וואו: מייגן מרקל עושה בית ספר לכל הפאשניסטות

מייגן מרקל | צילום: GettyImages/Max Mumby/Indigo
מייגן מרקל | צילום: GettyImages/Max Mumby/Indigo

בזמן שקייט מידלטון מבלה בפקיסטן עם שלל אאוטפיטים מרהיבים, מייגן מרקל שוברת את הרשת עם התיק הכי חלומי שראינו

88 שיתופים | 132 צפיות

עוד לא התאוששנו מעומס הלוקים האקזוטיים שהביאה איתה קייט מידלטון לביקורה בימים אלה בפקיסטן, ובשקט בשקט גיסתה מייגן מרקל מביאה ממקום מושבה בלונדון בשורות אופנתיות מרגשות לא פחות.

>> קייט מידלטון במחווה מרגשת לנסיכה דיאנה בפקיסטן

באירוע ה-WellChild Awards השנתי שאליו הגיעו בני הזוג המלכותי, רומזת לנו מרקל שהיא חזרה לגזרת טרום הלידה שלה, עם שמלה ירוקה של המותג האיטלקי Parosh, המוכרת לנו מרגע הכרזת האירוסין עם הארי ב-2017. מעליה מעיל של המותג הקנדי Sentale שגם הוא נראה כבר בתמונות שצולמו בכריסטמס לפני שנתיים, והנעליים – של מנולו בלניק (625 דולר). החידוש המפתיע שרענן את כל הלוק הוא תיק עם ידית צעיף של Montunasמותג מקוסטה ריקה שמנהלות ומעצבות אם ושתי בנותיה, החיות על קו לונדון-קוסטה ריקה. בנות המשפחה משוגעות על כל מה שקשור בסחלבים ובריאיון לאתר whowhatwear.com, סיפרו כי כל התיקים מעוצבים בהשראת כלי סחלבים ושמות הדגמים הם של סחלבים הגדלים בארץ הולדתן.

תיק הצעיף של מייגן מרקל | צילום: GettyImages/Max Mumby/Indigo
תיק הצעיף של מייגן מרקל | צילום: GettyImages/Max Mumby/Indigo

>> 18 סיבות להתאהב במייגן מרקל
>> זה מה שקרה כשמייגן מרקל וביונסה נפגשו

מרקל, מתברר, עוקבת היטב אחרי אתרי האופנה המובילים ברשת, שלא מעט מהם סימנו בקיץ האחרון את Montunas כמותג תיקים מבטיח שעומד לפרוץ בגדול, בהם אתר מגזין W, שכלל  את המותג ברשימת 11 מותגי התיקים המבטיחים שכדאי להכיר, ו-popsugar.com ששמו עין כבר ביוני על התיק של מרקל, רק עם רצועת צעיף ארוכה יותר. לעומתם היו גם כאלה שפספסו את הבשורה. באתר slate.com תהו במאי האחרון מי לעזאזל ילך עם התיקים האלה וישלם עבורם מאות דולרים, תוך שהם מביאים לדוגמה את אחד הדגמים שתואר על ידם  כתיק שנראה פחות כמו הומאז׳ לוואזה של סחלב ויותר כמו פח לשירותים. מייגן כבר הבהירה לכולם מי צדק ומי טעה. התיק שבחרה עולה 365 פאונד (כ-1,650 ש"ח) והוא מוצע לקנייה באתר המותג הרשמי במספר צבעים. אנחנו מהמרות שכולם יהפכו להיות סולד אאוט בקרוב מאוד .

מייגן מרקל | צילום: GettyImages/Max Mumby/Indigo
מייגן מרקל | צילום: GettyImages/Max Mumby/Indigo