מייגן מרקל והנסיך הארי בהופעה ציבורית מרגשת אחרי היעדרות ארוכה

מייגן מרקל והנסיך הארי | צילום samir hussien gettyimages
מייגן מרקל והנסיך הארי | צילום samir hussien gettyimages

בלוקים פשוטים, חיוכים רחבים ותסרוקות מרושלות, מייגן מרקל והארי הפתיעו משוררים צעירים באמצע שיחת זום, ברגע קסום שאיש לא ציפה לו

88 שיתופים | 132 צפיות

קצת יותר משבוע אחרי שדוכסית קיימברידג', קייט מידלטון, שיחררה סרטון סלפי שלה בו היא דיברה על שבוע בריאות הנפש, כשהיא במראה טבעי עם כובע גרב שחור ופונפון, ואחרי עוד הופעה ציבורית בזום בה כיכבה בשיער מרושל, כשהיא מודה לעובדות ועובדי מערכת הבריאות בבריטניה, כעת הגיע תורם של מייגן מרקל והארי להפגין קצת רישול וחן. השניים הפתיעו קבוצת משוררים צעירים בגילאים 13-19, והצטרפו לשיחת הזום שלהם ללא התראה מוקדמת. לא מעט פרצופים מופתעים נראו על המסך אל מול החיוכים הרחבים של מייגן והארי. הסיבה להפתעה היא קידום המודעות לחודש ההיסטוריה השחורה שמתקיים בימים אלה ברחבי העולם.

מייגן והארי הלכו שניהם על חולצות מכופתרות לבנות, מייגן נראתה נפלא עם איפור מינימלי ועדין מאוד ותסרוקת מרושלת שנראית טבעית לחלוטין – סטייל איי ווק אפ לייק דיס. גם הארי שמר על המראה הלא מתוקתק עם שיער שכולו געגועים לספר, אבל מה שחשוב זה שהשניים נראו מאושרים ושמחים וכשהם שמחים גם אנחנו שמחות. זה כיף גדול לראות אותם לאחר שנה בה ניסו לחיות מחוץ לאור הזרקורים, בהוליווד הרחוקה.

 

>> הקולקציה החדשה של ביונסה לאדידס