מוצרי הטיפוח שיהפכו אותך לכוכבת של הזום

האבן שהפכה את הפנים שלנו לבוהקות והמסקרה שגורמת לעיניים שלנו לזרוח מעל למסכה. בדקנו בשבילכן את המוצרים שיעזרו להעביר את הסגר בלי לוותר על הטיפוח

88 שיתופים | 132 צפיות

מיכל יפה, 49, עורכת אתר "את"

"נכון יש דיבור מעצבן של 'איזה דברים טובים יצאו לי מהקורונה'? אז אני התחלתי להשתמש בבושם על בסיס יומיומי. למה? כי הריח נדבק למסכה והופך אותה הרבה יותר נסבלת, בייחוד בימי הקיץ. אני מעדיפה בדרך כלל בשמי גברים, אבל הבושם Eau De Parfum Ambrée של נרסיסו רודריגז (369 ש"ח ל־50 מ"ל ו־469 ש"ח ל־90 מ"ל, בסניפים נבחרים של סופר־פארם ורשת Be ובמשביר לצרכן) היה נעים לאפי, כנראה בגלל ריח הארז שנמצא בתווי היסוד שלו.
אפרופו ימי הקיץ, המייק אפ Infallible Matte Cover של לוריאל (100 ש"ח, ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן ובפרפומריות מובחרות) מבטיח להעניק כיסוי מאט במשך היום בלי להשאיר סימנים על המסכה. נו, כמעט בלי להשאיר סימנים. נסלח לו, כי בחלק של המאט והעמידות לאורך היום הוא עושה עבודה מצוינת.
עוד חלק שנדרש להשקיע בו הרבה יותר בימים אלה הן העיניים. אם עד עכשיו עצלניות איפור כמוני יכלו להסתפק בליפסטיק, עכשיו הוא כבר לא רלוונטי וצריך מסקרה Effectic של ג'ייד (90 ש"ח, ברשתות הפארם, בתמרוקיות המובחרות ובאתר החברה) אמורה לעזור לאנשים נטולי ריסים כמוני (בסדר, לא נטולת ריסים, אבל הם מעטים וקצרים) לייצר נוכחות ריסית. זה אמנם לא גרם לי להיראות כמו ג'סיקה ראביט, אבל סוף סוף ראו שיש לי ריסים.
נישאר באזור העיניים. חוה זינגבוים הוציאה קרם חדש ומהפכני בשם Prophecy Eye (מחיר:495 ש"ח, אצל קוסמטיקאיות שעובדות בשיטת חוה זינגבוים). לא יודעת לגבי המהפכנות, אבל הוא באמת שיפר את מראה העיגולים סביב העיניים ולגמרי עשה לי טוב.

עפרי איוניר, 53, מנהלת תחום אופנה ולייף סטייל

"מי שמכיר אותי יודע שאני מחבבת את המראה השזוף 365 ימים בשנה ואם אפשר בלי שמש -מה טוב. ניסיתי את פורמולת הג'ל לשיזוף עצמי של שיסיידו, Brilliant Bronze Tinted Quick Self Taning Gel (מחיר: 129 ש"ח, בנקודות המכירה של שיסיידו), וגיליתי ג'ל שקוף ונעים שאינו משאיר סימנים על הבגדים, נמרח בקלילות על העור והכי חשוב – מתייבש מהר ואפילו הניחוח עדין – אלמנטים שלא קיימים קיימים במוצרים מעין אלו. אפקט השיזוף התקבל אחרי יומיים רצופים של שימוש. פלטת האיפור Sculpt Bronze Blush של פופה השלימה את הלוק. המארז היפהפה כולל שלושה פסים רחבים בגוונים שונים – אחד ליצירת קונטור, השני ברונזר לגוון שזוף טבעי והשלישי הוא סומק. הגוונים מושלמים ועושים את העבודה בפחות משתי דקות של התעסקות (119 ש"ח, בבלעדיות בסופר־פארם ובאתר).
את אבן הגוואשה וסרום האנטי אייג'ינג על בסיס שמן של קטרינה טיפוח אורגני (האבן במחיר השקה של 99 ש"ח, 199 ש"ח לסרום, באתר החברה) ניסיתי בערב על פנים נקיות. האבן החלקה והנעימה עשויה מגביש רוז קוורץ ומשמשת לעיסוי והזרמת דם לעור הפנים. ברפואה הסינית מאמינים שלגוואשה יש יכולת לשחרר את הצ'י החסום. לא יודעת לגבי זה, אבל בבוקר למחרת העור שלי היה בוהק, רך ונעים למגע.
אחרון חביב הוא Black Orchid Parfum (מחיר: 570 ש"ח ל־50 מ"ל, ברשתות אפריל, המשביר לצרכן ו־Be), הגרסה החדשה לבושם האיקוני של טום פורד. הניחוח החדש מכיל תווים סקסיים ומתובלים של כמהין שחור, ילנג ילנג וברגמוט, הוא מותיר נוכחות שעות רבות אחרי ההתזה הודות לשמנים האתריים ומגיע בבקבוק מוזהב וחתיך שמוסיף דרמה למדף".

 רוני ודנאי, 34, עורכת המשנה של מגזין "את"

"לשיער שלי הולך חלק מאז שהגחתי לעולם, אבל לאחרונה, ככל הנראה בחסות הקיץ והלחצי הקורונה, הוא לא מרגיש להיט. סדרת הטיפוח Miracle Shine של המותג האוסטרלי Aussie מבטיחה 'להפוך שיער עייף, תשוש ולחוץ לבוהק, מבריק ומלא בזוהר – רק חכי למחמאות!'. השמפו והמרכך (25 ש"ח לכל מוצר, בסופר־פארם) שניסיתי מהסדרה עמדו בכל מילה, רק חבל שבתום החפיפה הרחתי כמו מסטיק.
לצערי אני לא אדם שמצטיין בלישון, מה שרק הגביר את סקרנותי כלפי Magic Night Serum 8H, או כדברי היצרנית קרסטס – 'סרום הלילה לשנת היופי המושלמת' (189 ש"ח, במספרות המורשות). הסרום מכיל רכיבים פעילים ונספג בשיער לאורך הלילה ללא צורך בשטיפה, ובבוקר השיער בהחלט רך ונעים יותר – למעט ניחוח עדין וכיפי לא נרשמו תופעות לוואי.
קרם SisleYouth Anti-Pollution של סיסלי (549 ש"ח, ב־individual-parfum.com) הוא קרם אנטי אייג'ינג לסימני גיל ראשונים. לדברי היצרנית הוא מכיל תמציות פעילות של אפונה, קיווי וג'ינסנג ומבוסס על טכנולוגיה חדשנית ומתקדמת למראה עור צעיר. ניסיתי את הקרם במשך שבועיים יום וליל, וכבר חשתי בוסט של לחות ובעור קטיפתי יותר למגע.
עיפרון הג'ל לגבות של גרלן (123 ש"ח, ב-individual-parfum.com) בגון דארק 02 התחבב עליי מיד.  אמרתי לו הלו דארקנס מיי ניו פרנד והוספתי אותו לתיק האיפור".

רק התחלנו וכבר התאהבנו

הנסיינית: עדי עוז, 44, עורכת ראשית

מסקנות: "אודה ולא אבוש כי כל דבר שכתוב עליו גוצ'י אוטומטית אהוב עליי. הניחוח החדש בסדרת Gucci Bloom (מחיר: 510 ש"ח ל־100 מ"ל, ברשתות הפארם) לא מאכזב – מאריזת הקרטון המקסימה שיש עליה פרינט של עלים עד לבקבוק המלבני והמינימיליסטי שהפעם נצבע בצהוב. על פי הקומוניקט הניחוח 'מכיל תווים ירוקים עם עומק של פרחי טוברוזה מהולים ביסמין, המועשרים בחמימות של ילנג ילנג ובגל סוחף של תווי עץ אלמוג וסיומת מאסק'. אני לא ממש יודעת מה זה אומר, אבל הריח עדין ונעים והתחבב גם על הילדים שלי, שזה הישג בפני עצמו".