מייקל בי. ג'ורדן הוא הרבה יותר מהגבר הכי סקסי בעולם

מייקל ב. ג'ורדן (צילום: יח"צ)
מייקל ב. ג'ורדן (צילום: יח"צ)

מייקל בי. ג'ורדן הוא שחקן מוערך עם סטייל משובח, הפרזנטור של המותג הניו יורקי COACH והריח האהוב עליו הוא הריח של אימא שלו. פלא שהוא נבחר לגבר הסקסי בעולם?

88 שיתופים | 132 צפיות

כשמגזין "פיפל" בחר לאחרונה במייקל בי. ג'ורדן כגבר הסקסי ביותר בעולם לשנת 2020, לא היה מופתע ממנו. "תמיד אמרו לי שברשימה מהסוג הזה אני בטוח לא אהיה, אבל בסוף, זו חבורה טובה להיות בה", אמר ג'ורדן בתגובה להכתרה.
ג'ורדן בן ה-33 הוא שחקן, מפיק ודוגמן לעת מצוא, ולא, אין לו שום קשר לכדורסלן האגדי. מיד אחרי הזכייה הודיע ג'ורדן שיצטרף ל-Only Fans, פלטפורמת התוכן בתשלום שהפכה ללהיט של הרגע בקרב אנשים שמחפשים השלמת הכנסה על ידי מכירת תמונות חושפניות שלהם ובעיקר בקרב 90 מיליון המשתמשים שצורכים את התכנים הללו. אבל בניגוד לרוב יצרני התוכן בפלטפורמה הזאת, ג'ורדן החליט לעשות זאת כדי לתרום את הכסף לאנשים ולעסקים שנפגעו קשות מהקורונה.

ג'ורדן, הידוע כתומך בארגוני צדקה למען נזקקים, קטף השנה יותר מתואר הגבר הסקסי אגב. ה"ניו יורק טיימס" דירג אותו במקום ה-15 ברשימת השחקנית הגדולים של המאה ה-21 והוא מופיע ברשימת 100 המשפיענים של מגזין "טיים". אגב, כבר ב-2013 הוא סומן כהבטחה על ידי מגזין "טיים", ונמנה עם שלושים המבטיחים מתחת לגיל 30 בתעשיית הקולנוע בארה"ב. יש לו אפילו גיבוי מהשחקן דנזל וושינגטון, שעבד איתו צמוד, והחמיא לו: "הוא ללא ספק הדור הבא, וטוב לדעת שאנחנו בידיים טובות. הוא כבר כוח לפני המצלמה אבל הוא יהיה עוד יותר כוח מאחוריה, ואני לא יכול לחכות לראות את זה. אני שמח להיות חלק קטן במסע שלו".

מייקל בי. ג'ורדן (צילום: יח"צ)
מייקל בי. ג'ורדן (צילום: יח"צ)

לג'ורדן יש רזומה עשיר ומרשים, והוא מוכר לקהל הרחב בעיקר מסרטי "קריד" הממשיכים את סרטי "רוקי", שם הוא משחק לצד סילבסטר סטאלון; משובר הקופות "הפנתר השחור", שם הוא שיחק בתפקיד ראשי לצדו של צ'אדוויק בוזמן המנוח, וב"פרהנייט 451" של HBO, שם גם שיחק בתפקיד הראשי. כנראה שג'ורדן מוצלח עד כדי כך כי לפי הפרסומים מהימים האחרונים הוא עתיד לחזור לככב ב"הפנתר השחור 2", וזאת למרות שדמותו נהרגה בסרט הקודם.

אך נראה שמעל כל אלה, תפקידו הראשי האמיתי הוא להוות קול לכל אותם חסרי קול, כפי שמספר ג'ורדן בראיונות – בהם הוא מתגאה במוצאו האפרו-אמריקאי. האג'נדה הזאת, בתוספת המראה המצודד שלו – גוף חסון המתפרש על פני 183 ס"מ ואפיל מחוספס לצד צמד גומות החן הגדולות שהפכו לסימן ההיכר שלו יחד שפמו הדק והארוך וזוג עגילי היהלומים שלאוזניו – הם אלה שככל הנראה זיכו אותו בתפקיד הפרזנטור של הבושם החדש BLUE מבית המותג הניו יורקי COACH.

"אני וסטיוארט וברס, המעצב של COACH, מכירים שנים. לא פעם הלכתי לתצוגות האופנה של המותג, ומאוד התחברתי לקו הבגדים שלו. יש לי ז'קט של COACH שאני אובססיבי אליו כבר שנים, וגם תיק גב של COACH שאני לא נפרד ממנו והולך איתו הרבה יותר ממה שאני צריך", מגלה ג'ורדן. "וברס הוא מעצב שמאוד בטוח בעיצובים שלו ולא מפחד למתוח את הגבולות ולהתנסות בדברים חדשים. החברות בינינו נוצרה מזמן והנה עכשיו לראשונה, אנחנו עושים יחד קמפיין לבושם".

מייקל בי. ג'ורדן (צילום: יח"צ)
מייקל בי. ג'ורדן (צילום: יח"צ)

"הייתי נער מתבגר, ויום אחד הייתי בבית של חבר. ריססתי עליי מעט מהבושם שלו וכשיצאתי משם, פגשתי מישהי שאמרה: 'אתה מריח ממש טוב'. בפעם הראשונה שהבנתי שאנשים באמת שמים לב איך שאני מריח"

איזה ריח הכי עושה לך את זה?
"הדבר הראשון שקופץ לי לראש הוא עוגת הרום של סבתא שלי, להיכנס לבית שלה ולהריח את העוגות שנאפות בתנור. ריח הוא תחושה של בית ושל להרגיש בנוח. דשא קצוץ הוא עוד ריח שאני זוכר היטב מהימים בניו ג'רזי, כשכיסחתי את הדשא, והריח של אימא שלי – ריח הגוף שלה כשאנחנו מתחבקים הוא ריח שאני מאוד אוהב".

מהי החוויה הראשונה שלך עם בושם?
"הייתי נער מתבגר, ויום אחד הייתי בבית של חבר ולאחיו הגדול היו כל מיני דברים שהערצתי – אופנה, מכוניות, משחקי וידאו ובשמים. ריססתי עליי מעט מהבושם שלו וכשיצאתי משם, פגשתי מישהי ונדהמתי כשהיא אמרה לי: 'אתה מריח ממש טוב'. זו הייתה הפעם הראשונה שהבנתי שאנשים באמת שמים לב לאיך שאני מריח, וזו הייתה מחמאה שבנות חושבות שאני מריח טוב. מאותו רגע זה הפך לבושם שלי עשרים וארבע שעות ביממה".

ואיך אתה בוחר היום ניחוח כשמדובר בבושם?
"חשוב לי שהוא לא יהיה מסוג הבשמים המשתלטים, שלא יהיה חריף או חזק. ההעדפה שלי היא לבשמים עדינים, אבל יש הבדל בין בושם לשעות היום ובושם ללילה. ביום ההעדפה שלי היא לבושם קליל, בלילה יכולים להיות בו תווים של אדמה או תווים מעושנים, משהו שנשאר לשעות ארוכות".

ג'ורדן נולד בסנטה אנה בקליפורניה, ובילדותו עבר עם משפחתו לניוארק שבניו ג'רזי. הוא אחד משלושה ילדים לאם מורה לאמנות ואב בעסקי המסעדנות. את ילדותו המוקדמת העביר בחינוך ביתי ובחוג סטפס, ובגיל 12 הוא עשה גיחה ראשונה לעולם המשחק עם הופעות אורח ב"משפחת קוסבי" וב"סופרנוס". הוא אמנם המשיך לתיכון לאמנויות אך משחק לא היה בראש מעייניו, שם הוא דווקא השקיע בעיקר בכדורסלן. הוא מודה שלא תכנן להיות שחקן אך מהר מאוד הוא התאהב בתחום – גם לפני המצלמה וגם מאחוריה כמפיק. כיום הוא מתגורר בשכונת שרמן אוקס בלוס אנג'לס, ולפני שנים אחדות הוא העביר גם את הוריו לעיר.

עד לאחרונה ג'ורדן שמר בקנאות על חייו הפרטיים, אבל בחודש האחרון הוא פרסם באינסטגרם שלו צילום זוגי מאוד עם הדוגמנית לורי הארווי בת ה-23. היא עשתה כמוהו ופרסמה תמונה זוגית אחרת שלהם באינסטגרם שלה, מה ששימח את 2.9 מיליון העוקבים שלה. הארווי היא רוכבת סוסים מקצועית שחלמה על האולימפיאדה עד שפציעה קטעה את החלום והובילה אותה אל מסלול הדוגמנות. את הופעת הבכורה שלה היא עשתה בתצוגה של דולצ'ה וגבאנה בשבוע האופנה במילאנו. הארווי מגיעה עם אבק כוכבים מהבית: היא בתו של הקומיקאי ומנחה הטלוויזיה סטיב הארווי, ובעבר הייתה מאורסת לכדורגלן ההולנדי ממפיס דפאי אבל הם נפרדו רגע לפני החתונה. עכשיו, כאמור, היא צמודה לג'ורדן.

איך נראה הפנאי שלך?
"אני אוהב ספורט ואני אוהב טבע. אני אוהב לצאת החוצה לטייל, מאוד חשוב לי לראות דברים שונים ולקבל השראה מהעולם שסובב אותנו. אני מבלה הרבה בנסיעות, אבל כשזה מתאפשר ההנאה שלי היא זמן איכות עם המשפחה שלי – הוריי, אחי ואחותי. חשוב לי לספוג כל רגע איתם".

יש לך שגרת כושר? שגרת טיפוח?
"זה משתנה כי אני הרבה בדרכים. זה גם תלוי לאיזה תפקיד אני מתכונן או אם אני תוך כדי עבודה על דמות. לצורך התפקיד בסרט "קריד" הסתובבתי עם משקל של כמעט 90 ק"ג במשך כתשעה חודשים, ולצורך התפקיד בסרט "צדק ורחמים" הייתי צריך להוריד עשרה ק"ג מהמשקל. אז השגרה שלי היא ספציפית לצרכים מקצועיים. כשאני צריך 'להתנפח' אני אוכל יותר ומתאמן יותר, אם אני מנסה לרדת במשקל, אני לא אוכל פחות אבל התפריט עובר למאכלים רזים, ואני עושה הרבה אימוני סיבולת לב-ריאה ופחות אימוני כוח".

אתה נודד הרבה בין החוף המערבי למזרחי. יש לך העדפה?
"האווירה מאוד שונה בכל אחד מהם ויש לי אהבה שווה לשניהם אבל הלב רוב הזמן בחוף המזרחי, שם גדלתי. אני מבלה הרבה בלואר איסט סייד במנהטן, מבקר במחוזות ילדותי ופוגש הרבה חברים מהאזור".

מי מודל החיקוי שלך?
"הדבר הכי קרוב למודל חיקוי עבורי הוא אבא שלי. הוא האדם שאני מסתכל עליו בהערצה, הוא מעורר בי השראה כל יום מחדש וכל הזמן אני משווה את עצמי אליו".

מי השחקנית הטובה ביותר בעיניך?
"מריל סטריפ".

מייקל ב. ג'ורדן (צילום: יח"צ)
מייקל ב. ג'ורדן (צילום: יח"צ)
הבושם BLUE של המותג COACH | צילום: יח"צ חו"ל
הבושם BLUE של המותג COACH | צילום: יח"צ חו"ל