מה לקחת לחדר הלידה?

כפכפים מעוצבים של ZAXY | צילום: גון סל
כפכפים מעוצבים של ZAXY | צילום: גון סל

כפכפים, תיק נוח ופיג'מה נעימה - קבלי את הטיפים ההכרחיים שאף אחד לא מגלה לך עליהם לקראת חדר הלידה

88 שיתופים | 132 צפיות

הרה? מקננת? היית כבר שלוש פעמים במיון נשים בגלל מה שחשבת שהוא צירים מדומים? ברוכה הבאה לשבועות האחרונים של ההיריון! זה הזמן לטרטר את בן הזוג כמה שאפשר, לצאת למסעדות (כי עוד מעט לא תוכלי) ולהכין את תיק הלידה שתיקחי איתך לבית חולים. הנה שמונה פריטים שיהפכו לך את החיים להרבה יותר קלים.

תיק איכותי (אבל לא יותר מדי)

תיק הלידה שלך צריך להיות בגודל של תיק חדר כושר סטנדרטי שיספיק לך לאירוח מינימלי של 72 שעות במחלקה. הוא צריך להיות נוח ומחולק לתאים, אבל לא יוקרתי מדי שמא יחמוס אותו אחד המבקרים. בקיצור, את הלואי ויטון תשאירי בבית.

המלצה שלנו: התיק של קיפלינג ב- 680 ₪, מספיק גדול ונוח כדי להכיל את כל מה שצריך וגם מספיק אטרקטיבי לעבור הסבה לתיק החתלה.

תיק איכותי של קיפלינג | צילום: יח"צ
תיק איכותי של קיפלינג | צילום: יח"צ

מטען לסלולר

הנה משהו שלא מספרים לך – במחלקת יולדות מגישים ארוחת ערב בשש ושעות הביקור מסתיימות בשבע. משם ועד שבע למחרת את רק עם עצמך, אייפונך ושאר היולדות שמשוות חתכי חיץ וצלקות טריות. מטען הסלולר הוא חברך הטוב ביותר ומי שיסייע לך לעלות את התמונה לאינסטגרם, לשנות סטטוס בפייסבוק ולהתעדכן מה קורה עם החיים עצמם. לא הרבה אגב.

סבון נוזלי של הביוקר

יש את אלו שאורזות סט איפור קומפלט, פן, חוט לשפם וערכת פדי-מני. אז א. אנחנו מעריצות אתכן. ב. ניקח מה שאתן לקחתן. כי בשלושת ימי האשפוז, כשאת כואבת, מדממת ובאופן כללי נעה בין אופוריה לדיפרסיה חמש פעמים בשעה, אין לך ממש עצבים להתחיל לטפח את עצמך. ההמלצה שלנו היא לבקש מהחברים לא לבקר אותך בבית החולים (למה להיחשף לזוועות?) וגם להשקיע בבסיסי – מברשת ומשחת שיניים, קרם לחות כדי שתרגישי אנושית והסבון הכי מפנק שתוכלי למצוא. כי כל מה שתרצי לעשות הוא להתקלח.

ההמלצה שלנו: סבון נוזלי של ל'אוקסיטן – 99 ₪ . נכון, המחיר לא פרופורציונאלי, אבל כרגע עברת חוויה לא פרופורציונאלית והריח שלו יזכיר לך בתי מלון, מסאז'ים ושאר פינוקים שלא תפגשי לפחות עוד שנה. אז יאללה, פרגני לעצמך.

סבון נוזלי של ל'אוקסיטן | צילום: יח"צ
סבון נוזלי של ל'אוקסיטן | צילום: יח"צ

חזיית הנקה טובה

אם יש משהו שאנחנו יכולות להבטיח לך לגבי מחלקת יולדות הוא שתראי ציצים. הרבה מאד ציצים. חדר ההנקה הוא כולו תצוגת תכלית ליכולת ההמצאה של מאמא טבע וגם נשים שהיו מגיעות לים בחליפת שחייה מטשטשת מוצאות את עצמן חושפות את החזה בלי מחשבה מיותרת. חזיית ההנקה נועדה בעיקר להעניק לך אשליה של מהוגנות מינימלית וגם תסייע לשאת את המשא הכבד הזה שנוצר לך לפנים. והכי חשוב – היא נעימה ומונעת ממך להיתקל בשדיים שלך בהליכה.

ההמלצה שלנו: חזיית הנקה של טריומף משולבת כותנה אורגנית בשמנת ואפור (יש גם סגול) שעולה 225.90. היא נטולת ברזלים, עם תפרים מינימליים ומקלה על חזה דואב. רק טווח המידות קצת מעצבן (B-E 75-90).

חזיית הנקה של טריומף | צילום: פמלה הנסון
חזיית הנקה של טריומף | צילום: פמלה הנסון

כפכפים נוחים

כפכפים הם חבריה הטובים ביותר של האישה היולדת. את מדשדשת איתם במחלקה לצד נשים כאובות, את נכנסת איתם למקלחות הציבוריות ופוסעת איתם בשקט לארוחת בוקר המחלקתית שמחזירה אותך לימי בה"ד 12. אחרי לידה תגלי שלהתכופף לנעול נעליים זו פריבילגיה לאמיצות שילדו בלי אפידורל ורכיסת שרוכים היא ספורט אולימפי לבוגרות קיסרי. כפכפים אחותי, כפכפים עד הסוף המר.

המלצה שלנו: כפכפים מעוצבים של ZAXY ב-119 ₪. גם מעוצבות, גם מלאות הומור וגם יהפכו אותך לנסיכת המקלחות.

כפכפים מעוצבים של ZAXY | צילום: גון סל
כפכפים מעוצבים של ZAXY | צילום: גון סל

פיג'מה מפנקת

אוקי, רותם סלע יכולה לקפץ לה בסקיני במחלקה ולקחת איתה את החברות שלה גל גדות ויעל גולדמן על סטילטו היישר למונית שתיקח אותן הביתה. אבל את, הבחורה הממוצעת שאשכרה העלתה כמה קילו בלידה, את תצטנפי לך בפיג'מה מלטפת שתהיה גם ייצוגית לקבל את ההורים שלו וגם לצאת איתה מבית החולים היישר לאוטו ולעיני השכנים. ותזכרי תמיד – יש גם חלוקי לידה מכובסים בארון לשימושך האישי. הם פשוט במידה XL.

המלצה שלנו: פיג'מה אוורירית של אינטימה ב- 199 ₪, סלחנית גם למי ששכחה להוריד שיערות ברגליים.

פיג'מה אוורירית של אינטימה | צילום: דני מילר
פיג'מה אוורירית של אינטימה | צילום: דני מילר

תחתונים נטולי רגשי אשם

תחתונים חד פעמיים? הצחקת אותנו. קודם כל, אי אפשר להשיג אותם באזור תל אביב רבתי ובנוסף הם לא נוחים, לא נעימים ולא מחזיקים כלום. ואת רוצה שכל שלושת התנאים הללו יתקיימו אחרי שילדת. במקום, קני 7-10 זוגות תחתונים זולים ורכים במבצע ובמחיר מגוחך ותזרקי אותם אחרי השימוש לפח.

המלצה שלנו: רביעיית תחתונים של ארי לאמריקן איגל, 4 ב-100 ₪. הם יושבים נהדר על גוף פוסט לידה, סופר נעימים ועם הדפסים כיפיים שישכיחו ממך את התפרים.

רביעיית תחתונים של ארי לאמריקן איגל | צילום: יח"צ
רביעיית תחתונים של ארי לאמריקן איגל | צילום: יח"צ

חליפה חדשה לתינוק

סביר להניח שלילד בן השלושה ימים יש כבר בוק שלם שהעלית לטמבלר, לאינסטה, לפליקר, לטוויטר ובחמש עשרה קבוצות וואטסאפ שונות. ברכותינו, מכאן אפשר רק לעלות. רגע היציאה לאוויר העולם המפויח מחוץ לבית החולים הוא רגע חד פעמי שלא יחזור לפחות עד הילד השני. כאן דרושה חליפה מיוחדת שתלווה אותו וגם תאפשר לך להלביש אותו בבגדים "משלו" לראשונה מחייו. מכאן נפתח בפנייך עולם חדש של מלבושי תינוקות במחירים מופקעים שיתאימו לו בדיוק לשבועיים. ברוכה הבאה!

המלצה שלנו: מארז של בגד גוף, מכנסיים וכובע (חשוב!) לתינוק בן יומו של שילב ב-99 ₪. חמוד בטירוף ויצאו לכם תמונות מהממות. באחריות.

מארז של בגד גוף, מכנסיים וכובע לתינוק של שילב | צילום: דן לרנר
מארז של בגד גוף, מכנסיים וכובע לתינוק של שילב | צילום: דן לרנר