מחזיקה את הארון: הקולקציה החדשה של עלמה

אלינור דביר בשמלה של עלמה | צילום: דפי הגאי
אלינור דביר בשמלה של עלמה | צילום: דפי הגאי

אלינור דביר יצאה למדוד את הקולקציה החדשה של עלמה, המותג הוותיק של קרן בנקר והבינה שמדובר בבגדים שנעים ללבוש ושיחזיקו לה המון זמן בארון

88 שיתופים | 132 צפיות

עלמה תחזיק לכן את הארון להרבה זמן

אלינור לובשת עלמה | טי שירט 420 ש"ח, חצאית 280 ש"ח (במקום 469 ש"ח). צילום: דפי הגאי
אלינור לובשת עלמה | טי שירט 420 ש"ח, חצאית 280 ש"ח (במקום 469 ש"ח). צילום: דפי הגאי

מי עלמה, המותג הוותיק של קרן בנקר כהן, המציעה פרשנות ישראלית לרוח האופנה העולמית, בטווח מידות ריאלי מתוך הבנת הצרכים של המתלבשות בארץ.

מה העונה מקור ההשראה הוא אדריכלות יפנית המשלבת צורות גיאומטריות חדות עם רכות נשית. הניגודיות ניכרת בצורה, בצבע ובמשחקי שקיפות־אטימות. הקולקציה כוללת שמלות עם הדפסים, חולצות מכופתרות ואוברסייז, מכנסיים, חצאיות ואת קו הבלייזרים שהתחיל בעונה הקודמת עם חידושים בתחום הצבע ותוספות דיטיילים.

איך הפריט הראשון שהתבייתי עליו הוא שמלת מיני בגזרה רחוקה מהגוף בהדפס זברה שחור־שמנת (650 ש"ח). היחס שלי להדפסי חיות אמביוולנטי: אני נמשכת אליהם רק כשהבד והתפירה איכותיים והגזרה לא חושפנית – אז זה יכול להיות נהדר. במקרה הזה כל התנאים התקיימו. הוספתי לה מגפוני קולור בלוק בחום ובשחור, עם עקב גבוה, להשלמת הלוק החייתי, וביומיום אני זוממת ללבוש את השמלה הזאת עם אדידס סטן סמית כדי לבנות קלאסיות.

אלינור באוברול של עלמה 720 ש"ח
אלינור באוברול של עלמה 720 ש"ח

מכיוון שבאופן יוצא דופן לחשוף בטן זה ממש הקטע שלי, בחרתי גם טי שירט חתוכה בגובה מותניים מבד קווילט נעים במיוחד בגזרת אוברסייז עם הדפס גיאומטרי (420 ש"ח). לבשתי אותה עם חצאית מקסי שחורה בגזרה גבוהה עם עיטורי פרנזים ואבנים באזור החגורה (280 במקום 469 ש"ח), ולהשלמת הלוק נעלתי נעלי עקב בגזרת פאמפ קלאסית. ברגע האחרון הרגשתי שרוחב החולצה לא מחמיא לחצאית ועשיתי קשר קטן בגב שהצמיד אותה למותניים. יש מצב שזו החלטה שגויה, אבל כמו לכל אישה, גם לי יש תסביכים מטופשים משלי, ואחד מהם הוא יחסים מורכבים עם המותניים שלי. הפגישה עם האוברול הכחול בקולקציה (720 ש"ח) עורר בי אהבה ממבט ראשון. הוא מתאים כמעט לכל נעל, אפשר לקשור אותו באופן משוחרר או צמוד במותניים וללכת איתו לכל מקום. פריטים שמצד אחד הם לא סטנדרטיים ומצד שני נוח לחרוש איתם את היומיום עושים לי את זה; והאוברול הזה הוא בול המקרה.

אלינור בשמלה של עלמה, 650 ש"ח
אלינור בשמלה של עלמה, 650 ש"ח

מסקנה מדובר בפריטים שיחזיקו הרבה זמן בארון בעקבות שילוב של שלושה מרכיבים חשובים: נעים ללבוש אותם, הם לא מנקרי עיניים מבחינת סגנון או גזרה, אבל יש בהם אמירה.

איפה וכמה דיזנגוף 190 תל אביב, 220־1,100 ש"ח