מהי הרמת פנים באמצעות חוטים?

ד"ר דריה דוק | צילום: יח"צ
ד"ר דריה דוק | צילום: יח"צ

אלטרנטיבה בטוחה, משתלמת ולא פולשנית לניתוח מתיחת פנים, שעדיין מספקת תוצאות טובות

88 שיתופים | 132 צפיות

תהליך ההזדקנות הוא, למרבה הצער, בלתי נמנע. עם הזמן, העור שלנו בפנים ובצוואר מאבד באופן טבעי את המלאות ואת גמישות הנעורים, וכך הולך והופך לרפוי ודק. קמטים וקמטוטים המופיעים לאורך הדרךהופכים לסימני הזדקנות.

איך שלא נהפוך את זהמדובר במדע פשוט. ככל שאנו מתבגרים, הגוף שלנו מייצר פחות קולגן, שהוא החלבון שאחראי לשמירה על העור שלנו חזק, גמיש ובריא. יתרה מכך, באופן טבעי אנו מאבדים שומן בפניםבמיוחד באזורי הלחיים, הפה, קו הלסת, הסנטר ומתחת לעינייםמה שהופך את העור שלנו נוטה יותר לצניחה שניתן לראות בעין.

בלי קצת עזרה, זה יכול להיות קשה להימנע מלהגיע לעור עייף, מבוגר ולא אחיד. מתיחת פנים כירורגית כבר מזמן הפכה לפתרון המועדף לעשירים ולמפורסמים, אך יש לזכור שמדובר בהליך יקר, פולשני ומסוכן.

למי שלא רוצה (או לא יכול להרשות לעצמו) להתחייב לניתוח כה גדול, שדורש הרדמה והתאוששות ממושכת, הרמת פנים באמצעות חוטים מציעה אלטרנטיבה בטוחה, משתלמת ולא פולשנית שעדיין מספקת תוצאות טובות.

מה זה הרמת פנים באמצעות חוטים?

הרמת פנים באמצעות חוטים היא הליך לא ניתוחי שנועד להילחם בסימני ההזדקנות באזורי הפנים והצוואר על ידי הרמה והידוק של העור, מה שגורם לו להיראות צעיר יותר, חלק ובריא יותר.

חוטי PDO (Polydioxanone) מתמוססים מוכנסים בבטחה מתחת לעור ולאחר מכן מהודקים ונמשכים לאחור, ומותחים מחדש את האזורים הנפולים. זה נותן לעור מראה מורם, חלק ומחודש.

ניתן להשתמש בהרמת חוטים לטיפול בכל חלק בפנים, כולל המצח, הלחיים, הלסתות, הגבות, קו הלסת והצוואר. הטיפול אידיאלי למטופלים בגילאי 30 עד 60 החווים סימנים קלים עד בינוניים של עור רפוי.

מטופלים שאינם מתאימים לניתוח עקב מצבים רפואיים יכולים ליהנות מאסתטיקת החוטים מכיוון שההליך כולל הרדמה מקומית בניגוד להרדמה כללית הנדרשת בניתוח.

הרמת חוט היא טיפול מהיר, יעיל וללא כאבים המספק תוצאות מיידיות.

כיצד פועלת הרמת פנים באמצעות חוטים?

להלן מדריך שלב אחר שלב המתאר בדיוק מה קורה במהלך הליך של הרמת פנים באמצעות חוטים:

הרופא/ה שלך מזהה את אזורי העור הנפול ומסמנ/ת היכן יונח כל חוט.

הרדמה מקומית מוזרקת לאזורי הטיפול כדי להפוך אותו לחוויה נוחה ונטולת כאבים.

הרופא/ה שלך מחדיר חוטי PDO (פולידיוקסנון) מתחת לעור שלך באמצעות צינורית (קנולה) חוטים אלה עדינים מאוד ויש להם מבנים קטנים דמויי קונוסים העוברים לאורכם.

החוטים מעוצבים ומוחדרים למקומם לפני משיכתם לאחור והידוק. המבנים דמויי הקונוס נצמדים לרקמת העור ומותחים מחדש אזורים נפולים. לאחר מכן נחתכים החוטים כדי להבטיח שהם בטוחים ובלתי נראים בתוך העור.

הליך הרמת פנים באמצעות חוטים נמשך בדרך כלל בין 30 ל-45 דקות. יש מעט מאוד זמן החלמה, כלומר אפשר לחזור מיד לעבודה ולפעילות היומיומית שלכם. ישנן גם תופעות לוואי מינימליות המעורבות, מלבד רגישות קלה, נפיחות וחבורות שאמורות להיעלם לאחר יום או יומיים.

מיד לאחר השלמת הליך הרמת הפנים ניתן לראות תוצאות. הודות ל"הרמה" העדינה אך הפיזית שחוטי ה-PDO מספקים, תצאו מהקליניקה כשהעור שלכם נראה מתוח, חלק וצעיר יותר. ברגע שהכל יסתדר במקום, ניתן לצפות לתוצאות סופיות תוך 10 עד 14 ימים לאחר ההליך.

יתרון נוסף של הרמת חוט הוא התוצאות המתמשכות שלו. הגוף מגיב לחוטי PDO כאילו הם "פציעה", מה שמתחיל את תהליך הריפוי הטבעי שלו. אל דאגה, זה לגמרי נורמלי ובטוחזו רק הדרך של הגוף להגיב לגוף זר מתחת לעור.

כחלק מתהליך ריפוי זה, הגוף מפעיל מחדש את ייצור הקולגן שלו ומפנה כמויות גדולות ממנו לאזורים המטופלים. קולגן הוא החלבון שאחראי לשמירה על העור חזק, גמיש ובריא. למרבה הצער, הגוף שלנו מייצר פחות ופחות קולגן ככל שאנו מתבגרים.

החדרת קולגן לעור מסייעת לחידוש ושיקום הגוון, המוצקות והמראה שלו תוך מאבק בסימני ההזדקנות.

התוצאות מהרמת פנים באמצעות חוטים יכולות להימשך עד 18 חודשים בסך הכל. חוטי ה-PDO נשארים במקומם במשך 6 עד 12 חודשים לפני שהם מתמוססים, בהתאם לגיל המטופל, סוג העור, חילוף החומרים ואורח החיים. לאחר נקודה זו, תהליך הריפוי מייצר הקולגן של העור נמשך עוד 6 חודשים בממוצע.

קיימים סוגים נוספים של חוטים שאינם נספגים, שגם איתם מתבצעים הליכים של הרמת פנים. בזכות תכונה זו הם מעניקים אפקט והשפעה מתמשכת יותר מהחוטים הנספגים.

הודות לאופי הבטוח והלא פולשני שלהם והשימוש בתפרים מתמוססים, ניתן לבצע טיפולי הרמת חוט חוזרים במידת הצורך.

ד"ר דריה דוק | צילום: יח"צ
ד"ר דריה דוק | צילום: יח"צ

"אסתטיקת החוטים" אצל ד"ר דריה דוק

במרפאה של ד"ר דריה דוק, אחת הרופאות המובילות בארץ את תחום הטיפול באמצעות חוטים, גאים להציע ללקוחותינו מגוון טיפולים אסתטיים לפנים ולגוף לשיפור מרקם העור, ונראות הפנים.

כמו בכל טיפול שאנו מציעים, אנו מבצעים ייעוץ מלא לפני כן כדי לוודא שאתם מתאימים לטיפול באמצעות חוטים ואנו מסוגלים לספק את התוצאות שאתם מחפשים. לאחר סיום ההליך, תקבלו הנחיות לאחר טיפול כדי שתוכלו לקבל את התוצאות הטובות ביותר מטיפול זה, ולצאת מהמרפאה בתחושת ביטחון, נוחות וסיפוק מלא.

למידע נוסף על טיפולי הרמת פנים באמצעות חוטים, התקשרו ל-050-6980618
האורזים 3, נתניה, מתחם אינטרו החדש, קומה 2, משרד 40
מרפאה “Dr.Daria”

* הכתבה בשיתוף ד"ר דריה דוק.