מיה רגב חוגגת יום הולדת 22 ומרסקת לנו את הלב

מיה רגב | צילום: אינסטגרם mayaregev__@
מיה רגב | צילום: אינסטגרם mayaregev__@

מיה רגב ששוחררה בעסקת החטופים, חגגה יום הולדת 22 וכתבה מדם לבה. בתזמון מצמרר, החטופה דניאלה גלבוע ציינה בשבי יום הולדת 20 עגול ועצוב מנשוא. וגם, הסלמה במאבק משפחות החטופים ובצדק

88 שיתופים | 132 צפיות

מיה רגב ציינה בסוף השבוע האחרון יום הולדת. היא בת 22 – זה הגיל שבו את אמורה לחגוג את החיים ולרקוד עד כלות, עד שיכאבו הרגליים. היא לא אמורה ללמוד ללכת על הרגליים. בעולם מתוקן, היא גם לא אמורה להתפלל על חיי החבר הכי טוב שלה, עומר שם טוב שעדיין שבוי ונמק בשבי החמאס. מיה ואיתי רגב אחיה, שוחררו מהשבי בעסקת החטופים. מאז שחרורם מנסים השניים לחזור לחיים, איתי אפילו לוהק לקמפיין אופנה ראשון, אבל ניכר כי את כל זמנם ומרצם הם מקדישים למאבק למען חבריהם שנותרו בשבי.

>> "משפחות החטופים שבורות. הפחד הגדול הוא שהצעירות נאנסות"

מיה רגב חוגגת יום הולדת 22 | צילום: אינסטגרם _mayaregev@
מיה רגב חוגגת יום הולדת 22 | צילום: אינסטגרם _mayaregev@

בפוסט ששיתפה באינסטגרם שלה היא כותבת עם אופטימיות זהירה והרבה געגוע וכאב על עומר שם טוב, שנחטף יחד איתה ועם איתי בפסטיבל נובה בשבעה באוקטובר: "הייתי מוקפת באנשים שאני הכי אוהבת בעולם, משפחה וחברים. השנה אני חוגגת יום הולדת מיוחד. יום הולדת של חיים חדשים והזדמנויות. אני לא ארבה במילים, אבל רק אגיד שאני מודה על החיים ושום דבר מהם לא מובן מאליו. אמן והשנה הזאת תביאי איתה רק דברים טובים ושרק אצמח ממנה, לא היו לי יותר מדי משאלות. רק אחת בודדת ואני חושבת שכולם יודעים מה ביקשתי. עומר, היית חסר לי יותר מאי פעם. מתגעגעת יותר מדי ומחכה לך".

מיה רגב | צילום: אינסטגרם mayaregev__@
מיה רגב | צילום: אינסטגרם mayaregev__@

יום הולדת 20 עגול ועצוב מנשוא

בתזמון מצמרר, בסוף השבוע האחרון גם החטופה דניאלה גלבוע ציינה יום הולדת 20 – יום הולדת עגול ועצוב מנשוא. במציאות מקבילה, גם גלבוע הייתה אמורה לתכנן את מסיבת הריקודים שלה, ולהחליף קידומת עם דרינקים וחברים. במקום זה, היא עדיין בתוך סיוט הבלהות שהוא המציאות היומיומית שלה כבר כמעט חצי שנה. בינואר האחרון, פרסם חמאס סרטון מהשבי של גלבוע ביחד עם שתי חטופות נוספות, דורון שטיינברכר וקרינה ארייב.

רק לאחרונה ראיינו את כוכבת הילדים אסתר קסטרו, חברתה הטובה של אמה של דניאלה, אורלי, שמלווה צמוד את משפחות החטופים וסיפרה על הזמרת המדהימה שהיא ועל אובדן התקווה של משפחות החטופים: "המשפחות שבורות. הן איבדו את האופטימיות. התחושה היא ששום דבר לא זז, לא יודעים מתי זה יגמר ואין צפי לכלום. אני מתכוונת להישאר שם עד שכולם יחזרו. הפחד הגדול הוא לגבי הצעירות והחשש שהן נאנסות, והדעת לא יכולה לשאת את זה".

קרינה ארייב, דורון שטיינברכר ודניאלה גלבוע בסרטון שפרסם חמאס | צילום: רשתות חברתיות, סעיף 27א חוק זכויות יוצרים
קרינה ארייב, דורון שטיינברכר ודניאלה גלבוע בסרטון שפרסם חמאס | צילום: רשתות חברתיות, סעיף 27א חוק זכויות יוצרים

מאבק החטופים מגיע לקצה: "נשרוף את המדינה"

אתמול (שבת) משפחות החטופים הגיעו לקצה סיבולת הלב והעלו הילוך במחאה, כשהפנו אצבע ישירה ומאשימה לראש הממשלה: "נתניהו הוא המכשול לעסקה – נפעל להחלפתו המיידית". כמו כן, הצהירו: "מעתה נרדוף אותך ציבורית". בכל יום גיהנומי שעובר והם/ן עדיין שם, נשמותיהם של החטופות והחטופים שלנו נשרפות בלהבות מחבלי החמאס, בלי אוויר, בלי אור ובלי תקווה, בתוך כלובים קטנים מתחת לאדמה. אי אפשר לחכות יותר, אי אפשר להכיל יותר.