נטליה אוריירו בקאמבק מקסים: הסדרות והסרטים שיעשו לכן את סוף השבוע

נטליה אוריירו ב"סנטה אוויטה" | צילום מסך מדיסני פלוס
נטליה אוריירו ב"סנטה אוויטה" | צילום מסך מדיסני פלוס

קומדיית ראפ פמיניסטית של איסה ריי, תועפות של גלאם בסרט על חייה של סלין דיון, ומי אם לא נטליה אוריירו מתקמבקת לחיינו. הנה מה שאסור לכן לפספס על המסך בבינג' הסופ"ש שלכן

88 שיתופים | 132 צפיות

דרמה קומית עם קריצה לעוקבות: הסרט "Not Okay"

דני סנדרס היא כותבת בתחילת דרכה שאין לה חברים, חיי אהבה, וחמור מהכל – אין לה עוקבים. היא רק רוצה קצת לייקים ותשומת לב, אז היא מזייפת נסיעה לפריז כדי שתצטלם יפה לאינסטגרם. המציאות באה לה בהפוכה כשאסון המתרחש בפריז גורר את דני למרכז תשומת הלב ומאלץ אותה לתחזק שקר הגדול ממידותיה. כשהיא "חוזרת הביתה", ניצולה וגיבורה, שמשיגה גם חברה וגם את ה-בחור, היא מבינה שהעוקבים באינטרנט לא סלחנים וזה רק עניין של זמן עד שההונאה שלה תיחשף לכל. הסרט גם מדברר את מצוקת הפילטרים שהאינסטגרם מייצר, גם קורץ לעולמות האקטיביזם, גם גיבורה מסובכת עד מעל לברט – מדובר בסרט המושלם להשאב אליו.

איפה רואות: דיסני פלוס

מנת האסקפיזם ההכרחית: הסרט "אלין" 

אלין היא הילדה ה-14 למשפחה פשוטה, בה המוזיקה ממלאת תפקיד מרכזי. בתמיכת משפחתה והאיש שהיא אוהבת, אלין הופכת לאחת הזמרות המפורסמות ביותר בעולם, לא יודעות אם יצא לכן לשמוע עליה, האחת והיחידה סלין דיון. הסרט עוקב אחרי המסע שלה מההתחלה הצנועה לעבר האאוטפיטים מוגזמים, ההופעות מלאות הגלאם, אחוזה בעיצוב חלומי וסיפור אהבה שהחיים קטנים עליו. חשוב ר קלהבהיר שהסרט שואב השראה מחייה של דיון אך הוא לא מתיימר להציג את הביוגרפיה שלה בדיוק אותנטי.

איפה רואות: HOT, סינמה 1, שבת ב-22:00 וגם ב-vod החל מיום ראשון ה-31/7

דרמה היסטורית פראית: נטליה אוריירו במיני סדרה "סנטה אוויטה"

הקאמבק שכולנו חיכינו לו ולא ידענו שאנחנו מחכות לו התרחש: נטליה אוריירו מ"בובה פראית" חזרה לחיינו. עכשיו היא עושה זאת תוך שהיא נכנסת לנעליהן הגדולות של אווה פרון, גיבורת מעמד הפועלים הארגנטינאית, ולא פחות חשוב מכך – לנעליה של מדונה שגילמה אותה בסרט המוזיקלי "אוויטה". המיני סדרה הזו, לא מגוללת את חייה של האייקון הארגנטינאי, אלא דווקא את סיפור מותה של פרון מסרטן צוואר הרחם בגיל 33. הדרמה שהתרחשה לאחר מותה לא תיאמן: גופתה נחנטה והוצגה לראווה, אך בשל ריבוי האינטרסים והיצרים שעמדו סביב דמותה היא הוברחה לקבורה באיטליה, עברה לקבורה במדריד, חזרה לארגנטינה ונחטפה על ידי השלטון הדיקטטורי. אם אתן מצליחות לעמוד בכמה גופות (אסתטיות להדהים, בכל זאת, בגילומה של אוריירו) צפויה פה דרמה ייצרית דוברת ספרדית עם פוטנציאל התמכרות רציני.  

איפה רואות: דיסני פלוס

 

קומדיית ראפ של איסה ריי: הסדרה "ראפ ש!ט"

האם אתן מוכנות לדבר הכי גדול וכיפי שחייבות לראות הקיץ? מילים לא שלנו, אלא של איסה ריי, יוצרת "לא בטוחה" שתודה לאל יצרה סדרת קומדיה חדשה, "ראפ שיט" על שתי חברות שיוצרות צמד ראפ נשי. האחת היא ראפרית פמיניסטית שלא עושה את זה עבור "המבט הגברי" (שוב, מילים שלה, לא שלנו!) והשנייה חשפנית חובבת טוורקינג שרוצה פאן במקסימום. יחד הן עומדות לכבוש את עולם ההיפ הופ מהזווית הנשית, המצחיקה ונטולת העכבות של ריי, שכבר הוכיחה שיש לה את היכולת המדהימה להקרינג' ולהצחיק בלי טיפת פוזה. מה שמעיף אותנו במיוחד זה שחצי מהסדרה שואבת את השפה שלה מהמדיה החברתית ולא מעט ממנה מצולם כסטורי או פייסטיים או לייב, והיא עושה שימוש אלגנטי בחיבור המתבקש בין עלייתן של כוכבות חדשות לבין רשתות חברתיות.

איפה רואות: HBO MAX

פופקורן אקשן וריאן גוסלינג: הסרט "האיש האפור"

ריאן גוסלינג הוא אסיר לשעבר נשלף מהכלא ליחידת מתנקשים ב-CIA. הוא עושה עבודה טובה מדי ומגלה סוד שלא היה אמור לחשוף, מה שגורם לכך שינסו להמטיר עליו מתנקשים שלא מצליחים לחסל אותו, כי הם, בניגוד אליו, לא ריאן גוסלינג. הסרט מבוסס על הספר "האיש האפור" של מארק גריני, במאי הסרט הם ג'ו ואנת'וני רוסו שזכורים לחלקכן מ"הנוקמים", ובהתאם יש קצת דאדי אישיוז, הרבה פיו פיו, חלונות שבורים ורכבים הרוסים. זה בדיוק הסרט לשים עליו פליי, לשכוח מהכל ולהתמסר ל-200 מיליון הדולר שהושקעו בו.

איפה רואות: נטפליקס

 

דרמה היסטורית: הסרט "מחיר החיים"

בעקבות המתקפה על מגדלי התאומים והפנטגון ב-11 בספטמבר, הקונגרס האמריקאי ממנה את מייקל קיטון, עורך דין שתפקידו להוביל את קרן הפיצויים למשפחות הקורבנות. הוא ועמיתתו עומדים בפני משימה בלתי אפשרית, להבין איך בתוך סט החוקים והכללים שקבע הקונגרס מפצים את משפחות ההרוגים, ואיך מתמחרים חיי אדם. הסרט נותן הצצה לחלקים הפחות מדוברים של המתקפה הקטלנית ומספר את הסיפור של מי שנשאר בחיים ומתמודד עם ההשלכות.

איפה רואות: HOT, מחיר החיים הוט סינמה 1 יום חמישי 22:00 וגם ב-vod החל מיום ראשון ה-31/7