ביונסה מאשרת: מחשוף חוטיני הוא הטרנד הלוהט של הרגע

ביונסה בהפקת השער של ווג הבריטי
ביונסה בהפקת השער של ווג הבריטי

מבצבץ בצדדים או חושף מעט את הישבן, ביונסה, קים קרדשיאן ועוד סלבס מתאהבות בטרנד מחשוף החוטיני שצובר תאוצה

88 שיתופים | 132 צפיות

בימים האחרונים סוערת הרשת סביב הפקת השער של ביונסה לווג הבריטי. למרות השערים היפהפיים, התמונות המרהיבות והאאוטפיטים המדויקים, לוק אחד הצליח לתפוס במיוחד את הגולשים: שמלה אדומה הכוללת מחשוף חוטיני שעיצב כריסטופר ג'ון רוג'רס. המעריצים עפו עליה ועוקביה השמרנים התאכזבו.

ביונסה היא לא הראשונה וכנראה גם לא האחרונה שלובשת מחשוף חוטיני. גם קים קרדשיאן לבשה ממש לא מזמן שמלה כזאת, מהקולקציה הראשונה של מתיו וויליאמס לז'יבנשי, ובאירוע המט גאלה של 2019 היילי ביבר לבשה כזאת שמלה של אלכסנדר וונג. מגזיני אופנה ברחבי העולם מכתירים את מחשוף החוטיני כטרנט הלוהט של הרגע, אבל אנחנו כאן כדי להזכיר שטרנד חדש – כמו שצדי צרפתי אומר – זה לא. הוא הולך וחזור לאופנה כבר עשרות שנים.

View this post on Instagram

British Vogue December 2020

A post shared by Beyoncé (@beyonce) on

רוג'רס, שעיצב את השמלה של ביונסה, שכוללת חוטיני קריסטלים של המותג הסקסי אייג'נט פרובוטקטור (Agent Provocateur), סיפר בריאיון כי את ההשראה לשמלה הוא לקח מהשחקנית הצרפתיה מיריי דארק שלבשה שמלה שחורה של גיא לרוש אי אז בשנת 1972 בסרט "The Tall Blond Man with One Black Shoe" של הבמאי איב רוברט. במקרה ההוא לא בדיוק מדובר במחשוף חוטיני אלא שרשרת דקה מעל הישבן.

במהלך השנים הגיח הטרנד בווריאציות שונות ונהיה פופולרי במיוחד בתחילת שנות ה-2000 בקרב כוכבות כמו בריטני ספירס, פריס הילטון, כריסטינה מילאן, האלי ברי וכריסטינה אגילרה לצד הופעה בלתי נשכחת של השחקנית ג'יליאן אנדרסון על השטיח האדום בשנת 2001 באירוע של ואניטי פייר.

החוטיני קיים לא מעט שנים בשימושים שונים עוד לפני שהגיע לקהל הרחב, מספורטאים ועד רקדנים. לדוגמה בשנות ה-30 בניו יורק נתבקשו רקדני הברולסק שלא להופיע בעירום, אז הם השתמשו בחוטיני כדי לחשוף כמה שיותר עור מבלי להיות עירומים. בשנת 1974, כשנחקק בקליפורניה חוק על איסור שיזוף בעירום, המעצב רודי גרנרייך המציא בגד ים חוטיני למי שמעוניין להמשיך להשתזף ללא כיסוי. מעניין לראות אם הטרנד יעבור את הכוכבות ויגיע גם למלתחותינו, האנשים הפשוטים. האם באמת היינו רוצים להפוך את החוטיני שלנו לנחלת הכלל בקרב הקולגות? ימים יגידו. אבל עד אז כל עוד אנחנו חיים מזום לזום, אין סיבה שלא לאמץ את הטרנד.

View this post on Instagram

la medusa @versace

A post shared by Mica Argañaraz (@micarganaraz) on