מגזין "את" נפרד מהמהדורה המודפסת על מנת להרחיב את ערוצי הדיגיטל של המגזין

גיליון ראש השנה של מגזין "את" יהיה הגיליון האחרון שיראה אור בדפוס. נמשיך ליצור תוכן לייף-סטייל מגוון באתר, בניוזלטרים היומיים, בערוצי הסושיאל השונים ובמגזין דיגיטלי חדש

88 שיתופים | 132 צפיות

גיליון ראש השנה החגיגי (שיופץ בספטמבר) של מגזין "את" יהיה הגיליון האחרון שיראה אור בדפוס.
אנחנו ממשיכות ליצור על בסיס יומי תוכן לייף-סטייל מגוון אופנתי ופמיניסטי באתר האינטרנט שלנו, בניוזלטרים היומיים, בערוצי הסושיאל השונים ובמגזין דיגיטלי חדש, מרהיב ומושקע במיוחד.

אנחנו אוהבות את נייר הכרומו המבריק, את ריח הדפוס, את תחושת הדיפדוף ואת איכות הצילומים, אבל מבינות שב-2021 כל זה כבר לא הכרחי. המדיה הדיגיטלית עובדת נהדר, והתכנים של "את" מגיעים מדי חודש למאות אלפי קוראות באתר ולמאות אלפי עוקבות ברשתות החברתיות.

ההתמקדות בדיגיטל תאפשר לנו להקדיש יותר זמן, אנרגיה ומשאבים ליצירת תכנים איכותיים: יותר כתבות והפקות שער מושקעות עם הכוכבות הכי גדולות, יותר כתבות עומק עם הנשים הכי מעניינות, ויותר הפקות אופנה ברמה הכי גבוהה בארץ –  כך שנוכל להמשיך לקדם מעצבות ומעצבי אופנה ישראלים, לעדכן אתכן בחידושים הכי חמים ולכתוב על תיירות, קריירה, יחסים, משפחה, עיצוב, סקס ובריאות – ולהגיע לשיאים חדשים, ביחד אתכן הקוראות.

זה לא הסוף ואפילו לא התחלה חדשה. זה פשוט השינוי המתבקש ברגע הזה בזמן. לא נכחיש שיש לנו צביטה קטנה בלב, הפרינט הוא בכל זאת האהבה הראשונה שלנו ועשינו כבר 878 גיליונות (!) של "את", אבל שינוי הוא חלק מהחיים ואנחנו אוהבות להשתנות ולהתפתח.
מזמינות אתכן להמשיך איתנו את המסע.
עדי עוז, עורכת ראשית מגזין "את" וכל מערכת "את"