מה עושים השבוע?

מה עושים השבוע? הצעות לפעילות משפחתית | צלם: Fotolia - altanaka
מה עושים השבוע? הצעות לפעילות משפחתית | צלם: Fotolia - altanaka

קמפינג בטבע, קרקס חקלאי, קטיף פירות עוד המון אטרקציות. פעילויות השבוע המומלצות לכל המשפחה

88 שיתופים | 132 צפיות

פעילויות

פתיחת עונת הקמפינג

בפארק הדיג מעיין צבי פתחו את עונת הקמפינג וניתן להגיע לבילוי בפארק הכולל לינה באוהלים ולהנות גם מעמדות פיקניק ומנגל בחיק הטבע. בין הפעילויות המוצעות : דיג בחכות , טיול טבע עצמאי , הרצאה מרתקת על גידול דגי בריכות, מתכונים שונים של מאכלי דגים, שייט בסירות, צפייה בסרטי טבע , רכיבה על חמורים, פינות חי, מתקנים מתנפחים, גשר וסולם חבלים , אומגה ותפיסת דגיגונים ברשת, כמו כן ניתן לראות בפארק טחנת קמח עתיקה בת 220 שנה מתקופת השלטון העותומני בישראל, וגם (בתוספת מחיר) השכרת אופנים וציוד לדיג.
מחיר: 46 שקלים לכניסה. 85 שקלים ללינה וקמפינג (בילוי בפארק ביום ההגעה לינה ואפשרות להמשך הבילוי עד 18:00 למחרת
מתי: בכל ימות השבוע בין השעות 8:30- 18:00
איפה: בפארק הדיג מעיין צבי. הכניסה לפארק הדיג-מכביש 4 מול משטרת זיכרון יעקב לכוון חוף הים.
טלפון: 050-7566600
לאתר:

קמפינג בפארק הדיג
קמפינג בפארק הדיג מעיין צבי. צילום: עופר שנער

הקרקס החקלאי

הקרקס החקלאי משלב חוויות חקלאיות לכל המשפחה. המבקרים מוזמנים לסיור בחלקים שונים במשק דרך תחנות בהם המשפחה צריכה לפתור חידות וכתב סתרים, שתילת עציץ מתנה ועוד פעילויות חקלאיות, ובימי הקיץ החמים – ריצת ממטרות! בנוסף, מתקיימת סדנת קרקס ומופע קרקס של קרקס פנגיאה, ואחה"צ תתנגן מוזיקה צוענית עם המון שמחה, קרקס ופעילות חקלאית.המקום מוצל ברשתות צל עם מערפילים (רסיסי מים), ויש פינת פיקניקים מקסימה ופסטורלית עם הנוף של הרי מנשה שבו אפשר לנוח ולאכול עם המשפחה.
מחיר: 40 שקלים מעל גיל שנתיים
מתי: פתוח כל שבת בשעות 17:00-21:00 מופע הקרקס מתקיים בשעה 18:30.
איפה: מושב היוגב
טלפון: 054-5500274


עוד בהורים וילדים:

עכשיו בהורים וילדים: 10 ספרי ילדים מומלצים

עכשיו בהורים וילדים: 10 דברים טובים בהריון

עכשיו בהורים: איך מטפלים בעקיצות יתושים

מרכז המבקרים יערת הדבש

יערת הדבש-מרכז המבקרים באלוני אבא מזמין את כל הילדים להיות דבוראים אמיתיים ולרדות דבש במו ידיכם! הצטרפו אלינו לסיור בכוורת, בה נתבונן בדבורים דרך כוורת הזכוכית, נשמע הסבר על תהליך יצירת הדבש, נצפה בסרט מרתק וכמובן נטעם שפע של דבש דבורים טהור! הפעילות נמשכת כשעה עד שעה וחצי, ומותאמת לקבוצות של 6-12 ילדים.
גיל: 4 ומעלה
מחיר: 15 שקלים לילד, 10 שקלים למלווה.
מתי: תיאום מראש
איפה: אלוני אבא
טלפון: בתיה 052-3576500, ישראל 054-4437402
לאתר:

יערת הדבש אלוני אבא
כוורת זכוכית. צילום: בתיה אברמוביץ

קטיף עצמי במשק ז"ק

הקטיף העצמי במשק ז"ק נמשך לאורך הקיץ כאשר הפירות משתנים עם העונה. החודש יבשילו התאנים, יסתיימו תותי העץ ותתחיל הבשלת הזן המאוחר של הפטל השחור! פטל אדום יבשיל כמעט לאורך כל הקיץ. במקביל לפירות נשתלה חלקת ירקות שבה יהיו בעיקר עגבניות וחצילים. בחודשים יוני-יולי דלעת הערמונים מוכנה לקטיף (7 דקות במיקרוגל והיא מוכנה: חמה, רכה ונימוחה בפה וטעמה בין בטטה לערמון). פרחי החמניות יפרחו לפחות עד סוף יולי, וכמובן שיש תבלינים במשך כל השנה. לאחר הקטיף, המשפחות מוזמנות להישאר לפיקניק ומנוחה בחורשת הפקאנים של המשק.
מחיר: 25 שקלים
מתי: ראשון עד חמישי 09:00- 19:00, יום שישי 09:00- 17:00
איפה: שדה יעקב
טלפון: 050-553-0862

מרכז המבקרים של תנובה

בצפון הארץ, למרגלותיו של הר תבור, מרכז המבקרים של תנובה מזמין את המשפחות לצאת אל חוויה מרתקת במחלבת אלון תבור, בעקבות מוצרי החלב שכולנו מכירים ואוהבים. רוצים לדעת לאן זורם החלב מהמכליות שהרגע הגיעו מהרפת? מה הקשר בין רובוטים למעדנים? איך לקרלו תמיד קר? ולמה רק לעובדים מותר להיכנס למפעל? אתם מוזמנים לסיור "בשביל החלב". הסיור בן חמש תחנות: נקודת קבלת החלב, בה נראה מכליות המובילות את החלב מהרפתות ונשקיף על מתקני המחלבה. נתצפת על הכניסה לאולם הייצור, נלמד על חשיבות שמירת ההיגיינה בתהליכי ייצור המזון. נעבור במנהרת הזמן ונצפה בסרטון הסוקר את ההיסטוריה של תנובה, השזורה באירועים שעיצבו את תולדות המדינה. נפגוש משפחה של פרות מזמרות ונערוך סיור וירטואלי בעולם היצור שם נחזה בתהליכי היצור, האוטומציה, המחשוב והרובוטיקה שהופכים את מחלבת אלון תבור למפעל המזון המשוכלל במזרח התיכון ונשקיף אל אולמות המילוי בזמן אמת. נסיים את המסע בדמיין (סימולטור) בו נצטרף אל חבורת ילדים תוססת וסקרנית המנסה לפתור תעלומה מוזרה.
גיל: 6 ומעלה קבוצות ומגיל 5 ומעלה בסיורי משפחות (מותנה בהצגת ספח ת.ז.).
מחיר: 18 שקלים
מתי: ראשון עד חמישי, בשעות 8:00 -17:00 בתיאום ורישום טלפוני מראש.
איפה: אזור התעשייה אלון תבור (בין עפולה לצומת גולני)
טלפון: 1-800-22-14-22
לאתר:

מרכז מבקרים תנובה
מרכז מבקרים תנובה באלון תבור. צילום: אורלי אביטן

חינם

לילות קיץ בקיסריה

בכל יום שלישי, בדשא המרכזי בנמל קיסריה יוקרנו על מסך ענק סרטי מסע והרפתקאות לילדים. השבוע יוקרן הסרט "מסע אל בטן האדמה
מחיר: ללא תשלום
מתי:יום שלישי (30.7). הכניסה למתחם החל מהשעה 18:00 הקרנת הסרטים בשעה 20:30
איפה: נמל קיסריה
טלפון: 6550*

צפו בטריילר:

פארק פנטזיה

מתחם קסום לילדים שטרם עם משחקים והפעלות מקוריות בטכנולוגיות מתקדמות שפותחו במיוחד עבור המתחם. פארק פנטזיה הוא עולמם של יצורי הפלא הפנפנים הניזונים מכיף של ילדים. זהו עולם קסום ושמח המאכלס מגוון של משחקים והפעלות מקוריות בטכנולוגיות מתקדמות שפותחו במיוחד עבור המתחם לצד משחקי ילדות מהנים ונוסטלגיים שתמיד כיף לחזור אליהם. עולם הקסם לא מסתכם רק בגבולות פארק פנטזיה. שדרת הילדים המתחדשת, הנמצאת בסמוך לפארק, תתמשק עם הקו העיצובי והקונספטואלי שמציע המתחם. השדרה המחודשת והצבעונית, תאכלס מגוון רחב של חנויות חדשות עבור ילדים בכל הגילאים ועוד שלל הפתעות. בין ההפעלות תמצאו פסנתר רצפה, האוגמנטד ריאלטי (מציאות וירטואלית), קרוסלות ירוקות ליצור אנרגיה, 7D IMAX , מדרגות אינטראקטיביות ועוד
מחיר: ללא תשלום (מלבד הקולנוע 7 מימדים).
מתי: ראשון עד חמישי ושבת בשעות 10:00 – 22:00, יום שישי בשעות 09:30 -15:00.
איפה: בקניון הזהב ראשון לציון

פנטזי פארק
פנטזי פארק. צילום: יח"צ

ארנה מכניסה את כל המשפחה לקרקס

מופעי לוליינות, ג'אגלינג, סדנאות שיווי משקל ועוד בחודש לכל המשפחה. ברוח קרקסית במיוחד יתארחו בקניון סדנאות ומופעים בהשראת עולם הקרקס באמצעות קבוצת "קברט טוטאל". בסדנאות, שיתקיימו מדי יום 17:00 -18:20, יוכלו הילדים ליצור את כדורי הג'אגלינג, להתנסות בשיווי משקל והולה הופ, ללמוד איך מקפלים בלוני צורות ומהי מוסיקת הקרקס. הסדנאות חוזרות על עצמן בכל שבוע, כך שמי שהפסיד, יוכל להגיע לפעם הבאה. במופע המרכזי היומי 18:30- 19:00 יוכלו המבקרים להנות ממופעי קסם, ג'אגלינג וליצנות, מופע אקרובטיקת רחוב, מוסיקה והכנת בלונים.
מחיר: ללא תשלום
מתי: בכל ימות השבוע מלבד שישי עד 10.8
איפה: קניון ארנה, ברחבה המרכזית בקומת הכניסה של הקניון.

חודש קרקס בארנה

חודש קרקס בארנה. צילום: יח"צ

טורקי בשטח

נגמרו לכם התוכניות והילדים עדיין בבית? מחפשים בילוי מבלי להוציא עוד ועוד כסף?
אתר "טיולי" וקפה טורקי עלית מזמינים את הקהל הרחב להירשם לטיולים מודרכים חינם במהלך חודש אוגוסט ברחבי הארץ. במסגרת פעילות "שישי שטח" יוצעו לקהל הרחב 12 טיולים מודרכים בחינם עם מיטב המדריכים של אתר טיולי. הטיולים המאורגנים יתקיימו במסלולי מים וצל, במיוחד עבור המחפשים להצטנן בפעילויות בחודש אוגוסט הקיצי והחם. הטיולים יתקיימו בימי שישי, בתאריכים: 2/8, 9/8, 16/8, 23/8. ההרשמה לטיולים מתקיימת באתר "טיולי" (החל מסוף חודש יולי) ומידי שבוע ייפתחו הטיולים להרשמה חינם לשישי הקרוב. כל טיול מוגבל בכמות הנרשמים, כך שההשתתפות הינה על בסיס מקום פנוי ומותנית באישור מהאתר.
מחיר: ללא תשלום
מתי: ימי שישי בחודש אוגוסט
איפה: כל שבוע מסלול חדש
לאתר:

טיולים רטובים בשישי
צילום: יוחאי כורם

מרכז המבקרים המחודש של "מקורות"

המרכז מציע חוויה ייחודית של מסע בעולם המים. המרכז מאפשר למבקרים לגלות את הדרך הארוכה שעוברים מי הכנרת עד לברז הביתי, ומעניק הצצה נדירה אל מפעל טיהור המים היחיד מסוגו בישראל והרביעי בגודלו בעולם! המסע מתחיל במיצג מרהיב של מזרקות מים, אור צבע וצליל, ואז ניתן הסבר מעניין וחינוכי על מקורות המים, הטיפול בהם והובלתם עד לפתח היישובים בארץ. הביקור משלב צפייה בסרטים,הפעלות, משחק טריוויה מאתגר בו המבקרים הופכים לרגע לעובדי מקורות,מסכי מגע, צפייה במודלים מוארים ועוד…
מחיר: ללא תשלום
מתי: ראשון עד חמישי בשעות 8:30 -15:30 ובימי שישי ניתן גם להצטרף לקבוצות קיימות. בתיאום מראש!
איפה: אתר אשכול
טלפון: 04-6500664/3 , 1-800-250-270
לאתר:

דגי דן

בחוות "דגי הדן" בגליל העליון מצפה לכם היכרות מרתקת עם גידול דגי הפורל בשילוב עם נופי הצפון המרהיבים. גם מידע חשוב על הדגים וגם בילוי בחיק הטבע המשולב בהכרות חוייתית עם תהליך גידול דגי הפורל, החל משלב הביצים המופרות ועד למשקל של 550 גרם לשיווק. בחווה 45 בריכות, החל מ"בית האימון" לדגיגונים הקטנטנים, ועד בריכות המתאימות לשלבים שונים של גידול הדגים, בריכה מיוחדת לגידול דגי ענק ומתקני טיפול ובקרה מתקדמים.
כדאי לבקר בחנות דגי הדן, בה ניתן לרכוש סוגים שונים של דגי פורל טריים במחירים מוזלים, ולעשות ארוחת בר בי קיו איכותית. הדגים בכשרות בד"צ, העדה החרדית.
מחיר: ללא תשלום
מתי: ראשון עד חמישי בשעות 8:00 – 17:00. בימי שישי וערבי חג בשעות 8:00 – 14:00 וניתן לשהות בחווה עד השעה 16:00
איפה: קיבוץ דן הגליל העליון. הכניסה לחווה היא דרך השער הראשי של קיבוץ דן ומשם ע"פ השילוט.
טלפון: 04-6902411,
לאתר:

דגי דן
סיור חינם בחוות דגי הדן. צילום: אסף רונן

שישי שבועי

קרן קימת לישראל מזמינה אתכם ליהנות מטיולים מודרכים בכל שבוע בפינה קסומה ברחבי הארץ. הטיולים מתאימים לכל אחד ויימשכו שעתיים עד שלוש שעות, בשילוב נסיעה במכוניות פרטיות והליכה קצרה בשבילי היער. השבוע נצא לטיול מכוניות בדרך הנוף ביער ביריה, ממצודת ביריה לעין זיתים, במסגרת פסטיבל "בין הכרמים" במועצה האזורית מרום הגליל.
יש להירשם מראש ב "קו ליער"
מחיר: ללא תשלום
מתי: שישי (26.7) בשעה 10:00,
איפה: מרום הגליל
טלפון: 1-800-350-550
לאתר:

עכשיו בחיים אחרים: איך תהיו לחוצים פחות?

עכשיו בנישה: 10 צימרים רומנטיים

עכשיו בגליליאו צעיר: איך מטפלים בחיות מחמד בקיץ?