מגוון טיפולים להצערת העור, למראה טבעי ורענן

ד"ר לורה מוצ'ניק, בעלת ניסיון של למעלה מ-15 שנים ברפואה אסתטית, מעניקה טיפולים חדשניים וייחודיים, תוך הקפדה על שימוש בחומרים מאושרים, איכותיים, בטיחותיים והמתקדמים ביותר. ד״ר מוצניק מסבירה על טיפולי האסתטיקה לעונת החורף ועל חלון הזדמנויות קצר לחידוש והצערת העור בחודשים הקרים של השנה.

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי | ד"ר לורה מוצניק

ד״ר מוצניק מסבירה על טיפולי האסתטיקה לעונת החורף ועל חלון הזדמנויות קצר לחידוש והצערת העור בחודשים הקרים של השנה.

אילו טיפולים בתחום הרפואה האסתטית מומלצים במיוחד בחודשי הסתיו והחורף?

החורף מגיע ומטביע את חותמו על העור בהופעתם של יובש, קילוף, אדמומיות, קמטוטים וקמטים חדשים, ומאידך מאפשר לתקן את נזקי הגיל והקיץ הישראלי הלוהט, לחזק, להצעיר ולרענן את העור.

בחורף מומלץ להתמקד בטיפולי פילינג רפואי, לייזר, וכמובן להמשיך טיפוח יומיומי בסיוע קרמים מתאימים. המטרה בפילינג רפואי אינה רק הסתרה או העלמה של קמטים, אלה לגרום למיצוק מסיבי של העור.

פילינג מוריד שכבה של תאים מתים, מחדש ומחיה את העור, מזרז ומגביר ייצור קולגן. יש לדייק ולבחור את סוג הפילינג ועוצמתו בהתאם לבעיה בעור. בזכות החדשנות הטכנולוגית בתחום הרפואה
האסתטית, טיפול בפילינג רפואי בטיחותי, יעיל, ומותאם לכל סוגי וגווני העור. זהו טיפול חד פעמי שמשנה את מרקם העור לחלק, אחיד, ומעניק מראה טבעי, זוהר וחיוני. מדובר בכוויה מבוקרת הגורמת לקילוף העור ולצמיחת עור חדש – רענן,  בריא וקורן.

עונת החורף הינה העונה המתאימה ביותר לפילינג כי החשיפה לשמש עלולה לשבש את ריפוי העור.

באיזה אופן ניתן לחלק את מגוון טיפולי הפילינג הרפואי? 

פילינג רפואי מטפל בשכבות עור עמוקות יותר ומסווג לפי רמות עוצמתו: פילינג קל, בינוני ועמוק. לאחר אבחון העור מותאמים עוצמות הפילינג והמרקם הנדרשים.

פילינג המותאם ומבוצע באופן מיטבי, מניב תוצאות נפלאות שתחזקנה מעמד במשך שנים. סגולותיו של פילינג רפואי – חידוש תאי העור ומיצוקו, שיפור אחידותו, ויסות עור שמן ונקבוביות פתוחות, הסרת נגעים, כתמי פיגמנטציה, אקנה פעיל וצלקות, סימני מתיחה, שיפור מראה הקמטים וקמטוטים, והחדרת לחות מסיבית.

כדאי להתחיל טיפול בפילינג במהלך שנות ה-30 כאשר תהליך הזדקנות העור כבר בהתהוותו ומרקם העור משתנה. המטרה הינה להתחיל לשמר את העור באופן מיטבי ולתחזקו, ולא רק להתמודד עם הנזקים שכבר נגרמו. טיפול בפילינג מתאים הן לאזור הפנים והצוואר והן למחשוף.

מהי תקופת ההחלמה ועם אילו טיפולי אסתטיקה ניתן לשלב פילינג רפואי?  

ההחלמה לאחר טיפול בפילינג רפואי, קל עד בינוני, תימשך בין יומיים
ל-5 ימים. לאחר ביצוע פילינג עמוק ההחלמה אורכת בין שבוע לשבועיים.
ב-5 ימים הראשונים העור מתקלף באופן אינטנסיבי. בתום תקופה זו ניתן למרוח מייק אפ, לצאת מהבית ולהמשיך בשגרה ללא כל חשש. להשגת תוצאות מרביות, מומלץ לשלב טיפולי פילינג עם טיפולי אסתטיקה אחרים: הזרקת חומרי מילוי, סקין בוסטר וטיפולי לייזר.

באלו בעיות עור ניתן לטפל בחורף באופן יעיל ביותר?  

בעזרת מכשור רפואי מתקדם ניתן לטפל במגוון רחב של בעיות העור ולשפר מראה טבעי, במיוחד בחורף. העלמת כלי דם, טיפול באקנה פעיל וצלקות, הפחתת סימני מתיחה, טיפול בפיגמנטציה, נגעים, קמטים, מיצוק העור והצערתו, הסרת שיער וטיפולים נוספים מתאפשרים עתה בסיוע טכנולוגיות חדשניות ומוכחות. למשל, מכשיר Viora 30 – פיתוח כחול לבן הזוכה להצלחה רבה ברחבי העולם, בעל חיבור של מספר ידיות הפועלות בטכנולוגיות שונות כגון: גלי רדיו וגלי אור, כשכל אחת מהן מיועדת למטרת טיפול שונה ונותן מענה כולל ויעיל.

טכנולוגיית Viora 30 מאפשרת דיוק ועוצמה אפקטיביים ביותר, בהתאם לצרכי המטופלות. לאחר מס׳ טיפולים קטן, בהפרש של שבועיים עד שלושה, ללא כאב, מושגות תוצאות מיטביות, בטוחות ובטיחותיות – מראה העור משתפר ויצירת קולגן מתגברת. במקרים מסוימים, כדי להעצים את הטיפול ניתן לשלב מכשיר Viora 30 עם פילינג רפואי או חומצה היאלורונית.

אילו טיפולי אסתטיקה יעילים ומומלצים להחזרת זוהר ולחות לעור הפנים, הצוואר וכפות הידיים?   

"הזרקות Skin Glow, המכילות אנטיאוקסידנטים, מחדירות לחות רבה לעור, מדגישות את הטקסטורה ומסייעות בהשגת מראה זוהר וצעיר. הצוואר, שלא אחת מסגיר את הגיל, קו הלסת, המחשוף, בו ניתן להבחין בפרטים הקטנים, כפות הידיים, כולם אזורים מתאימים לטיפול Skin Glow חדשני, המשפר את מראה העור ושומר על הקיים.

להיראות קורנות ומאושרות זה תמיד שילוב של מראה שפתיים חושניות וזוהר בפנים.  רוית אסף, המחזיקה בתארי יופי נחשקים, תמיד נראית נפלא, נמנית על חובבות המראה הטבעי והזוהר, שומרת על עורה, בין היתר, באמצעות טיפול Skin Glow ומקפידה להגיע למרפאתי. Skin Glow מטפל ביעילות רבה בקמטוטים באזור המצח, שקעי עיניים, התחלה של קמטוטים בין האף לפה, ומשפר טקסטורה של העור לטווח ארוך. חשוב לא רק למלא קמטים, אלא לשפר ולשמר מרקם עור תקין וזוהר, ולהימנע מפגעי הזמן".

ד"ר לורה מוצ'ניק, בעלת רשת מרפאות לרפואה אסתטית בתל אביב ובקריית מוצקין, דוגלת בשימוש בטכנולוגיות חדישות ובטוחות, המאפשרות מתן מענה כולל ויעיל לשיפור המראה הטבעי של העור.

קרמים מומלצים לחורף:

  1. קרם הבהרה – נוסחה ייחודית המסייעת גם בשמירת הלחות בעור. פעיל מאוד, בעל ריכוזים שונים, מורכב בהתאמה אישית לגוון העור. בעל מרקם עשיר, מכיל רטין A בריכוז גבוה וכמות גדולה של אנטי אוקסידנטים המחדשים את הטקסטורה של העור.
  2. קרם הזנה – מכיל ריכוז גבוה של ויטמין C המעניק לעור מראה בריא, רענן וזוהר.
  3. קרם לילה – מתאים לנשים מעל גיל 40. עשיר במיוחד בחומרי הזנה פעילים ומחדיר לחות לעור. בעל מרקם שמנוני יותר, מסייע ביעילות לחידוש טקסטורת העור ולטיפול ביובש.

סניפים: תל אביב – רח׳ ראול ולנברג 20, בניין A (קומה 4)     קרית מוצקין – רח׳ גושן 86     לתיאום תורים: 053-2385399   למנהלת הקליניקה: 050-2129093  פייסבוק  ד"ר לורה מוצ'ניק