מארינה מקסימיליאן: "הבנו שאם אנחנו נמצאים רוב היום יחד מוטב להמנע ממריבות"

מארינה מקסימיליאן וגיא מנטש | צילום: יח"צ
מארינה מקסימיליאן וגיא מנטש | צילום: יח"צ

הזוג הכי מתוק בביצה, מארינה מקסמיליאן וגיא מנטש, קוטפים קמפיין זוגי ומספרים בריאיון משותף מי עושה את העבודה השחורה בבית ומה הטיפ שלהם להימנע מריבים

88 שיתופים | 132 צפיות

בבית קטן וחמוד בן שתי קומות, במושב יגל (ליד העיר לוד), חיים באושר גדול הזמרים והיוצרים מארינה מקסימיליאן, גיא מנטש והבנות: לי'צי– לוסיה, בת החמש ודומיניק- טנא בת השנה וחצי ובקיצור, ליצ'י ודומיניק. הם עברו לכאן לפני כשנתיים, בשלהי ההיריון של מארינה. בבית גרים גם כלב וחתול, יש פסנתר, הרבה הרבה ספרים וגם גינה חמודה. נשמע דביק? אז זהו שלא, הקורונה אכלה לצמד את כל החסכונות, עבודה של שנים, אבל אחרי שנה, הם משדרים אופטימיות, יש כבר הופעות על הפרק, וגם נסיעת עבודה לאיטליה כבר הייתה, בקיצור, הדברים מתחילים להסתדר.
בזוגיות, טפו טפו טפו, נראה שהם מצאו את המתכון לאושר. הוא נותן לה לישון עד מאוחר ומביא לה לפעמים פרחים, היא משוגעת על סלטי הירקות שלו וגם חושבת שזו ממש פריבילגיה לשני יוצרים בבית אחד לעבוד יחד, ולמרות שהיא סולנית בהוויה שלה, היא נפתחה בעניין הזה ואחרי דואט ראשון שלהם עם השיר "ביחד", אותו הקליטו בשיא הקורונה, יש לצפות להמשך שיתוף הפעולה. השותפות המקצועית שלהם גלשה עכשיו גם לפרסומת חדשה לנספרסו בכיכובם, ולראשונה משתתפים פרזנטורים ישראלים בקמפיין החברה. מעניין מה יהיה לג'ורג קלוני, הפרזנטור שליווה במשך כמה שנים את הקמפיין העולמי של נספרסו, לומר על ההשקה החגיגית של מערכת הקפה החדשה VERTUO NEXT של המותג עם – 54% חומרים ממוחזרים, ושיכלול סדרת סרטונים מההווי היומי יומי הביתי של בני הזוג. אופס, הוא לא צולם בביתם  אלא בוילה שהושכרה לצורך העניין אבל אנחנו קיבלנו הצצה לחיים שלהם על אמת.

מי מגיש למי קפה למיטה?
מנטש: "כל אחד מכין לעצמו את הקפה שלו. אנחנו לא קמים ביחד".

מי קם ראשון?
מנטש: "אני".

מקסימיליאן: "בדרך כלל, כשאני לא קמה לצילומים בשעה ארבע לפנות בוקר, אז גיא קם ראשון. זה נורא נחמד כי הוא ממלא את הבית בריח של הקפה הראשון ונותן גם לי חשק לקום".

בואו נדבר על הקורונה. 24/7 בבית. איך הסתדרתם? רבתם יותר?
מקסימיליאן: "האמת שמהר מאוד הבנו שאם אנחנו נמצאים רוב היום יחד, בלי אפשרות לצאת החוצה, מוטב לנו להסתדר ולהימנע ממריבות. אני שמחה לציין שההחלטה הזו חלחלה פנימה לשנינו ובאמת העניינים בבית התנהלו בהרמוניה יחסית. הצלחנו לקחת את התקופה למקום חיובי ברמה של לא לתת ללחץ לחלחל הביתה ולבנות ולמשפחה. הבית הוא מקום קדוש בשביל שנינו והקורונה לא הצליחה לחבל בזה".

מקסימיליאן: "גם במהלך ריב חשוב לא לבטל רגשות רק כי אנחנו לא חווים את זה ככה"

יש לכם טיפ איך להתמודד עם משבר זוגי?
מנטש: "מעל הכול צריך לרצות שזה יעבוד, לרצות להתמודד ולפתור את הבעיות ולהבין שהקשר חשוב מכל ריב".
מקסימיליאן: "צריך כל הזמן לשמור על לב פתוח ולהקשיב למי שמולנו, להזכיר לעצמנו שהוא או היא הם הבחירה שלנו. גם במהלך ריב חשוב לא לבטל רגשות רק כי אנחנו לא חווים את זה ככה. אם מישהו מולנו משתף שהוא מתוסכל אז הוא מתוסכל, זה לא דבר שאפשר להתווכח אתו וחשוב להבין ביחד איך לפתור".

מי אחראי על הבישולים?
מקסימיליאן: "גיא אחראי על הבישולים והוא מכין לנו ארוחות מטורפות בבית. אנחנו מאוד מקפידים על אוכל בריא, במיוחד אני, אבל גיא מצליח להכין דברים סופר טעימים ובריאים".

מארינה מקסימיליאן וגיא מנטש | צילום: יח"צ
מארינה מקסימיליאן וגיא מנטש | צילום: יח"צ

מי אחראי על הניקיון בבית?
מקסימיליאן: "טוב, אז אני אולי לא זורקת את הזבל אבל אני כן זו שמנקה ומסדרת את  הבית. חוץ מהמטבח. המטבח זה העולם של גיא והוא אחראי שם על הכל. אין ספק שזכיתי".

מנטש: "אנחנו מאוד אוהבים לשיר לבנות והן אוהבות את זה ומבקשות שירים ספציפיים"

מי שר לילדות לפני השינה?
מנטש: "אנחנו מאוד אוהבים לשיר לבנות והן אוהבות את זה ומבקשות שירים ספציפיים. לפעמים אנחנו שרים להן ביחד ולפעמים לחוד. אין חוקיות. מה שזורם".

מי אחראי לספר להן סיפורים?
מקסימיליאן: "זאת לגמרי המשימה שלי. אני מקריאה להן סיפורים ונכנסת איתן לשיחות עומק ודמיון. אני מתה על זה. זה זמן איכות נטו שלי עם הבנות. אנחנו מציירות לנו עולם משלנו ולומדות ממנו ומפיקות דרכו לקחים ומסקנות ממהלך היום".

אתם ביתיים או מסיבתיים?
מנטש: "בנושא הזה אנחנו מאוד שונים. אני מאד בייתי, מארינה מאד מסיבתית. זה מאלץ אותנו לפעמים לצאת מאזור הנוחות ולגלות דברים חדשים על עצמנו".

יש ריבים על רקע מקצועי?
מקסימיליאן: "כשעובדים ביחד לפעמים מתלהטות הרוחות לגבי המוסיקה. אבל מהר מאד נרגעים".

מה יכול להוציא אתכם מהכלים לגבי השני?
מנטש: "מארינה יכולה להשאיר על השיש קרש חיתוך עם שאריות ירקות או לתת לאוכל להתייבש על צלחת בלי לשטוף. זה מטריף אותי".

למי יש יותר קעקועים?
מנטש: "למארינה יש הרבה יותר מאשר לי"‎.

מה הייתם עושים אם לא מוזיקה?
מנטש: "אני חושב שהייתי מנסה להתפתח בתחום האוכל. אולי גם נכנס יותר לעולם הספורט האתגרי. מי יודע".

איזה שיר תקוע לכם כרגע בראש?
מקסימיליאן:  "'נד נד"  ו'אמא יקרה לי', מהשירים שדומיניק שומעת".

>> ההופעה החשובה והמרגשת של גל גדות באו"ם