מיכל אורון עזאני

יועצת אופנה ובעלת בוטיק "מיכל בגדי מעצבים" בבנימינה.

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

איך הכל התחיל?

"היתה לי קריירה משגשגת בתחום הסלולר. שימשתי בתפקיד בכיר כמנהלת תחום שירות הידע בסלקום שלווה בתנאים מפתים, מה שלכאורה היה פסגת שאיפותיי המקצועיות. אבל גם אז, כשהגעתי ל'פסגה', משהו היה חסר, חשתי שאני רוצה משהו אחר.

מאז שאני זוכרת את עצמי היתה לי אהבה לאופנה וחלום לעסוק בתחום, אבל אף פעם לא העזתי לצאת מהמסלול המתבקש של החיים ולהגשימו.

עם שני ילדים קטנים בבית, החלטתי להוציא את החלום מהמגירה ופתחתי בוטיק בגדי מעצבים כחול לבן, דווקא במושבה בנימינה, כאלטרנטיבה לרשתות הגדולות בערים".

 

מהי יחודיות הבוטיק?

"בבוטיק אני מוכרת אך ורק בגדי מעצבים ישראלים מהשורה הראשונה, כגון: חגית טסה, דקלה קדם, אפרתה ועוד.

כבר כעשור שהחנות הקטנה והיחודית שלי, הממוקמת ברחוב המייסדים, מוקד עלייה לרגל עבור נשות האזור. חנות שהפכה לשם דבר בתחום האופנה, שמהווה סלון אירוח של ממש. רוב הנשים מוצאות מבוקשן בבוטיק שמכוון בעיקר לגילאי 30 +  ולכל המידות.

בחנות הנשים מקבלות חווית קנייה אחרת, יחס אישי וייעוץ אופנה פרטני ממני, ובאותה הזדמנות הן לרוב גם מספרות את שעל ליבן.

אנו שותות קפה ומתייעצות על הכל.

החנות מאפשרת לנשים שאינן מתגוררות בעיר הגדולה, להתלבש בשיא האופנה, ולמצוא את מבוקשן באזור מגוריהן. כל מי שרוצה להיות הכי מעודכנת מגיעה אליי".

 

ספרי על רגע מכונן שזכור לך במיוחד במהלך הקריירה?

"במקצוע שלי בכל יום יש רגע מיוחד. נשים מגיעות אליי כשהן במשבר זוגי, ומתוך המקום הזה עושות מהפך חיצוני, שלבסוף גם הוא תורם לשיקום הזוגיות.

חולות סרטן שמגיעות אליי על מנת להתעודד מעט ולשמור על הנשיות גם בימי חולי קשים, נשים שעושות שינוי חיצוני שתורם מיד לחיזוק הביטחון האישי ולפתע הן מוצאות עבודה".

 

טיפ ממך לאשה שחולמת להצליח בגדול

"עשי זאת בדרכך. היי הקול של עצמך, הרי  את יודעת הכי טוב מה טוב עבורך".

 

איפה את רואה את עצמך בעוד 5 שנים?

"אני רואה את עצמי מפתחת את העסק לכיוונים נוספים. יש לי פנטזיה שאני שומרת לעצמי, אבל אני יודעת שאם באמת אחפוץ בזה, זה יקרה!".

 

המייסדים 12, בנימינה

טל׳: 052-3669354

פייסבוק מיכל בגדי מעצבים

 

צילום: נטלי גוזלן, עיצוב שיער: חי ראובן