מובינג בייקרי מציגה: מארז טעים לחגים

פאי תפוחי עץ פינק ליידי | צלם: יחסי ציבור
פאי תפוחי עץ פינק ליידי | צלם: יחסי ציבור

כתבתנו התחבטה בשאלה "מה לקנות לקרובים לראש השנה?", והחליטה לבחור במארז מפנק של מאפיית מובינג בייקרי, הכולל עוגת דבש וקקאו, קונפיטורת תפוח עץ ודבש וקרונאט. בואו לראות למה

88 שיתופים | 132 צפיות

עוד שנייה נתחיל להריח ניחוחות גפילטע-פיש, חריימה ועוגות דבש, וניתקל בדודות עם ליפסטיק, ואזות ארוזות ורחובות עמוסים באנשים אבודים שמחפשים מתנות למארחים.

השנה החלטתי לא לקנות מתנה שתופסת מקום, אלא לתת מארז מוצרים טעימים וריחניים שישמחו את לבם ובטנם של הדודה והדוד. יש משהו שמייצר חוויה מיוחדת במתנה מתכלה, כזו שלא צריך למצוא לה מקום מיוחד בבית או לחשוב: "איזה כיף, עוד קערת פירות מעוצבת. מה אני אעשה עם זה?", ולכן ההמלצה שלי היא: קנו למארחים כרטיסים לקונצרט, חבילת שיעורי פיתוח קול, שובר לספא מפנק או מארז מאפים חגיגי במוטיב דבש ומתיקות של שנה חדשה.

כאלה הם המארזים שיכינו לכם במאפיית "מובינג בייקרי". אחד המארזים שהתלהבתי מהם הוא מארז שכלל שלושה פינוקים: עוגת דבש וקקאו מעולה, עשירה בטעמים שוקולדיים מפנקים עם רמיזות דבש, קונפיטורת תפוח עץ ודבש, ולהשלמת המארז המושקע – קרונאט. הקרונאט הוא בעצם קרואסון אפוי ממולא בקרם וניל עשיר – שדרוג ישראלי למאפה שהפך להצלחה עולמית.

את המתנה הזו אף אחד לא ירצה להחליף

היתרון הבולט שבמארז, לצד העובדה שהוא טעים, יפה ומושקע, הוא שכאשר אתם נותנים מארז מבית מאפה ברמה גבוהה, אתם לא לוקחים סיכון: אף אחד לא ירצה להחליף מתנה שכולה כיף טעים וחגיגי. האריזה מוקפדת, המוצרים איכותיים והחג שמח…

עוד במובינג בייקרי תוכלו למצוא סדרת קינוחים מיוחדת לחג: פאי תפוחי עץ "פינק ליידי", שטרודל תפוח בדבש וכמובן קרונאטים שנאפים מספר פעמים ביום, בשל הביקוש הרב.


עוגת דבש וקקאו וקונפיטורת תפוח עץ ודבש


הכירו את ההתמכרות החדשה שלכם: הקרונאט

המחיר: עוגת דבש: 34 ש"ח, מארז לחג (הכולל עוגת דבש קטנה, צנצנת ריבת תפוח בדבש ומארז דובשניות): 47 ש"ח, קרונאט: 15 ש"ח.

להשיג במובינג בייקרי, ירמיהו 25 פינת דיזנגוף, תל אביב.

>>עוד בדרך האוכל:

* עוגיות שוקולד צ'יפס>>

* טראפלס שוקולד>>

* מתכון לפונדו שוקולד מעולה>>