"צבועה": הצמיד של מייגן מרקל ממש עצבן את הגולשים

מייגן מרקל | צילום: Chris Jackson/Getty Images
מייגן מרקל | צילום: Chris Jackson/Getty Images

מייגן מרקל הופיעה ב-CNN כדי לדבר על "הגיבורים השקטים" של וירוס הקורונה, אבל הגולשים התעניינו בעיקר בצמיד בשווי 6,000 פאונד שענדה

88 שיתופים | 132 צפיות

בדרך כלל אנחנו לא רגילות לראות את המילה "מנותקת" באותו משפט יחד עם מייגן מרקל, ואולי זה הזמן להתרגל. מרקל זכתה לכינוי הזה אחרי שהופיעה הלילה ב-CNN ונתנה מונולוג על "הגיבורים השקטים" של וירוס הקורונה, היא שיבחה את המתנדבים ואת אלו שדואגים למזון עבור אלו שחסר להם. מייגן והארי בעצמם קידמו בשנה האחרונה אירגוני צדקה שסייעו במזון לנזקקים. הסרטון ששודר ב-CNN היה חלק מסדרת סרטונים העוסקים בגיבורי המגפה ומייגן דיברה על חשיבות הקהילה ועד כמה זה קריטי שנהיה שם אחד בשביל השני ברגעים כאלה.

מייגן נראתה נפלא והצליחה לרגש חלק מהגולשים, אבל ברשת כמו ברשת – אף פעם לא כולם מרוצים. חלק מהגולשים פחות התרגשו וחשבו שמדובר בהופעה צינית. הסיבה הראשונה היא צמיד בשווי 6,000 פאונד (כ-26,200 ש"ח) שענדה ממותג תכשיטי היוקרה קרטייה. לצד זה היא ענדה גם עגילי זהב בצורת סנונית בשווי 380 פאונד (כ-1,650 ש"ח) וחולצת משי עם צווארון פוסי בואו, של המעצבת האמריקאית טורי בארץ' בשווי 490 דולר (כ- 1,600 ש"ח).
הסיבה השניה היא שמייגן צולמה בביתה שבהוליווד השווה כ-14 מיליון דולר. בין התגובות נשמעו לא מעט גולשים שכינוי אותה "מנותקת" ו"צבועה" ואחרים שהביעו הערות ציניות על הניגוד בין ההופעה היוקרתית לתוכן הסרטון. "הסרטון הזה הוא אוקסימרון מוחלט" הגיב אחד הגולשים. כזכור מדובר בהופעה הציבורית הראשונה שלה מאז שחשפה בחודש שעבר את ההפלה שעברה ביולי האחרון.

מייגן מרקל | צילום מסך מאינסטגרם
מייגן מרקל | צילום מסך מאינסטגרם