שפתון המאט המושלם

המוצרים שבהם התנסינו החודש | צילום: יח"צ
המוצרים שבהם התנסינו החודש | צילום: יח"צ

קרם לחות דמוי קצפת, תכשיר אנטי אייג׳ינג על טוהרת הלבנדר והאמפולה שמבטלת חשמל סטטי בשיער. החיים קשים, אז לפחות שלפנים יהיה רך ונעים

88 שיתופים | 132 צפיות

רק התחלנו וכבר התאהבנו

הנסיינית: רוני ודנאי, 34, עורכת המשנה של "את"

מסקנות: "ייעודם של האמפולה והסרום לשיער של איזבלה (100 ש"ח ו־130 ש"ח בהתאמה), הוא לשקם שיער שראה דבר או שניים בחייו. האמפולה ריככה והרגיעה את השיער היבש והסרום נתן בוסט מבריא לשיער מבלי להותיר עקבות שמנוניים".
להשיג באתר: izabellabeauty.co.il.

אביב וינברגר, 27, כתבת ועורכת האינסטגרם

בתו האובדת של סנופ דוג

"יש לי אובססיה עם בית האופנה של ז׳אן פול גוטייה מילדות, ואם אי אפשר לקנות בגדים אז בושם זה הפתרון המושלם. כמו שהעיצובים שלו בועטים כך גם הבושם So Scandal היפהפה (320־399 ש"ח, ברשתות הפארם והשיווק המובילות), שהבקבוק שלו זורק למופע קברט בעיר האורות. הניחוח מתוק קצת לטעמי, אבל מי שאוהבת את הז׳אנר תתאהב. אני משתדלת תמיד לבחור מוצרים שאינם מנוסים על בעלי חיים, מה שגרם לי להתאהב בקרם הלחות של גרנייה Bio (מחיר: 55 ש"ח, בסופר־פארם) עוד לפני השימוש. מדובר בקרם אנטי אייג'ינג ליום, יש לו ריח נהדר של לבנדר ומרקם נעים, הוא נמרח בקלות ומשאיר תחושה רעננה וכיפית במשך הרבה זמן. אני משתמשת במייקאפ אחר של Dior מסדרת באקסטייג׳, ואני ממש מרוצה מהקלילות שלו. המייקאפ החדש Dior Forever Summer Skin (מחיר: 612 ש"ח, בבוטיק דיור, קניון האופנה גינדי  TLV), כבד קצת יותר אבל בצורה נסבלת (בכל זאת, אוגוסט במידל איסט), הוא מסתיר את מה שצריך ויושב טוב לאורך זמן. מסקרה Falsies Lash Lift של מייבלין (40 ש"ח, ברשתות הפארם ופרפורמריות מובחרות) מבטיחה מראה דרמטי ומקיימת. היא מאריכה ומעבה את הריסים בצורה יפה ונשארת לאורך זמן. אם בא לך להיראות מהמם מבלי להשקיע יותר מדי באיפור, המסקרה הזאת לגמרי עושה את העבודה".

מריאנה בננסון, 34, סמנכ"לית דיגיטל 

מכורה לקרדשיאנס ולא מתביישת בזה

"תרסיס השיער Bushwick Beach של Amika (מחיר: 90 ש"ח, ברשת הפארם Be) נועד לסדר לך שיער גלי ומתנפנף של גולשת לוהטת ואף להגן עליו מנזקי הסביבה. כפי שהעידו כמה מרחרחים, הריח של הספריי נעים, ולחברתי בעלת השיער הגלי הוא העניק נפח נאה. על השיער החלק שלי הוא בעיקר הכביד. תכשיר הלחות Hydra Genius של L'Oreal (מחיר: 60 ש"ח, בכל רשתות השיווק והפארם) מבוסס על מי אלוורה וארוז במכל תכלכל ואלגנטי. ברגע המריחה הוא בהחלט מלחח ומרענן, אבל לא הרגשתי אפקט מתמשך יוצא דופן. תחליב הגוף מהסדרה הוורודה של Love Beauty & Planet (מחיר: 17־25 ש"ח, ברשת סופר־פארם) מצהיר על כוונה "להותיר טביעת רגל פחמנית כה קטנה כאילו לא היינו כאן בכלל". לא ברור איך זה מסתדר עם העובדה שהוא מכיל חמאת מורו מורו מהאמזונס ותמצית עלי ורדים מבולגריה, אבל ניחא. מדובר בתכשיר בסיסי ונעים שעושה את העבודה. ולסיום, שפתון מאט של איל מקיאג׳, מסדרה חדשה שנקראת בשם המעט מיושן Dirty Talk (מחיר: 129 ש"ח, בחנויות איל מקיאג'). הוא מגיע באריזה משגעת, נמשח בקלות והגוון הדובדבני הכהה שקיבלתי ישב יפה על השפתיים. בני בן השנתיים הגיב ללוק בהתלהבות; חבל רק שבימים אלו אין הרבה הזדמנויות להופיע בפני קהל בוגר עם שפתיים משוחות ברוז'". 

גלי וולוצקי, 48, עורכת האוכל של Time Out

חולמת על הדרינק של אחר הצהריים מתשע בבוקר

"מאז שגיליתי שמוצרי טיפוח טובים לא חייבים להיות יקרים, אני בעד קרמים שתג המחיר שלהם אינו עולה על 200 ש"ח, לכן מיהרתי להתמרח בקרם הלחות רג׳נריסט WHIP של OLAY (מחיר: 160 ש"ח, ברשתות הפארם). הקרם במרקם קצפת כפי שמרמז שמו ולדברי היצרנית מכיל חומרי אנטי אייג׳ינג המסייעים בהקטנת קמטוטים ומקדם הגנה 30SPF. המרקם אכן קליל ונעים, העור לא הפך אדמומי גם אחרי טיול בפארק, אבל לגבי הקמטוטים לא נראה כל שינוי גם לאחר שלושה שבועות שימוש וחבל. פניתי להתנחם בניחוח Lady Million Empire מבית פאקו רבאן (מחיר: 349 ש"ח), לא לפני שהתעדכנתי כי הוא נועד ל"אישה חצופה ונועזת עם אלטר אגו ורוד, ראוותני ונוצץ. היא חזקה ובטוחה בעצמה עד שהופכת לאימפריה משל עצמה", והרגשתי שאלו הן שאיפות שראוי להזדהות עמן. כמה התזות לאחר מכן גיליתי שמדובר בסך הכל בניחוח חביב, מתוק מדי בהתחלה, אבל משאיר ריח טלק נעים אם כי מעט דודתי. שפתון Pupa Shine up (מחיר: 75 ש"ח, בסופר־פארם) מנסה אף הוא להחדיר מעט גלאם לחיינו בקיץ עגום זה – ומצליח. הוא אמנם דורש חידוש אחרי כל פעולת אכילה או שתייה אבל מנצנץ ומלחח, ואפילו התחבב על בת ה־16 שניכסה אותו לעצמה. כמי שאינה חוסכת משערה התעללויות שונות, שמחתי לגלות עוד מוצר מוצלח במחיר צנוע: האמפולה מסדרת Hair Salon של Sacara (מחיר: 30 ש"ח, בחנויות הרשת) המבטלת חשמל סטטי ומותירה את השיער רך".