חברות מערכת מגזין "את" קובעות: אלו מוצרי הטיפוח שעשו לנו את השנה

היתרון הגדול בעבודה שלנו שהוא שאנחנו דוגמות את כל מוצרי הטיפוח והאיפור החדשים שיוצאים. שמחות לשתף אתכן ברשימת המוצרים שיצאו השנה ונשארו על מדף הקוסמטיקה הפרטי שלנו

88 שיתופים | 132 צפיות

עדי עוז, 44, עורכת ראשית של "את"

"חברת הקוסמטיקה הוותיקה והאיכותית Premier Dead Sea השיקה לאחרונה מוצרי איפור מקצועיים תחת השם Center Stage, ולדבריה אף הוכנסו אליהם רכיבים פעילים בגזרת האנטי אייג'ינג. דגמתי כמה מוצרים מהליין החדש, וכולם התחבבו עליי מאוד. הם נראים נהדר, נעימים למגע ולמריחה ושורדים יפה על הפנים. הכי הרבה מחמאות קיבלתי ביום שבו מרחתי את המייקאפ והסומק של החברה (115־269 ש"ח, באתר פרמייר ים המלח), שגרמו לי להתקבל בכל מקום באמירה הנהדרת שאני נראית 'זוהרת'.

Center Stage  Premier Dead Sea
Center Stage  Premier Dead Sea

סדרת הקרמים  Glow Active Expert שהשיק השנה המותג הצרפתי Diadermine מיועדת לעור בוגר וכוללת קרם יום, לילה וסרום. קרם היום וקרם הלילה (80 ש"ח לכל אחד מהם, בבלעדיות ברשת סופר-פארם) הפכו למוצרים המועדפים עליי. גם הקופסה וגם המרקם הזכירו לי את הקרמים של סבתא גאולה עליה השלום: קופסה פשוטה, ריח שמזכיר סבון של פעם, קרם מרוכז וסמיך, הכל העלה בי תחושה נוסטלגית והתוצאות מרהיבות. העור קיבל חיוניות מחודשת והקילופים והמעצבנים בצידי האף שנאבקתי בהם כבר שנים נעלמו לחלוטין.

קרם יום Diadermine79.90 ש"ח
קרם יום Diadermine
79.90 ש"ח

הפתעת השנה הגיעה בדמות שפתון כחלכל עם ריח וטעם מרעננים של מנטה מחברת CATRICE. זהו שפתון נג יובש שנקרא: HEMP & MINT GLOW LIP BALM. בקומניקט נכתב שהוא מעצים את הצבע הטבעי של השפתיים ובהתאם לערך ה- PH של עור השפתיים – נותן גוון ורוד אינדיבידואלי ובאופן מרשים מאוד ההבטחות שבקומניקט מתקיימות במציאות. השפתיים קיבלו גוון ורוד שהחמיא לי מאוד והמרקם שלו חיסל את היובש הנורא שנגרם לשפתיים שלי מהחורף הזה. (21 ש"ח, להשיג ברשת הפארם BE ובאתר GUILTY)".

21 ש"ח גלואו ליפ Catrice
21 ש"ח גלואו ליפ Catrice

עפרי איוניר, 53, מנהלת תחום אופנה ולייף סטייל

"המוצר האהוב עלי השנה היה מסיכה גאונית של דרמלוג'יקה שעושה פעולת פילינג להסרת תאים מתים ובמקביל מחדירה לחות. תוך 5 דקות היא עושה אור מיידי לפנים ואחרי השימוש המרקם של העור מרגיש נעים יותר למגע. אני משתמשת בה פעם בשבוע וזה שומר לי על הברק של העור.

306 ש"ח. dermalogica
306 ש"ח. dermalogica

מה שהציל אותי כל התקופה האחרונה עם שינויי מזג האויר היה קרם הלחות הזה של קרן ברטוב. הקרם עשיר בנוגדי חמצון וויטמינים והשתמשתי בו כקרם לחות ליום אבל כשהעור ממש מיובש,ניתן להשתמש בו גם כמסכת זוהר ומיצוק.

קרם פנים של קרן ברטוב. 440 ש"ח
קרם פנים של קרן ברטוב. 440 ש"ח

מתחת לקרם הלחות אני מניחה סרום ויטמין c עוצמתי מסדרת "סי דה סקסס" של חברת hl, עשוי מיקרוקפסולות ששומרות על פעילות החומר והאפקטיביות שלו. יש לו ריח ממכר של פירות הדר, הוא נמרח ונספג בקלות על העור".

330 ש"ח. סרום של HL (צילום: אורי גרון)
330 ש"ח. סרום של HL (צילום: אורי גרון)

טל קליינבורט, 40, מנהלת קריאייטיב

"ה- TINTTOUCH של מיקי בוגנים נותן הסמקה עדינה וטבעית בקלות, המראה שנוצר הוא כמו אחרי מקלחת חמה שהפנים מוארות עם אדמומיות בובתית מחמיאה"

105 ש"ח. TINT TOUCH BY MIKI BUGANIM
105 ש"ח. TINT TOUCH BY MIKI BUGANIM

המייקאפ של חוה זינגבוים נותן כיסוי קליל ועדין, זה כמו להיות עם ולהרגיש בלי. הוא נותן לעור מרקם אחיד וחלק ומצד שני לא כבד שזה מדהים בעיני.

מייקאפ של חוה זינגבוים | צילום: יח"צ
מייקאפ של חוה זינגבוים | צילום: יח"צ

קרם העיניים של סיסלי נותן הזנה ועיסוי לאזור העיניים שאצלי הוא עדין ורגיש. בנוסף הוא מחליק את העור ומבהיר את כל האזור

קרם עיניים של סיסלי | צילום: יח"צ
קרם עיניים של סיסלי | צילום: יח"צ

ירדן יעקובי, 34, ארט דיירקטור

"ברשימת המוצרים שהכי אהבתי השנה נמצאת משחה נוזלית לטיפול נקודתי בפצעים לפנים – התכשיר מייבש את הפצע במהירות, מטפל בו, המשחה מוסרת בקלות ועוזרת לשמור על האיזור נקי.

קרם 95 ש"ח DOUBLE ACTION של HL
קרם 95 ש"ח DOUBLE ACTION של HL

אבן קוורץ להמרצת מחזור הדם בפנים של SO.KO-  שימוש יומיומי באבן מותיר תחושת גמישות וחיוניות בעור הפנים. והעיסוי עצמו מרגיש בריא ומדיטטיבי.

אבן קוורץ 99 ש"ח של SO.KO.
אבן קוורץ 99 ש"ח של SO.KO.

סרום עיניים ופנים מבית ד"ר דבור – סרום במרקם קטיפתי וריח סחלבים. מעשיר את עור הפנים בהרבה לחות וניחוח חלומי".

סרום פנים ועיניים של ד"ר דבור. 168 ש"ח (צילום: עמרי שפירא)
סרום פנים ועיניים של ד"ר דבור. 168 ש"ח (צילום: עמרי שפירא)

אביב וינברגר, 27, כתבת ועורכת אינסטגרם

"אהבתי מאוד סבון פנים של סבון: הוא מעולה לניקוי פנים עמוק ויסודי, אני משתמשת בו בזמן המקלחת, אחרי שאני שוטפת את הפנים עם סבון, לוקחת כמות קטנה ומשפשת על הפנים. מיד לאחר מכן מסירה אותו וכבר מרגישה את הפנים חלקות ונעימות למגע, גם בטווח הארוך שמתי לב לשיפור ולכך שהוא הופך את העור לשמנוני הרבה פחות.

קרם פנים Cleanse&Polish של סבון 129 ש"ל
קרם פנים Cleanse&Polish של סבון 129 ש"ל

טינט של מור ממן – יש בדיחה ברשת על בחורות שמגזימות עם הטינט, אז עם המוצר של מור ממן זה לא יקרה לכן, אהבתי את זה שהוא לא מאוד פיגמנטי, ואפשר לשים ממנו כמות יחסית גדולה על הפנים וזה לא נראה מוגזם מדי. הוא נספג במהירות בפנים ויוצר מראה סומק טבעי וקליל.

טינט M'er Rose של מור ממן 135 ש"ח (צילום: קית גלסמן)
טינט M'er Rose של מור ממן 135 ש"ח (צילום: קית גלסמן)

שפתון של איב סאן לורן – אהבתי מאוד את הפורמולה שבמראה ראשוני נראית נוזלית מדי, אך אחרי מריחה של שתי שכבות בלבד על השפתיים היא מתקשה ונשארת לאורך זמן. למרות ההתקשות עדיין המרגש של השפתיים גמיש ונעים. הוא עמיד מאוד ונשאר כמעט בשלומותו גם אחרי אוכל ושתיה. האפליקטור מאוד נוח מאפשר לסרטט בצורה קלה".

שפתון של איב סן לורן. 160 ש"ח
שפתון של איב סן לורן. 160 ש"ח

דליה בן ארי, 70, כתבת טיפוח ומגזין

"שלישיית המוצרים שלי שלי לשנה מתחילה בפנים, עם הקפסולות המרוכזות של DIADERMINE מסדרת ה-LIFT+.  מוצר אנטי אייג'ינג נהדר של המותג הדרמטולוגי שנותן בוסט של לחות טובה לעור וגם תחושת מיצוק. הוא מגיע בשביעיות ואחרי שבוע שימוש העור מרגיש רך וגמיש מאד עם תחושת מיצוק קלה. בגלל מחירו הזול יחסית, כדאי שהוא יהיה בבית כתחזוקה במיוחד לפני יציאה לאירוע. כן פעם היו דברים כאלה, נעים להיזכר.

79.90 ש"ח. קפסולות מרוכזות של DIADERMINE
79.90 ש"ח. קפסולות מרוכזות של DIADERMINE

לגוף הכי אהבתי את השמן של NUXE שנקרא: NUXE HUILEPRODIGIEUSE. אני לא חובבת קרמי גוף על העור שלי, עד שזה מגיע לשמן הגוף הנפלא הזה שיש לו רכיבים טבעיים וניחוח נפלא, הוא נספג היטב ומשאיר את העור רך בצורה יוצאת דופן ובלי תחושת שמנוניות. עם מה שנשאר לי על הידיים מהמריחה- אני נותנת ויש על הפנים להשלמת התענוג.

שמן של NUXE – NUXE HUILEPRODIGIEUSE
שמן של NUXE – NUXE HUILEPRODIGIEUSE

לשיער הכי אהבתי את BOOSTING HAIR של מון פלאטין פרופשיונל. אם יש לכן שיער עבה ומלא – כיף לכן, לי אין. אז הסדרה החדשה הזאת שנועדה לשיער דק ושביר כמו שלי, שהרי אף אחד לא מושלם, משולבת חומצה הילארונית, ומוכיחה כי מה שטוב לפנים, מצוין גם לשיער. כבר אחרי חפיפה ראשונה אפילו לפני מסכה, השיער מרגיש בריא יותר. אל תוותרו על הסרום שלו שהוא וואהו. (המחיר לכל הסדרה-  359 ש"ח)".

BOOSTING HAIR של מון פלאטין פרופשיונל
BOOSTING HAIR של מון פלאטין פרופשיונל