הדור הבא של מוצרי האיפור העמידים

קולקציית האיפור העמיד של איל מקיאג' | צילום: יח"צ
קולקציית האיפור העמיד של איל מקיאג' | צילום: יח"צ

המסכה, שגורמת לפנים להזיע יותר, והאיפור הרגיל, שמלכלך אותה, גרמו לכך שהאיפור העמיד הפך להיות הרבה יותר פופולרי, וכיום הוא גם הרבה יותר נעים. כך תמקסמו את השימוש בו

88 שיתופים | 132 צפיות

השיח סביב מוצרי איפור עמידים, כאלה שנשארים שעות ארוכות על עור הפנים ולפעמים צריך להתאמץ להסירם, גדל מאוד מאז הקורונה. "בימים של חובת עטיית מסכות, המוצרים העמידים נוחים ומאוד יעילים, והיום גם שוק הקוסמטיקה המקצועי וגם זה שעל המדפים מציעים שפע של מוצרים איכותיים. כללית ניתן לומר שהאיפור בימי הקורונה הוא עדין יותר כי המסכות מכבידות ביום יום על העור וגורמות ליותר זיעה והדגש עבר לחלק העליון של הפנים: עיניים מודגשות וגבות מעוצבות", אומרת המאפרת הבכירה ענת רזמוביץ-פרימר, הבעלים של "Hair and Makeup Express", שמפעילה צוות של מאפרים ומסרקים שמגיעים עד הבית ולאחרונה השיקה קורס איפור דיגיטלי Glam is Easy המלמד איך להתאפר בזמן הקורונה

View this post on Instagram

אני סופר נרגשת לספר לכן שבמשך חצי שנה עבדתי על קורס איפור אונליין מושקע! עם שיעורים קצרים ונגישים ועם כל הסודות והטכניקות שפיתחתי לאורך השנים כמאפרת. העולם השתנה לפני 9 חודשים בערך. חתונות התחילו להידחות ואיפור בסגר הפך להיות לא אפשרי. וכך מצאתי את עצמי פותחת מצלמה ומתחילה לצלם סרטוני איפור. התגובות היו מדהימות והצליחו להפתיע גם אותי מעוד ועוד בקשות לסרטונים, טיפים ולימודי טכניקות. אני באמת חושבת שאיפור וטיפוח מרימים את הנפש ומשפרים את מצב הרוח !!! אני מעבירה שיעורי איפור אישיים לנשים כבר שנים. ופה אחד אני שומעת מהן שכזה שיעור עוד לא היה להן. שהן התחילו ליהנות להתאפר ולהבין בדיוק מה נכון להן לעור. יחד עם כל הידע הרב הזה שיש לי להעביר והרצון שהתגבר דווקא עכשיו להגיע לכמה שיותר נשים ולתת להן את הכלי המדהים הזה של שיעור איפור אישי שלאחריו ידעו להתאפר בקלות ובמהירות ובצורה מושלמת !!! נולד קורס האיפור הדיגיטלי שלי Glam is easy מאופרות בקלות. הקורס עכשיו במחיר השקה. מוזמנות להצטרף אליי ❤️ . מצרפת את הלינק בביו ולמי שמגיעה דרכי מצרפת לך קוד קופון (השקה ) ותקבלי 30 אחוז הנחה נוספים. https://bit.ly/34nIZHm #קורסאיפור #קורסאיפורמקצועי #קורסאיפוראישי #קורסאיפורקבוע_מקצועי #makeuptutorial #makeuplesson

A post shared by ענת רזמוביץ / איפור / מאפרת (@anat.razmovich_makeup.artist) on

"המסכה שינתה את שגרת האיפור שלנו. נשים רבות מוותרות כיום על השפתון לטובת מראה עיניים חתוליות ומודגשות ואין ספק שהחלק העליון של הפנים הוא מאד נוכח", מוסיפה כוהנת האיפור הוותיקה עדה לזורגן. לדברי ג'והנה שרפמן, מומחית לאיפור קבוע, נשים רבות לקחו את עניין המסכות עוד צעד קדימה והפסיקו להשתמש בשפתונים, מה שהעלה מאד את הביקוש בקליניקה שלה לפיגמנט שפתיים קבוע וגם איפור קבוע בעיניים ובגבות. 

מימין לשמאל: איפור שפתיים עמיד של איל מקיאג', ביוטי קייר ולוריאל | צילום: יח"צ
מימין לשמאל: איפור שפתיים עמיד של איל מקיאג', ביוטי קייר ולוריאל | צילום: יח"צ

הנה כי כן, הקורונה העלתה לקדמת עולם האיפור את תחום המוצרים העמידים, ומה שהיה נפוץ עד כה בעיקר על סטים של מאפרים מקצועיים, כדי שהאיפור יחזיק לאורך שעות הצילום הארוכות, כולל בצילומי חוץ במזג אוויר קיצוני, הוא היום חלק בלתי נפרד מארסנל תיק המוצרים של נשים באשר הן, לשימוש אישי וביתי. "חברות קוסמטיקה זיהו את הצורך במוצרים עמידים והיום ניתן למצוא מוצרים רבים שהם פחות נוקשים מהמוצרים שהיו בעבר, כאלה ששומרים על מראה אלסטי וגמיש", מטעימה לזורגן. מי שאיפרה בעברה כוכבות הוליווד רבות והיא בעלת בית ספר לאיפור, מייצרת ומייצאת כבר שנים מוצרי איפור לשוק המקצועי בארץ, ובאון ליין גם לקהל הרחב, חלקם הגדול של המוצרים שלה עמיד. 

המייק אפ העמיד של לוריאל | צילום: יח"צ
המייק אפ העמיד של לוריאל | צילום: יח"צ

מה ההבדל בין מוצרי האיפור הרגילים לעמידים ומה מבטיח את העמידות שלהם?
לזורגן: "מדובר בתחום שכל הזמן משתכלל. אנחנו מייצרים בבלעדיות במפעלים נחשבים בארצות הברית ובאירופה, ומקפידים על תמהיל שיבטיח מצד אחד עמידות ומצד שני יהיה בריא לעור. ההקפדה על מוצרים איכותיים ובריאים ולא תעשייתיים, נטולי פרבנים ועופרת היא בראש סדר העדיפות שלנו. הנוסחאות החדשות במוצרים עמידים הן נטולות פודרה, המוצרים הם על בסיס מים והם מכילים בין השאר תמציות ורדים שסופחים שומן, חומצה היאלורונית בכמות שיוצרת עמידות, מספר סיליקונים שמשפיעים על הקיבוע, טלק משובח ולטקס שהוא סוג של דבק. כשמדובר בשפתונים, ככל שהשפתון יותר כהה ויש לו יותר פיגמנט הוא יישאר זמן רב יותר. אין שפתון עמיד ב-100 אחוז כי אז מראה השפתיים יהיה יבש מדי ובכל מקרה מעל השפתון העמיד, מומלץ לשים שפתון לחות לא על בסיס שומני". 

איילנר ג'ל – עדה לזורגן מדגימה

》הסוד הגדול למריחת איילנר מושלם מתחיל במוצר 1 קטן!》קנו מעל 299 ₪ וקבלו איילנר ג'ל + מברשת איילנר מספר 15 במתנה! בנוסף להנחת 30% באתר + 10% למצטרפים למועדון》למוצרי האיפור המבוקשים שלנו הקליקו: https://bit.ly/3cisMqz@natalyshapira@hbm.fashion.beauty@alex_gabelevAdah LazorganGuy Lazorgan Lipshtat

פורסם על ידי ‏‎Adah Lazorgan‎‏ ב- יום שני, 21 בספטמבר 2020

הטיפים של ענת רזמוביץ-פרימר לשימוש במוצרי איפור עמידים: 

  • מומלץ לבחור במייק אפ נטול שומן שיחזיק יותר זמן על העור. 
  • לפני הנחת מייק אפ עמיד חשוב להזין את העור עם סרום ולחות כדי למנוע תחושת יובש. 
  • במקום למרוח את המייק אפ על כל הפנים, בימים של חום עם המסכה גם פריימר טוב עם מעט קונסילר יעשו את העבודה. ניתן למרוח את הקונסילר רק בנקודות שאת רוצה לכסות ולייצר במריחה גוון אחיד. 
  • ליצירת מראה מעושן מומלץ שימוש בעפרונות עיניים עמידים ולא בצללית רגילה. כך האיפור לא יימרח ולא ייכנס לעיניים .

    עפרונות עיניים עמידים של רבלון, 50 ש"ח |צילום: יח"צ חו"ל
    עפרונות עיניים עמידים של רבלון, 50 ש"ח |צילום: יח"צ חו"ל
  • לגבי סומק בפנים: הטינטים הם סופר טרנדיים כיום. הם פיגמנטטיביים, נמרחים בקלות, לא עוברים למסכה ונשארים שעות על הפנים. 
  • ניתן להניח את הטינטים גם על השפתיים, והתוצאה: גוון ורדרד יפה לכמה שעות. 
  • שפתונים עמידים משתלבים היטב עם המסכות אבל יש להם נטייה ליובש. לפני מריחת השפתון שימי מעט מהמייק אפ על השפתיים, תחמי אותם בעיפרון ומעל מרחי את הליפסטיק העמיד. 
  • מומלץ אחרי הסרת השפתון לשים לחות לשפתיים כדי להחזיר להן את הלחות שאבדה. 
  • מי שלא אוהבות לאפר את העיניים: מסקרה טובה וגבות מעוצבות יעשו את העבודה וישדרגו את המראה. 
  • הרבה נשים אוהבות לעבוד על הגבות עם סבון גבות וניתן להשתמש גם עם מסקרה לגבות שמכילה צבע. 
  • לריענון האיפור במשך היום וספיחה של שומן, קחי איתך בתיק ספוגית מייק אפ ותפחי בעדינות על הפנים על פי הצורך. 
  • לא לשכוח לפזר מעט פודרה קלילה שתשמור על האיפור לאורך כל היום. הסוד בפודרה זו עבודה עם מברשת ופיזור בעיקר באזור ה-טי. יש להקפיד על כמות קטנה כדי שהפודרה רק תקבע את האיפור ולא תקמח אותו. 
  • חשוב לזכור ששום מוצר עמיד לא פותר אותנו ממקדם הגנה אלא אם הוא מובנה במוצר. 
טינט Luck Blush של עדה לזורגן | צילום מסך מהאתר
טינט Luck Blush של עדה לזורגן | צילום מסך מהאתר

דבר הנסיינית: טינט Luck Blush של עדה לזורגן

"את נראית חיוורת" הוא משפט ששמעתי הרבה בימי חיי. זה נכון, והעובדה שאני לא כל כך נוהגת להתאפר לא מסייעת בעניין הזה. אודה וכן אבוש, מעולם לא שמעתי על המוצר שנקרא "טינט", וזה ממש חבל כי הוא מושלם לי ולשכמותי. מדובר במוצר דו שימושי – גם סומק וגם שפתון, אבל לא כאלה שגורמים לך לראות כאילו התאפרת, אלא נוזל שפשוט נותן קצת חיים לפנים. שמים קצת על הלחיים ועל השפתיים, מורחים בעזרת האצבעות (יתכן שאפשר או מומלץ להשתמש גם בספוגית ייעודית, אבל אין לי וזה עבד גם עם האצבעות) ומייד הפנים נראות הרבה יותר טוב. אימצתי!
69.30 ש"ח, להשיג בחנות האונליין של עדה לזורגן