שנהיה לראש טוב: 11 מוצרים מעולים לשיער

הנשק הסודי שלנו ליום שיער רע | צילום: shutterstock
הנשק הסודי שלנו ליום שיער רע | צילום: shutterstock

שמן פרימיום לשיער, קרם לתלתל סרבן או שמפו שמסיר מתכות? לא משנה איזו קושי יש לך עם השיער, גילינו את המוצרים החדשים שיובילו אותנו ליום שיער טוב

88 שיתופים | 132 צפיות

אנחנו מתות על יום שיער טוב וידוע שהבטחון שלנו עולה פלאים בשנייה שיצאנו מהמספרה או לחילופין כשהפן שעשינו בבית הצליח. הלחות והחום לא עשו עמנו חסד בחודשיים האחרונים ואנחנו מחכות בקוצר רוח לסתיו אבל עד אז, הנסייניות שלנו דגמו מוצרים חדשים שיעזרו לכן להשיג את לוק המספרה הנכסף גם בבית:

חומץ רימונים של SABON

ההבטחה: "חומץ רימונים לשטיפת השיער למראה זוהר, מועשר בנוגדי חימצון לשטיפת שיער בנוסחה המבוססת על מים ומכילה 99% מקורות טבעיים, להסרת האבנית שמצטברת בכל מקלחת, ומעניקה לו ברק מיידי. בעל ניחוח טבעי ומתקתק של רימון אמיתי".
דבר הנסיינית, בעלת שיער צבוע באורך הכתפיים: "המוצר הזה קצת פחות מיועד למי שהשיער שלה לא סובל מכלום. כן, תירו בי, אבל אני לא עושה פן, צובעת רק פעם בהרבה חודשים וגם לא נכנסת לבריכה וכמעט שלא לים. כלומר, קצת התקשיתי לראות איזשהו שינוי ששטיפת חומץ הרימונים עשתה לשיער שלי. אז הייתי חברה טובה ונתתי את המוצר למישהי שזה יותר נחוץ לה, ולהלן חוות הדעת שלה: 'ובכן, אחרי שתי חפיפות ושימוש בחומץ אני מרגישה שהשיער שלי רך יותר ונעים למגע'".
לא מתאים לשיער שעבר החלקה. 75 ש"ח, להשיג ברשת סבון

חומץ רימונים של סבון, 75 ש"ח | צילום: יח"צ
חומץ רימונים של סבון, 75 ש"ח | צילום: יח"צ

ספריי גוף ושיער של Juliette has a gun

ההבטחה: "ליהנות מריח הנקי, טהור וייחודי בספריי לשיער ולגוף בניחוח בושם. מוצר על בסיס מים עם פורמולה המכילה נוגדי חימצון על מנת לאזן את רמת ה-PH בשיער ולשמור על הברק. מעניק לעור מראה זוהר".
דבר הנסיינית, בת 51: "הספריי אכן מעניק ריח נעים, נקי, פרשיי ומחזיק מעמד מספר שעות".
200 ש"ח, להשיג ברשת בטרמינל X

ספריי גוף ושיער Not A Hair And Body Mist. של Juliette has a gun, מחיר 200 ש"ח. להשיג בטרמינל X | צילום: יח"צ
ספריי גוף ושיער Not A Hair And Body Mist. של Juliette has a gun, מחיר 200 ש"ח. להשיג בטרמינל X | צילום: יח"צ

סדרת קרמים Freez Control של Style לשיער מתולתל

ההבטחה: "קרם לחות לשיער שמפחית את תופעת הפריז המקשה על סידור השיער ועיצוב התלתלים, ומותאם לפי רמת קרזול. הסדרה החלה עם קרם לחות לשיער מתולתל ועכשיו מצטרפים אליה שני קרמים חדשים המיועדים לשיער גלי ולשיער מקורזל – בעיצוב חדש ועדכני".
דבר הנסיינית, בת 50, מתולתלת מלידה: "התנסיתי בקרם לחות לשיער גלי. הקרם בעל מרקם כבד ועשיר ובעל ניחוח נעים, פירותי. על פי הכתוב הוא מעושר בתמצית ענבים וכולל תערובת שמנים. מרחתי את הקרם על שיער לח לאחר חפיפה, הוא נספג היטב והותיר תחושת גמישות אבל גם תחושת כבדות מסוימת, והמראה המעוצב נשמר גם לאחר שהשיער התייבש לגמרי. כל הקרמים בסדרה אינם מכילים SLS, פארבנים וצבע".
39.90 ש"ח, להשיג ברשתות הפארם, רשתות השיווק וחנויות פרטיות ברחבי הארץ

קרם Freez Control של Style לשיער גלי | צילום: יח"צ
קרם Freez Control של Style לשיער גלי | צילום: יח"צ

מסכת HYLOREN של מון פלטין

ההבטחה: "המסכה הראשונה בעולם המכילה חומצה היאלורונית בפורמולציה החדשנית. מותירה שיער רך, נעים למגע, בעל תחושת לחות מוגברת ובעל מרקם אחיד ללא קצוות סוררים. מסייעת במניעת שבירת השיער בתהליך הסירוק והעיצוב במייבשי שיער למיניהם".
דבר הנסיינית, בעלת שיער צבוע עם גוונים: "אני משתמשת במסיכה כמרכך ונהנית ממנה מאוד! מניחה דקה על שיער לח וסחוט והקשרים נעלמים בשנייה. פעם בשבועיים מניחה לרבע שעה והשיער הופך למשיי וריחני".
199 ש"ח, להשיג אצל מעצבי השיער ובאתר monplatin.co.il

 

מסכת הילורן של מון פלטין פרופשיונל, 199 ש"ח | צילום יח"צ
מסכת הילורן של מון פלטין פרופשיונל, 199 ש"ח | צילום יח"צ

בושם GOLD לשיער של JAN MORE

ההבטחה: "פורמולה ייחודית לטיפוח והזנת השיער עם ריח חדשני".
דבר הנסיינית, בת 31: "לפעמים כשלא מתחשק לשים בושם לגוף, הגולד עושה את העבודה ואני מרגישה לגמרי מבושמת עם ריח קליל ונעים ומאוד סקסי ומקבלת מחמאות. מה שהכי טוב בו הוא שאין בו אלכוהול, ולא רק שהוא לא יוצר תחושת יובש בשיער, הוא מזין ומטפח ואפילו עוזר קצת בעיצוב".
139 ש"ח, להשיג באתר jan-more.com

JAN MORE, בושם לשיער | צילום: יח"צ

שמן מטפח לשיער של סיסלי

ההבטחה: "שמן מטפח המעניק הזנה לשיער, למגע רך ומראה זוהר. מכיל שמני פסיפלורה, שיאה וכותנה, עוטף את השערה ויוצר שכבת הגנה. השמן משמש גם לעיצוב השיער במהלך היום".
דבר הנסיינית, בעלת שיער צבוע ומתפצל: "חחח איזה מרקם מושלם! משחתי על האורכים ועיסיתי את השיער, הרגשתי שהיה קל יותר לייבש עם פן. מוצר יקר אבל נהדר".
מחיר 369 ש"ח, להשיג בבוטיק אינדיבידואל individual-parfum.com, בסופר פארם, אפריל ובמשביר לצרכן

SISLEY, שמן מטפח לשיער | צילום: יח"צ
SISLEY, שמן מטפח לשיער | צילום: יח"צ

נוטריטיב לשיער יבש של  KÉRASTASE

ההבטחה: "שלושה מוצרים במארז מסדרת נוטריטיב לטיפוח שיער יבש עד יבש מאוד. מוצרי הסדרה מעניקים הזנה עמוקה לשיער חסר ברק, לשיער יבש, שנשבר בקלות וקשה להתיר בו קשרים. המארז כולל 3 מוצרים: אמבט חפיפה (שמפו) מסכה אינטנסיבית ותרמיק- להגנה על השיער מפני חום".
דבר הנסיינית, בעלת שיער יבש ,סרבני ושרוף בקצוות: "אני אוהבת את המוצרים של קרסטס והסדרה הזאת כאילו נתפרה עבורי! הריח ממכר והקשרים נפתחו בשניה. השיער מרגיש רך ונעים למגע".
410 ש"ח למארז, להשיג במספרות מורשות קרסטס בלבד

מארז חג של קרסטס. 410 ש"ח | צילום: יח"צ
מארז חג של קרסטס. 410 ש"ח | צילום: יח"צ

מסכה לשיער METAL DETOX PROTECTING  של לוריאל פרופשיונל

ההבטחה: "סדרת טיפוח לשימוש בצמוד או לאחר תהליכי צבע והבהרה, המנטרלת את השפעת המתכות בשיער, מנקה אותן ומגנה בפני הצטברויות עתידיות – הודות לרכיב הגליקואמין, מולקולה קטנה דייה כדי לחדור לתוך סיב השערה ומסוגלת לספוח ולנטרל מתכת שנמצאת בתוך הסיב, בכך מונעת שבירת שיער ומדייקת ומשפרת את תוצאת הצבע המתקבלת".
דבר הנסיינית, בת 70: "לא כל כך מבינה במשקעים של מתכות שנמצאות בתוך סיבי השיער אבל אני יכולה להגיד שהמסכה פשוט נפלאה. מאוד קלילה וגם מזינה ועוד יתרון שלה, לעומת מסכות שניסיתי ושינו במידת מה את הצבע בשיער – שכאן הצבע נשמר לגמרי, יקר אבל שווה".
מסכה 209 ש"ח, להשיג במספרות מורשות של לוריאל פרופשיונל

מטאל דיטוקס של  לוריאל פרופסיונל, שמפו 85 ש"ח, מסכה 209 ש"ח |  צילום: יח"צ
מטאל דיטוקס של  לוריאל פרופסיונל, שמפו 85 ש"ח, מסכה 209 ש"ח |  צילום: יח"צ

 שמפו יבש של בטיסט

ההבטחה: "מרענן שיער שומני וחסר ברק ומעניק לו מראה מטופח, מאריך את הזמן בין חפיפה לחפיפה ועוזר בספיחת השומנים מהשיער".
דבר הנסיינית, בת 30 עם שיער רגיל: "הרוסה על המוצר הזה והריחות החדשים מושלמים. התנסיתי בריח הטרופי והוא ממכר.  אני מעשנת ולשמחתי כבר לא מריחים ממני סיגריות בשיער והכי חשוב: הוא סוגר לי פינה כשלא בא לי לחפוף".
29 ש"ח, להשיג ברשתות השיווק והפארם

שמפו יבש של בסטיס | צילום: אפרת אשל
שמפו יבש של בסטיס | צילום: אפרת אשל

שמפו של VOS

ההבטחה: "שמפו ללא מלחים עם קומפלקס של מרווה, לימון תפוז, קליפת רימונים ופרופוליס. שומר בצורה עוצמתית על ההזנה של השיער".
דבר הנסיינית, בת 48: "מדובר במותג רוקחות טבעי, ומי שחסיד כמוני למוצרים מהטבע עם חומרי גלם טבעיים וגם מכור לחפיפות שיער לפחות שלש ארבע פעמים בשבוע, יאהב את המוצר, גם בגלל הניחוח שלו וגם בגלל שהוא משאיר שיער מאד רך ונעים".
500 מ"ל 85 ש"ח, להשיג באתר: voscosmetics.com

שמפו של VOS | צילום: יח"צ
שמפו של VOS | צילום: יח"צ

מרכך Purify& Hydrate של טרסמה

ההבטחה: "מרכך Purify& Hydrate מתאים לשיער שמנוני בתוספת חומצה היאלורונית וחימר לבן, מעניק לשיער נפח, רך למגע, ומלא לחות. מהווה בסיס נהדר לעיצוב השיער".
דבר הנסיינית, בת 17 עם שיער רגיל נוטה לשמן: "השיער שלי רגיל עם נטיה לשמן ובדרך כלל ממעטת להשתמש במרכך. ניסיתי את המרכך של טרסמה ונהניתי ממנו מאוד. הקפדתי לא להגיע לקרקפת ולמרוח אותו רק באורך. השיער נשאר נקי מקשרים והריח נהדר".
18 ש"ח, להשיג ברשתות השיווק

טרזמה, מרכך בתוספת חומצה היאלורונית וחימר לבן | צילום: יח"צ
טרזמה, מרכך בתוספת חומצה היאלורונית וחימר לבן | צילום: יח"צ