מורן אטיאס חוגגת 40 ומספרת מה עוזר לה לשמור על עור זוהר

מורן אטיאס בשמלה של דניאלה חג'ג'. צילום: יח"צ
מורן אטיאס בשמלה של דניאלה חג'ג'. צילום: יח"צ

הקרם שמחטב את הפנים, טיפולי האנטי אייג'ינג, מגירת הפסטה ולמה היא לא יכולה לוותר על עיסוי רקמות? מורן אטיאס חושפת את סודות הטיפוח שלה

88 שיתופים | 132 צפיות

מורן אטיאס, חוגגת 40 ממש החודש (ילידת 9.4.1981) שחקנית, דוגמנית ומנחת טלוויזיה, פרזנטורית של סופט טאץ' ושל קניון הדר

שגרת טיפוח
"אני לא יכולה להעיד על עצמי שיש לי משמעת אסתטית חזקה, אבל אני משתדלת להקפיד על מה שאני חייבת. העור שלי הוא רגיל־מעורב־יבש והוא משתנה על פי תנאי מזג האוויר המתחלפים. אני שוטפת פנים עם סבון של סופטאץ' ואז משתמשת במי פנים של סופטאץ'. זהו ריטואל קבוע מדי בוקר וערב, והשילוב הזה נותן לי תחושה נפלאה של ניקיון. את האיפור אני מסירה בעזרת Bi Facil של לנקום, ויש לי שלוש מסכות פנים מסדרת Life דיור, שבהן אני משתמשת לסירוגין לפי מצב העור בזמן הנתון: מסכת חמר Pink Clay Mask, כשהעור שלי שומני; מסכת הזנה Smooth Balm Mask, כשהעור יבש; ומסכת יופי להארה – Fresh Jelly Mask. לסיום, אני משתמשת בקרם לחות Hydra XL Cream של מימי לוזון – הוא מעודד יצירת קולגן ואלסטין, מעשיר בלחות ומחטב את הפנים. פינוק הטיפוח האולטימטיבי שלי הוא לעשות אמבטיה חמה, וכמה שיותר".

BI-FACIL בי פסיל מסי של לנקום | צילום: יח"צ
BI-FACIL בי פסיל מסי של לנקום | צילום: יח"צ
ג'ל ניקוי פנים של סופט טאץ. 34 ש"ח | צילום: יח"צ
ג'ל ניקוי פנים של סופט טאץ. 34 ש"ח | צילום: יח"צ
מסכת חימר ורודה של דיור. 287 ש"ח | צילום: יח"צ
מסכת חימר ורודה של דיור. 287 ש"ח | צילום: יח"צ

"בתור מי שגדלה עם גבה אחת, מזרחית בכל זאת, אני מקפידה על איפור גבות יומי בעזרת העיפרון"


קוסמטיקאית
"כבר כמה שנים שאני הולכת לטיפול תחזוקה של הפנים אצל טובי רמות, קוסמטיקאית מעולה עם הבנה גדולה בעור. אני הולכת אליה שלוש עד ארבע פעמים בשנה".

האיפור שלי
"בתור מי שגדלה עם גבה אחת, מזרחית בכל זאת, אני מקפידה על איפור גבות יומי בעזרת העיפרון של סופטאץ', שיש לו מסרק והוא יוצר מראה גבות טבעי. המסקרה שלי היא של דיור, הצלליות הן של נטשה דנונה ובצבעי אדמה, ובשביל ברק לשפתיים אני משתמשת בשפתון בצבע תות של לבלו ובשפתון בגון חום של פנטי ביוטי, המותג של ריהאנה".

גלוס של פנטי ביוטי 63 ש"ח | צילום: יח"צ
גלוס של פנטי ביוטי 63 ש"ח | צילום: יח"צ

הבושם שלי
"גיליתי בפריז את הבושם Baccarat Rouge 540 של בית בישום מקומי, שנקרא Maison Francis Paris. הוא עוצמתי ומתוק כמו שאני אוהבת".

אנטי אייג'ינג
"אני עוד לא שם, אבל אין לי שום דבר נגד. אני גם לא נגד הזרקות של חומצה היאלורונית, אם וכאשר, רק בתנאי שיישמר המראה הטבעי".

מני פדי
"הכרתי לאחרונה בחורה נחמדה בשם גל טורן, שמגיעה אליי הביתה ועושה לי ציפורניים. ההעדפה שלי היא ללק בצבעים טבעיים או חומים".

הפינוק האולטימטיבי שלי
"עיסויים. הדבר שאני אוהבת הוא עיסוי רקמות עמוק אחת לשבוע או שבועיים לפחות. מתוך שעת העיסוי, אני מבקשת להקדיש עשר דקות לעיסוי הפנים, כי את המתח של היומיום רואים מאוד על עור הפנים, ואין כמו עיסוי בשביל להרגיע אותו".

השיער שלי
"יש לי שיער שנוטה ליובש. למרות שכבר החלו לבצבץ אצלי כמה שיערות שיבה, עדיין לא צבעתי את שיערי מעולם. בעבר הרחוק עשיתי קצת גוונים, אבל לא עוד. בעשור האחרון אני משמשת בתוספות שיער, שמתאימות לי מאוד, ונעזרת בפאות בימי צילום. אין לי שום תוספות קבועות בהלחמה, אלא רק תוספות עם קליפסים, שאותן אפשר להסיר לבד בקלי קלות. ביומיום אני מעצבת את השיער שלי לבד – אני אוהבת את הטכניקות של פעם, עם הרולים העגולים הגדולים. הספר שלי הוא לירז אגם, והוא היחיד שגוזר את השיער שלי בעת הצורך. אני חופפת בשמפו ומרכך של חברה אמריקאית בשם Monat. שני המוצרים האלה מלווים אותי שנים. הם יקרים יחסית, אבל התוצאה אחרי השימוש בהם היא נפלאה ומותירה שיער רך עם ברק".

תזונה
"אני אוהבת מאוד סלטים, וירקות בכלל. אני יכולה לאכול 20 מלפפונים, אבל באותה להיטות אני יכולה לאכול ביסלי גריל ופסטות, שזה החיים. יש לי במטבח מגירה של פסטות מכל הסוגים, אבל הסוד שלי הוא קודם כל הקשבה לגוף – לפעמים חסר לו מתוק, לפעמים יש לו צורך במלחים, ואני מתנהגת איתו בהתאם, ועושה מה שטוב לי גם לנשמה. הסוד השני הוא איזון – אם הגזמתי יום אחד, אקפיד לשמור למחרת. למשל, אם שתיתי יותר מדי יין ביום אחד, למחרת אשתה הרבה מים".

>> אנה זק מדברת על השיתוק על שם בל, הפרידה מאביה, והחבר רועי סנדלר

כושר
"בלוס אנג'לס התאמנתי ועשיתי הרבה הליכות. כאן עדיין לא התאקלמתי מבחינת כושר, כי חדרי הכושר היו סגורים, אבל הבטחתי לעצמי להתחיל. במקביל, אני מחפשת מסלול שיתאים לטיול יומי עם הכלב שלי".

הטיפ שלי
"אנחנו הולכות ליועצים שונים, לקואצ'רים, לרבנים ולמי לא, כדי לקבל תמיכה ועזרה, ואנחנו לא יודעות שהפתרונות הם אצלנו. אנחנו צריכות ללמוד להכיר את עצמנו ולהבין מה אנחנו רוצות. אם נדע להקשיב לעצמנו, מבחירה ומאמונה בעצמנו, נדע לפתח מצפן אישי שתפור למידותינו".

מורן אטיאס | צילום: שי עבודי לקמפיין סופט טאץ'
מורן אטיאס | צילום: שי עבודי לקמפיין סופט טאץ'