המייק אפ שחיפשנו כל החיים

בחוץ משתולל חורף 2020, ואנחנו נלחמות בו בעזרת הכלים הטובים ביותר שעומדים לרשותנו: ניסוי מוצרי טיפוח ואיפור חדשים

88 שיתופים | 132 צפיות

עדי עוז, 43, העורכת הראשית של "את"

מתחילה להשוות עלויות של הזרקת חומצה היאלורונית

"באסתי לאודר השיקו קרם לחות חדש עם שם מפוצץ: Daywear anti-oxidant 72h-hydration sorbet creme spf 25 (מחיר: 220 ש"ח, ברשתות הפארם). כפי ששמו מעיד הוא אכן עשוי במרקם סורבה נפלא למריחה. הריח נקי ולא דומיננטי והקרם מספק תחושה מרעננת, מלחחת ונעימה מאוד. מעל הקרם מרחתי את המייקאפ המחודש Forever Skin dior של דיור (219 ש"ח, בבוטיק דיור בקניון TLV תל אביב). המריחה כל כך נעימה והמראה שמתקבל אחיד וחלק אך לא אטום ונראה טבעי מאוד, הרגשתי שמצאתי את המייק אפ שחיפשתי כל החיים. הוא אומנם מחזיק מעמד רק חצי יום אבל זו מגרעה שאני מוכנה לקבל. את המסקרה החדשה Le Volume Revolution של שאנל (187 ש"ח, בבוטיק הביוטי של שאנל בקניון רמת אביב ובקניון TLV תל אביב) ניסיתי בצבע כחול. המראה שמתקבל מדגיש את העיניים הכחולות־ירוקות שלי מבלי שהריסים נראים כחולים וזו הפעם הראשונה בחיים שאני מסתובבת יום שלם עם מסקרה בלי שהיא משאירה לכלוך מתחת לעיניי. הקושי הוא להוריד אותה לפני השינה אבל זה קושי מבורך. סגרתי את הטיפול בפנים בשפתון חדש מבית IL MAKIAGE בשיתוף הפעולה עם הביוטרית האמריקאית קרלי בייבל. הקולקציה כוללת שלושה גוונים של שפתוני מט, שני גוונים של גלוסים ושני גוונים של עפרונות לשפתיים. הצבע הוורוד והניוד לא דיברו אלי אבל השפתון האדום העמיד היה הפתעה משמחת. בגוון מט התקבל שפתון אדום קלאסי שהחזיק מעמד על השפתיים ערב שלם בלי להימרח וגם העיפרון היה נוח לשימוש ויפה (מארז דואו 169 ש"ח, בחנויות ובאתר הרשת)".

דליה בן ארי, 69, כתבת "את"

מתחרה ראויה באסתטיקה קלה למרחקים ארוכים

"אחרי שהזלפתי מהבושם Deep Desire (אד"פ) של רוברטו קוואלי, שמעתי קולות צהלה מכיוון האיש שלי שאינו צוהל תדיר מריחות. אז אכן מדובר בבושם עם נוכחות חזקה וריח עוצמתי וחושני מאוד. אני מעדיפה אותו לא כבושם ליום אלא לערב רומנטי זוגי על כוס יין אחת, יען כי אני לא שותה, ובכל זאת עם ריח כזה, בטוח שיהיה כיף (75 מ"ל, 329 ש"ח, ברשתות הפארם). מסכת העיניים של AHAVA מגיעה בצורת רטיות ונפלאה לרגע שבו אנחנו רוצות להרגיש הכי יפות, היא קצת מחליקה את האזור שסביב העין, מלחחת אותו, תענוג. רק חבל שמחיר מארז של שש יחידות עולה 180 ש"ח מה שקצת מקשה על שימוש יומיומי (באתר החברה, בסניפי הרשת, בסופר-פארם ובדיוטי פרי). קרם העיניים Hydra Sublime של GA-DE שמגיע בגרסה מחודשת עם תמצית רימונים, משולב בחומצה היאלורונית ושמן רוז היפ, נספג היטב. אני לא מאמינה בללכת לישון ברווזון ולקום ברבור והופתעתי לפגוש בבוקר עור שעדיין משופע בלחות ובעל מראה רענן (15 מ"ל, 119.90 ש"ח, ברשתות הפארם ובתמרוקיות). התאהבתי ממבט ראשון בפודרה החדשה של סיסלי Phyto-Touch (מחיר: 225 ש"ח, ברשת אפריל). היא מגיעה עם מברשת ויש לה שלשה גוונים: ורוד, בז' וחום בהיר. האריזה מבטיחה מראה של שיזוף, אבל אפשר לשחק עם הצבעים וליצור כל מראה שרוצים". 

רוני ודנאי, 34, סגנית עורכת של "את"

מכפלת יופייה בריבוע שִכלה שווה מסה של שלמות

"יש לי חיבה גדולה למוצרים של יובנה, לכן עברה בי התרגשות קלה טרם ההתנסות בסרום הגוף (229 ש"ח, ברשתות הפארם) של החברה השווייצרית. הסרום מבוסס על תמציות ג'ינג'ר, כורכום, ג'ינסנג ואצות ים, והמטרות שלו בחיים הן להגמיש ולמצק את העור, להעניק לחות ולהפיג מתחים. אם הוא רק היה מגיע עם טפטפת, פעולת המשיחה הייתה חיננית בהרבה. למרבה המזל, קל מאוד לנקות את הסרום מהרצפה. סרום הפנים של גלאם גלואו (248 ש"ח, ברשת אפריל) מכיל שש חומצות ופחם פעיל להסרת תאי עור מתים והשבת החיוניות לעור. הפנים בהחלט מרגישות רעננות יותר והמרקם המשיי והקליל הוא בונוס. תחליב הלחות לפנים של ל'אוקסיטן (249 ש"ח, בחנויות הרשת) מבוסס על שמן המופק מפרחי אימורטל אורגניים הגדלים בקורסיקה. מלבד ניחוח פלאי יש כאן גם חומצה היאלורונית וסיליקון שמסייע לה לחדור לשכבות העמוקות של האפידרמיס. המרקם דמוי הג'ל אמור לספק תחושה פחות שמנונית אבל לאחר השימוש יש תחושת שמנוניות קלה. ההיילייטר סטיק של גרלן (169 ש"ח, ברשתות הפארם) הוא המפתיע בחבורה. הערפדית מתעבת השמש שאני ממש לא בקטע של שיזוף, אבל הזוהר הקליל והניחוח העדין הופכים אותו מושלם בימים שבהם אני עצלה מכדי להתאפר אבל מתביישת לספר, ואצלי זה כל יום בעצם". 

צילומים: מיכאל טופיול, עדי פהר, יח"צ, Shutterstock