מבחן הזמן: תיק האיפור של שירלי גליק

שירלי גליק | צילום: נמרוד קפלוטו
שירלי גליק | צילום: נמרוד קפלוטו

20 שנה כדוגמנית לא לימדו אותה להתאפר אבל גיל 40 הכריח אותה להפנים את רזי האנטי אייג'ינג. הרגלי הטיפוח של שירלי גליק והמוצרים שהיא הכי אוהבת

88 שיתופים | 132 צפיות

 

שירלי גליק בת 43, שותפה בזיכיון של מותג התכשיטים Le Corone ומנחת טלוויזיה.

שגרת טיפוח

"לקראת גיל 40 נהייתי אדם ממש מטופח. הבנתי שאם לא עושים 'רפואה משמרת' אז המצב יתדרדר. אני חוששת מהזרקות למיניהן, אז החלטתי לנסות להימנע מזה ולהגיע לזה רק כמוצא אחרון, אבל ברור לי שזה יקרה מתישהו. בינתיים אני ממש מקפידה להשתמש בקרמים לפנים שהם אנטי אייג'ינג: רטינול, חומצה היאלורונית וכו׳. אני שוטפת פנים עם סבון של פיטר תומס רות – ג׳ל ניקוי שהוא גם אנטי אייג׳ינג. אחריו אני מורחת קרם לחות של דרמלוג׳יקה".

קוסמטיקאית

"סמדר גולן דרורי היא המלאכית שלי. אני מקפידה ללכת כל שלושה חודשים ואני עוברת אצלה ניקוי פנים, החדרת לחויות וחמצן. בחורף אני גם עושה פילינג, לא משהו אגרסיבי מדי אבל כזה שמחזק את העור".

שיער

"השיער שלי לא חלק ולא מתולתל, ממש באמצע. לפני שהיו טיפולי קראטין לא הייתי יוצאת מהבית עם שיער רטוב אחרי חפיפה. הייתי צריכה להחליט – אסוף, פן או תלתלים. כדי לשמר את התוצאות של הטיפול אני משתמשת בשמפו ללא מלח של קווה קווה ובמסיכת קראטין של Roots".

איפור

"כעיקרון אני יכולה לאפר את עצמי, אבל אין לי סבלנות לזה שאני מסוגלת לא ללכת לאירוע רק כי הוא מצריך איפור. 20 שנה במקצוע הדוגמנות ואני עדיין לא מרגישה שאני יודעת לאפר את עצמי מהמם. אני משתמשת באיפור בעיקר בשביל הסוואה וטשטוש. אני יודעת שאני אמורה לטשטש את האף אז אני מעבירה את המברשת של הסומק על גשר האף. אני לא יודעת אם זה עושה את העבודה או שפשוט חושבים שנשרפתי בים. בנוסף אני שמה מייק אפ קליל, קונסילר וסומק. שפתון זה נדיר אצלי, מקסימום לבלו דובדבן. אני שמה מסקרה של מייבלין, אבל אם אני יודעת שזה יום ארוך ויש סיכוי שאני אבכה אז אני שמה את העמידה במים".

תיק האיפור של שירלי גליק

1.  קרם גוף THANN
2. תיק איפור ל'אוקסיטן
3. סרום רפיניטי
4. סבון פנים פיליפ תומס רות
5. מסקרה לוריאל
6. מסכת קרטין לשיער Roots
7. קונסילר ג'ורג'ו ארמאני
8. שפתון לחות לבלו
9. מייק אפ לנקום
10. עיפרון גבות ברנדה כריסטיאן
11. קרם פנים דרמלוג'יקה
12. סומק MAC
13. מסקרה מייבלין ניו יורק
14. פודרה Noon
15. קרם פנים Noon
16. טוש אקלה איב סן לורן
17. שמפו ללא מלחים קאווה קאווה
18. קונסילר MAC

תיק האיפור של שירלי גליק | צילום: רותם רייצ'ל חן
תיק האיפור של שירלי גליק | צילום: רותם רייצ'ל חן