנת לנשים רבות אופציה קלה לשמירה על כושר ולירידה במשקל".

טיפ

"פעם נהגתי לאכול מהר עד שהרגשתי מפוצצת מרוב אוכל. היום אני מפסיקה קודם, כשאני עדיין מרגישה קלה, גם אם לא סיימתי מהצלחת. הטיפ שלי הוא: אל תישארו רעבות, אבל הפסיקו לפני שהבטן מתנפחת. השתדלו לאכול עד שאתן מרגישות כמעט שבעות, ולא יותר".

שפתון לחות Labello
שפתון לחות Labello