מספנקינג ועד גאג בול: מדריך BDSM קינקי למתחילות

צילום מסך מתוך הסרט 50 גוונים של אפור
צילום מסך מתוך הסרט 50 גוונים של אפור

חניקות, קשירות והצלפות: זה הזמן לממש את הפנטזיה ולהפוך את חדר השינה שלך לסצנה מ"חמישים גוונים של אפור". איך תרמזי לפרטנר שאת רוצה משהו יותר קינקי, באיזו מילת ביטחון כדאי להשתמש ולמה את חייבת לנסות סקס עם גאג בול לפחות פעם אחת? כל מה שרצית לדעת על בדס"מ

88 שיתופים | 132 צפיות

 

קראנו עליו בשיר "תפילין" של יונה וולך, נדלקנו כשראינו את כריסטיאן גריי בסרט "חמישים גוונים של אפור", שמענו עליו מחברות שהלכו לדאנג'ן, אבל עד שלא קיבלנו סטירה מצלצלת מהחיים, או סתם מחיים, פרטנר נועז במיוחד שבילינו איתו לילה, לא קלטנו את הפוטנציאל המחרמן שב־BDSM. בדס"מ, בעברית צחה, הם ראשי תיבות של קשירות (Bondage), משמעת (Diciplin), שליטה וכניעה (Domination & Submission) וסדיזם ומזוכיזם (Sadism & Masochism).

כעוגיות הווניליות הסקרניות שאנחנו, פנינו לגורו הבדס"מ המקומי, אלכסי יגיב, בעל חנות הסקס "פטישדיל", מייסד ליין מסיבות הפטיש "דקדנס" ומנחה תוכנית היוטיוב AlexaTVshow, שיסביר לנו איך לעשות צעדים ראשונים בעולם שכולו עור, חבלים ואזיקים.

"קודם כל צריך להבין מה הפנטזיה שלנו", מסביר יגיב וממפה את הבדס"מ לארבע פנטזיות עיקריות: כאב, חוסר אונים, השפלה ומשחקי תפקידים. "הפנטזיות האלה משלבות וריאציות של קשירות, הצלפות, משחקי תפקידים של אדון ושפחה או עבד ומלכה".

עוד כתבות שיעזרו לך לממש את הפנטזיה
המדריך השלם לסקס אנאלי
האפליקציה שתהפוך את הסקס מנחמד למדהים

כל מה שצריך לדעת לפני שלישייה

 

איך אני יודעת מה הפנטזיה שהכי מתאימה לי?

"בדרך כלל אנחנו נהנים משילוב של כל הפנטזיות האלה במינון שונה. יש מישהי שרוצה קצת השפלה ובעיקר כאב, אחרת רוצה קצת חוסר אונים והרבה השפלה. זה יכול להיות כל שילוב באחוזים שונים, מעין מבנה מולקולרי של הפטישים שלנו".

איך אני רומזת לפרטנר שבא לי משהו יותר קינקי?

"קודם כול את יכולה להביא מתנה מרמזת ליום האהבה או לחג. אפשר לראות עם הפרטנר סרט שאת יודעת שיש בו סצינה קינקית שמעניינת אותך. בסוף הסרט כדאי לחזור אל הסצינה, לצפות בה שוב, לשמוע מה דעתו בנושא ולהסביר שזה מה שמתחשק לך. הדרך השלישית היא להיות ישירה ולהגיד 'איזו חגורה יפה! מעניין אם היא גם כואבת! בוא ננסה'".

אפשר לאלתר עם דברים שיש בבית?

"בטח. לאו דווקא לבוא עם שקית של חנות סקס, אפשר לבוא מהמקום הכי ביתי שיש ואז גם יכולה להיווצר סיטואציה קצת מצחיקה וקצת מחרמנת. כולנו אוהבים דברים ספונטניים. אבל הדבר שהכי מומלץ בעיניי – וזו עצה שלא מתאימה לכולן – פשוט לבוא לבן הזוג ולהגיד לו: 'תשמע חמוד! אני רוצה שתהיה כוחני איתי', או 'כשאתה שם אותי בדוגי, לפני שאתה חודר אליי אני רוצה שתתפוס אותי קצת בשיער ותקרא לי כלבה'. הרבה פעמים בן הזוג מתבייש לנסות דברים כאלה, אבל תופתעי לגלות כמה אפקטיבית יכולה להיות שיחה יזומה פתוחה, עם קצת יין למצב רוח, שבה תדברו על המיניות באופן עדין, משוחרר, סקסי ונעים".

ומה עושים אם התנסינו ולא התאים לנו?

"אומרים: 'לא מתאים לי'. ממש במילים האלה. 'בפעם הבאה תכאיב לי פחות'".

כדי להתמסר באמת חשוב לדעת איך לשמור על הביטחון והבטיחות שלנו עם הפרטנר. בין אם מדובר בזוג שנפגש לסשן ללא היכרות מוקדמת או בין אם הזוג מכיר זמן רב, לנשלט חייבת להיות מילת ביטחון.

איך בוחרים מילת ביטחון טובה?

"המילה יכולה להיות 'אננס', או 'אדום', אבל לא 'בבקשה תפסיק' כי אפשר לפרש את זה כ'בבקשה תפסיק אבל אל תפסיק באמת'. גם אם הפה של הנשלט חסום, תמיד משאירים משהו ביד כך שהפלה שלו משמשת כמילת ביטחון ואז מפסיקים".

ואם היה לנו נעים, מעכשיו כל סקס הוא בדס"מ?

"לא בהכרח. אחרי כל סשן מומלץ לדבר על מה היה – מה אהבת, מה לא אהבת. אם משהו לא היה נעים צריך להגיד את זה בפשטות ובבירור. בכלל, כשמתחילים לשחק והבנו שזה מחרמן אותנו, לא צריך למהר. לא בעוצמת הכאב ולא באינטנסיביות. אם התחלנו ואנחנו עושים את זה פעם בשבוע, לא בוער עכשיו לעשות את זה פעם ביום. ממש לא. כשיבוא לכם לעשות יותר – תעשו יותר, ובכל מקרה לא צריך לממש את כל הפנטזיות בפעם אחת".

אם כל זה נשמע לכן כמו עבודה קשה ואתן חוששות שבדס"מ מוציא את הספונטניות מחיי המין, יגיב מרגיע שזה בכלל לא המצב, תמיד אפשר לבחון את השטח עם אמצעים שיש בכל חדר מיטות כמו הפלקות, השפלות, או משיכות בשיער ולהכניס מוצרים בהדרגתיות, מאחר ולכל אביזר יש השפעה על מידת ההנאה.

צילום מסך מתוך הקליפ The Weeknd – Earned It (Fifty Shades Of Grey)
צילום מסך מתוך הקליפ The Weeknd – Earned It (Fifty Shades Of Grey)

 

 

יסודות הכאב: המדריך למשפילה

קשירות

אזיקי עור: פרקטיים וכיפיים לקשירה, הבעיה היא שלא תמיד יש למה לחבר אותם, לכן מומלץ להתחיל עם ערכת קשירה.

ערכת קשירה: מוצר קשירה הנמצא מתחת למיטה ואליו מחברים אזיקים. הבונוס הוא שהמיטה הופכת לאיזור משחקים כשהרצועות מונחות שם באופן קבוע ולא מעוררות חשד אצל הילדים.

חבלים: פטיש מוכר מאוד אבל לא מומלץ למתחילים כי הוא דורש המון כללי זהירות ומצריך רכישת ידע רב בקשירות. אם מתעקשים, אפשר לשלב עם אזיקי עור ולהשתמש בחבלי יוטה, המפ או כותנה רק לצורך תחושת המגע של החבל, אבל לא למשהו מעבר.

לא מומלץ: לקנות אזיקי פרווה בחנויות תחפושות. הם לא נעימים ומשאירים סימנים על המפרקים, מה שדורש הסברים אחר כך.

 

חזייה ותחתונים ליה לונדון, 350 ו- 100 ש"ח
חזייה ותחתונים ליה לונדון, 350 ו- 100 ש"ח

 

חסימת חושים ואובדן שליטה

כיסוי עיניים: מגביר את אלמנט ההפתעה, "את לא יודעת מאיפה הוא יבוא, מה הוא יעשה עכשיו, איזה אביזר יוציא, מה יהיה השלב הבא", מסביר יגיב את הפיתוי.

גאג בול: כדור שחוסם את הפה. משתמשים בו בשביל שבן או בת הזוג יוכלו לצעוק בשקט, וכדי שתהיה להם הרגשה שהם לא יכולים להתנגד. "לא תוכלי לצעוק 'הצילו' כי לא יצילו אותך. כשקושרים אותך, כשחוסמים לך את הפה, סוגרים לך את העיניים, את בסיטואציה שאת לא רגילה לה. אפשר להשוות את התחושה לחוסר בגרביטציה כי אנחנו רגילים להתקרקע".

לא מומלץ: משחקי חניקות ללא בקרת סיכונים. "משחקי חניקות יכולים להפוך למסוכנים מהר מאוד. צריך להיות זהירים, עם רגש, עם יד על הדופק. לעשות קצת ולעצור, להמשיך בפעם הבאה", מזהיר יגיב.

כיסוי עיניים fashionstruck.storenvy.com, מחיר 42 ש"ח
כיסוי עיניים fashionstruck.storenvy.com, מחיר 42 ש"ח
גאג בול סיסטרס, 98 ש"ח
גאג בול סיסטרס, 98 ש"ח

 

כאב והצלפות

פלוגר: שוט מעור עם "שערות" או רצועות בקצה. מאפשר גם להיות עדינים וגם מלקים. מייצר כאב נעים.

ספנקר: מחבט הצלפה קצר. קל לשימוש, לא צריך לעמוד מטר מבן הזוג, אפשר לחבק אותו ובו זמנית להצליף בו.

שוט רכיבה: כמו ספנקר רק יותר ארוך, לרוב בעל קצה בודד ודק. מתאים גם למשחקי תפקידים וגם להכאבה.

גלגלי כאב: כדורים משוננים מחוברים לידית, יוצרים תחושה של שריטות.

הצלפות DIY: אפשר לאלתר בבית עם כבל חשמל, חגורה או כף עץ מהמטבח, ואת הפטמות אפשר לחנוק באמצעות אטבי כביסה או צ'ופסטיקס, רק חשוב לוודא שאין שבבים תועים.

לא מומלץ: להצליף באזורים רגישים. "הטעות הכי גדולה של מתחילים היא שמצליפים בכליות ובאזור הגב התחתון. לעולם אל תצליפו בבית השחי והיזהרו מהצלפות באזורים שבהם יש עורקים כמו צוואר וכתפיים. אם מצליפים בגב העליון או בשכמות אסור שזה יהיה עם מכשיר כבד כמו קרש חיתוך או 'פדל' (סוג של ספנקר), מחשש לפגיעה בעמוד השדרה".

שוט פטיש דיל, 110 ש"ח
שוט פטיש דיל, 110 ש"ח

מצבטי פטמות amazon.com, מחיר 32 ש"ח
מצבטי פטמות amazon.com, מחיר 32 ש"ח