האם הנסיך הארי עוזב את מייגן וחוזר לארמון?

מייגן, הנסיך הארי וארצ'י | צילום:Toby Melville  Pool/Getty Images
מייגן, הנסיך הארי וארצ'י | צילום:Toby Melville Pool/Getty Images

באנגליה מדווחים כי בארמון מתכוננים לבואו של הנסיך הארי בשבוע הבא. לבד. האם יש סיבה לדאגה? אנחנו כאן כדי לעשות סדר בשמועות

88 שיתופים | 132 צפיות

עצרו הכל! אתרים בחו"ל מדווחים כי הנסיך הארי צפוי לחזור לאנגליה בשבוע הבא, לבד, ובארמון מתכוננים לבואו. אתרי הרכילות גועשים ידיעות וטוקבקים בנוגע למשמעות של הצעד הזה.

לפני כמעט שנה הודיעו הארי ומייגן מרקל כי הם עוזבים את הארמון ולפני חצי שנה סיימו את מחויבותיהם המלכותיות ועזבו בסערה את הארמון, אחרי שעברו שבעה מדורי גיהנום, לטענת התקשורת. הדיווחים הצביעו על יחסים מורכבים בין האחים וויליאם והארי, קייט מידלטון שלא עזרה למייגן מרקל להרגיש רצויה וביקורות נוקבות מצד התקשורת, הצעת עבודה שמרקל קיבלה מדיסני ועוד שלל אירועים שגרמו להם לוותר על תארי האצולה ולחיות חיים של פשוטי עם (בערך) בהוליווד. מאז הם מנסים לשמור על ריחוק וניתוק ככל האפשר עם חרם קפדני שהם עושים על גופי התקשורת השונים.

>> "החיים שלנו נהרסו": מייגן מרקל והנסיך הארי נגד התקשורת

מייגן מרקל והנסיך הארי | צילום samir hussien gettyimages
מייגן מרקל והנסיך הארי | צילום samir hussien gettyimages

כעת מדווחים באתרים מחו"ל כי הארי עושה את דרכו חזרה לארמון, אבל האם זה אומר שהוא ומרקל מפרקים את החבילה? ממש לא. והנה אנחנו כאן כדי לעשות סדר בשמועות. הארי אכן טס לארמון, אבל כדי לעבור שיחת נזיפה מהמלכה אליזבת אחרי שהוא ומרקל התבטאו פוליטית וקראו לאזרחים להצביע. בנוסף עליו להסדיר ענייני מס. אחרי שיסיים את העניינים האלה הוא יחזור למרקל ובנו ארצ'י.

מייגן מרקל והנסיך הארי בחתונה | צילום: Jane Barlow – WPA Pool/Getty Images
מייגן מרקל והנסיך הארי בחתונה | צילום: Jane Barlow – WPA Pool/Getty Images

ולחדשות קצת יותר טובות: הארי ומייגן עדכנו גם כי בנם ארצ'י התחיל ללכת! את זה הם עדכנו ביום הילדה הבינלאומי והם סיפרו שהוא קצת רץ וקצת הולך. בהתחלה הוא הרבה ליפול ולאט לאט הוא לומד, הם מספרים. מרקל אמרה שהקורונה עשתה להם טוב במובן הזה שהם מבלים איתו זמן רב, ושלולא הקורונה הם היו עובדים וטסים הרבה ומפספסים את הרגעים הנפלאים האלה של זמן איכות משפחתי.