מותג האיפור שקלואי קרדשיאן מעריצה מגיע לארץ

קלואי קרדשיאן | צילום: Vivien Killilea/Getty Images for Abyss By Abby
קלואי קרדשיאן | צילום: Vivien Killilea/Getty Images for Abyss By Abby

מייקאפ רבולושן, המותג הבריטי שמציע מוצרי איפור איכותיים במחירים מצחיקים מגיע בלעדית לסופר-פארם. מה גרם לאישה שיש לה עשרות מיליוני דולרים להשתמש באיפור שעולה 30 ש"ח?

88 שיתופים | 132 צפיות

כל מי שבוהות תדיר באינסטגרם וברשתות החברתיות, וזה בערך כולנו, לא יכולות להתעלם מהשינוי הגדול שחל בתקופה האחרונה בכל הקשור למושגי היופי. לא עוד סופרמודלס או כוכבות קולנוע מושלמות פנים וגוף, שמכתיבות לנו אופנות איפור וטרנדים שיוצאים משבועות האופנה הגדולים בעולם ומהשטיחים האדומים. חוקי המשחק השתנו והיום בקדמת הבמה נמצאות משפיעניות רשת ויוטיובריות. 

בפועל כל אחת עם מעוף, דמיון ויכולת לקבץ סביבה עוקבים לרוב יכולה להשפיע על מושגי היופי המשתנים בקצב מסחרר, לגרום לכולנו להזדהות, ולהיות חלק בלתי נפרד מהמהפכה החדשה בתחום שקוראים לה FAST BEAUTY. כן, כן, כמו פאסט פוד, אבל בטיפוח. 

בפועל מדובר במוצרי איפור שמתחלפים במהירות ונותנים מענה לכל הטרנדים הלוהטים במחירים אטרקטיביים. אל תוך המהפכה הזאת נולד מותג האיפור הבריטי "מייק אפ רבולושן" ( MAKEUP REVOLUTION), מותג פורץ דרך בתפיסתו שיש לו אלפי מוצרים והוא משיק מאות מוצרים מדי שנה ומביא מדי שבוע את הטרנדים החדשים הכי הכי חמים למדפים, במחירים הכי נגישים לנפש. ואם גם קלואי קרדשיאן בכבודה ובעצמה טורחת לשיר שיר הלל להיילייטר של החברה, אז מה עוד צריך לבקש? רגע, יש: מלבד מוצרי איפור יש לחברה מאות מוצרים לפנים, לגוף ולשיער, כולל קרמים, שמנים, מסכות ומה לא. 

פלטת היילייטרים של מייקאפ רבולושן, 37 ש"ח | צילום: יח"צ חו"ל
פלטת היילייטרים של מייקאפ רבולושן, 37 ש"ח | צילום: יח"צ חו"ל

רגע לפני שהקורונה השתלטה על סדר היום שלנו, הייתי אורחת החברה במטה שלה בלונדון. הסיבה למסיבה – השקת המותג בישראל, בלעדית בסופר-פארם. 

הנה כמה דברים שכדאי לדעת על מייק אפ רבולושן: 

* מדובר במותג שתחילתו בשנת 2013 בשיחה בין שני חברים' אדם מינטו המכונה באינסטגרם "מיסטר מייק אפ", איש עסקים ותיק ומוכר בתחום הביוטי' וטום אלסוורת, יצרן בתחום הביוטי. מה שהתחיל משיחת חברים בשולחן המטבח של מינטו, המשיך ביצירת מותג חדש ומהפכני שלא היה קיים עד אז בתעשיית היופי ושהם קראו לו "NEW NORMAL". אם תרצו, "הנורמלי החדש" ששובר מוסכמות ומשנה את תפיסות היופי המסורתיות, ושעיקרו מותג קוסמטי שמוצריו מתחלפים על בסיס שבועי ושנותנים מענה לכולם בכל גיל, באיכות טובה ונגישה מאוד. "מוצרים קוסמטיים לא צריכים להיות אליטיסטיים ולא צריכים להתבסס על היכולת של הרוכשת לשלם עבורם", אומר מינטו.

שפתון ניוד של מייקאפ רבולושן, 20 ש"ח | צילום: יח"צ חו"ל
שפתון ניוד של מייקאפ רבולושן, 20 ש"ח | צילום: יח"צ חו"ל

* אין לחברה פרזנטוריות. כי המוטו לדברי קארמי קארל, מאפר הבית האיטלקי של החברה, הוא "להראות נשים אמיתיות עם יופי אמיתי בעולם האמיתי. מדובר בפילוסופיה שעיקרה להציג נשים ממראות אתניים שונים, עם מבני גוף שונים ללא הבדל גיל, צבע וגם מין". 

* בסיס החברה הוא בעיר קנט שבאנגליה, שם יש לה שני מרכזי ענק המעסיקים מאות רבות של עובדים. 

* ארבע שנים אחרי ההקמה כבר עמד מחזור המכירות על 114 מיליון ליש"ט והיום מדובר על מחזור של 500 מיליון ליש"ט.

* היא זכתה בתואר "מותג הביוטי הצומח ביותר בעולם". 

* אחת לשבוע החברה משיקה פלטת צבעים חדשה. 

פלטת צלליות של מייקאפ רבולושן, 49 ש"ח | צילום: יח"צ חו"ל
פלטת צלליות של מייקאפ רבולושן, 49 ש"ח | צילום: יח"צ חו"ל

* לצד המותג הגדול שלה "מייקאפ רבולושן" יש לחברה גם קו מוצרים יותר יוקרתי שנקרא רבולושן פרו. והקו היותר זול נקרא "I LOVE REVOLUTION". 

* המחירים בישראל כמעט זהים לאלה שבאנגליה ונעים בין 5 ל-79 ש"ח. 

* כיום ניתן למצוא את המוצרים בעשרות מדינות בעולם. ישראל, האחרונה עד כה, היא המדינה ה-64 וניתן יהיה להשיג כאן את המוצרים ב-75 סניפים של רשת סופר-פארם מתוך 260 הסניפים בישראל ובאתר האינטרנט. 

* המוצרים הם 76% טבעוניים ולא נוסו על בעלי חיים.

פודרת הבננה של מייקאפ רבולושן, 25 ש"ח | צילום: יח"צ חו"ל
פודרת הבננה של מייקאפ רבולושן, 25 ש"ח | צילום: יח"צ חו"ל

 

לארץ יגיעו בשלב זה 120 מוצרים, בהם הלהיטים הגדולים של החברה. הנה כמה טעימות: פודרת הבננה שזיכתה את החברה במספר פרסים, מקבעת היטב את המייק אפ, סופחת שומנים וגם מעלימה את האדמומיות. פלטות הצלליות הן להיט היסטרי, הכי גלאם, והמרקמים מדהימים, גם אם תחשקו בצבעים נועזים וגם אם אתם נשארים בקלאסיקות. הקונסילרים כוללים עשרות גוונים (מעל 50) ותתי גוונים שעושים עבודת כיסוי מצוינת. פריימרים במרקמים נוזליים או קרמיים על פי סוג העור נספג בקלילות. הליפסטיקים בשלל צבעים, מצוינים גם כצלליות וכסמקים.