לתפור סייל ולנוח: המבצעים הנחשקים שמתחילים בסופ״ש הקרוב

פריטים מומלצים מהסיילים השווים של השבוע
פריטים מומלצים מהסיילים השווים של השבוע

החל מ-195 ועד 8,500 ש״ח: פריטי האופנה והאקססוריז הנחשקים והמשתלמים ביותר בסיילים של הסופ״ש הקרוב ובימים שבאים אחריו

88 שיתופים | 132 צפיות

שמלה של ג׳ולייט מבוטיק צ׳וצ׳ה

בוטיק צ'וצ'ה התל אביבי חוגג 12 שנים של פעילות במסיבת קיץ ומכירה חגיגית של יומיים בלבד, עם הנחות בלעדיות לאירוע של עד 50% על קולקציות הקיץ של שלל המותגים המקומיים והמיובאים בחנות, ביניהם הילה טולדנו, דנה סידי, רובי סטאר, כפכפי טיקיז, רימה רומנו, קלוטה, ג'ולייט ועוד. אם זה לא מספיק, על כל קנייה תינתן מתנה. טווח מחירים לפני הנחה: 200-1,400 ש"ח.

הבחירה שלנו: שמלה של המותג ג'ולייט בעיצוב גילי אזולאי, שקשה לתאר אותה במילה אחרת חוץ מענוגה. הטוויסט בכתפיות הוא זה שמקפיץ אותה הרבה מעבר לשמלה שחורה פשוטה ויש לנו תחושה שהיא תהיה להיט בחתונות הקיץ. מחיר לפני הנחה: 750 ש"ח.

9-10 ביולי, שינקין 43, תל אביב

שמלה ענוגה של ג'ולייט | צילום: מירב בן לולו
שמלה ענוגה של ג'ולייט | צילום: מירב בן לולו

 

תיק של מארק ביי מארק ג׳ייקובס באתר שופבופ

באתר שופבופ התווספו אלפי (אלפי!) פריטים חדשים לקטגוריית הסייל הנחשקת, כשהבונוס הגדול באתר, לעומת רוב אתרי מותגי העל האחרים הוא שהמשלוח חינמי לגמרי, למרות שמדובר באקספרס. טווח מחירים לאחר הנחה: 7-1,304 דולר.

הבחירה שלנו: בקרוב יעלם מן העולם הקו הזול יותר של מארק ג'ייקובס (מזילות דמעה) וזה הזמן – אין דרך מעודנת לומר זאת – להתחזר עליו. למרות הפופולריות של תיקי מארק ביי מארק ג׳ייקובס, הם תמיד נעו בין פשטות לטרנדיות, לכן שמחנו למצוא תיק שמצד אחד לא תופס טרנד של רגע שיימאס בעוד שנה ומצד שני יש בו ייחודיות. מחיר: 238 במקום 398 דולר.

עד גמר המלאי, באתר שופבופ

תיק של מארק ביי מארק ג'ייקובס | צילום: מתוך האתר
תיק של מארק ביי מארק ג'ייקובס | צילום: מתוך האתר

 

שמלה של המותג המקומי החדש HANNAH

המותג המקומי הטרי HANNAH הוציא רק שתי קולקציות בינתיים, אבל כבר הספיק להתחבב על בנות המערכת, שלא לומר להפוך לאובססיה קלה. עכשיו מוצעות הנחות של עד 30% על קולקציית הקיץ המדויקת שלהם ומשלוח חינם בחנות האונליין. רק חבל שהמחירים בה מופיעים בדולרים. טווח מחירים 76-196 דולר לאחר הנחה.

הבחירה שלנו: בעקרון הכל, אפשר לארוז את הקולקציה ולשלוח אלינו הביתה. ובכל זאת – שמנו עין במיוחד על שמלת המדים שמגיעה בשחור או בכחול עם רוכסן לאורכה וכיווצים מתכווננים במותניים. הכי קולית. מחיר: 164 במקום 234 דולר.

עד גמר המלאי בחנות האונליין, בהזמנה טלפונית ב- 052-4335544 או בסטודיו בתל אביב בתיאום מראש.

שמלת מדים של HANNAH | צילום: מירב בן לולו
שמלת מדים של HANNAH | צילום: מירב בן לולו

 

מהדורה מיוחדת של נעלי בנסימון

בחנות האונליין של מותג הסניקרס הצרפתיות בנסימון, מציעים עד 50% הנחה על מהדורות מיוחדות, סנדלים, נעלי ילדים ותיקים. טווח מחירים לאחר הנחה: 112-385 ש"ח.

הבחירה שלנו: קשה לפספס עם דגם נעלי הטניס הקלאסי של נעלי בנסימון, ולכן היינו הולכות על המהדורה המיוחדת שלו שמוסיפה טוויסט קטן של תיפורים בגוון כהה במקצת משאר הנעל, קו שעוצב בהשראת נעלי וינטג'. מחיר: 195 במקום 279 ש"ח.

עד גמר המלאי, בחנות האונליין של המותג

נעלי בנסימון

ז׳קט אמיילים בעיצוב דורית בר אור

במסגרת ניסיון ההתקרבות לקהל הרחב ולא רק ליודעות דבר, דורית בר אור פותחת חנות פופ אפ בקניון רמת אביב עם פריטים מהקולקציות הנחשקות שלה ב-50% הנחה. גם אחרי ההנחה המשמעותית כנראה שתצטרכו לשבור קופת חזיר או לתרום איבר פנימי, מכיוון שטווח המחירים מתחיל ב-800 ש"ח, אבל זו הזדמנות מעולה להתפנק בפריט איכותי ושווה, שייעשה בו שימוש לאורך זמן.

הבחירה שלנו: מדובר בבחירה מזוכיסטית, מכיוון שאין שום סיכוי שנוכל להרשות לעצמנו את ז'קט האמיילים המדהים הזה שכולו עבודת יד ומחירו גבוה מהשכר הממוצע במשק, אבל מותר לחלום. מחיר: 8,500 במקום 16,000 ש"ח.

החל מ-10 ביולי למשך חודשיים, קניון רמת אביב

ז'קט אמיילים בעבודת יד של דודו בר אור | צילום: גיא כושי ויריב פיין
ז'קט אמיילים בעבודת יד של דודו בר אור | צילום: גיא כושי ויריב פיין

 

כפכפים של דרק לאם בסאקס 

באתר חנויות הכלבו Saks Fifth Avenue תמצאו בימים אלה סייל נעליים לוהט של עד 60% הנחה עם הרבה סוגים של מענה לפנטזיות הפרועות ביותר שלכן, בין אם מדובר בסנדלים של ג'יבנשי או מגפוני עקב קטלניים של אקנה. טווח מחירים: 208-4,386 ש"ח.

הבחירה שלנו: האמת היא שהאתר מלא בסליידרס שווים לבחור מהם, ושמנו עין על כמה דגמים של אלכסנדר וונג. אבל מה שאהבנו במיוחד בכפכפי העור האלה של דרק לאם הוא המחיר – 284 ש"ח עכשיו במקום 712 ש"ח, שזה ממש לא מחיר של נעל מותג על. בקיצור, מציאה.

כפכפי עור של דרק לאם | צילום מסך מתוך Saks Fifth Avenue
כפכפי עור של דרק לאם | צילום מסך מתוך Saks Fifth Avenue

 

שרשרת מצולות של שלומית אופיר

שלומית אופיר מציעה 30% הנחה על כל קולקציית התכשיטים החדשה לשבוע אחד בלבד. טווח מחירים לאחר הנחה: 74-374 ש"ח.

הבחירה שלנו: הקולקציה מלאה בפריטים בהשראת הים ועולמות התוכן שלו, עם עגילי סירת קיפולי נייר או צמידים עם קשרי מלחים, אבל אותנו שבתה שרשרת מצולות העדינה שנותנת פרשנות מקורית במיוחד להשראה וגם תיראה מצוין עם השמלה השחורה מההמלצה הראשונה. מחיר: 130 במקום 185 ש"ח.

7-14 ביולי, בחנויות המעצבת בתל אביב וברחובות ובחנות האונליין

שרשרת מצולות של שלומית אופיר | צילום: שלומית אופיר
שרשרת מצולות של שלומית אופיר | צילום: שלומית אופיר

 

 

שמלה של פייפר ג׳ם מרשת סטורי

ברשת סטורי פוצחים בשבוע סאמר סייל עם עד 50% הנחה על מותגים נבחרים בחנויות ובחנות האונליין. טווח מחירים לפני הנחה: 49-2,600 ש"ח.

הבחירה שלנו: למרות שסטורי מתמחים בייבוא של מותגים מוצלחים שמתאימים מאוד לקהל האורבני שלהם, יש לנו מקום חם בלב למותג הבית שלהם פייפר ג'ם, שממלא תפקיד חשוב בתמהיל הקולקציה של הרשת. לכן, בחרנו בשמלת חולצה לבנה מתוכו שהייחוד שלה נמצא בסיומת המעוגלת ובאורך הבלתי שגרתי. מחיר: 454 במקום 649 ש"ח.

8-15 ביולי בחנויות הרשת ובחנות האונליין

שמלת חולצה לבנה של פייפר ג'ם לסטורי | צילום: שרבן לופו
שמלת חולצה לבנה של פייפר ג'ם לסטורי | צילום: שרבן לופו

 

טבעת משובצת אבן של אגס ותמר

במותג התכשיטים אגס ותמר משיקים קולקציה חדשה וחוגגים אותה עם סופ"ש של 20% הנחה על כל תכשיטי הקולקציות הקודמות. טווח מחירים אחרי הנחה: 160-10,720 ש"ח.

הבחירה שלנו: בעיקרון אנחנו סאקריות של כל הטבעות של אגס ותמר ולא ממש רצינו לבחור רק אחת, אבל בסופו של דבר נבחרה טבעת הזהובה בשל האופן הייחודי בה האבן משובצת בה – כאילו שקעה לה בתוך המתכת הנוזלית והתמקמה שם בנוחות. מחיר: 3,050 במקום 3,850 ש"ח לטבעת שסביר שלא תורידו מהאצבע.

9-10 ביולי, שבזי 43, תל אביב

טבעת אגס ותמר

קרם גוף של Body Shop

ברשת בודי שופ Body Shop החלו במבצע של 20% הנחה בקניית שני מוצרים, 30% הנחה בקנייה של שלושה מוצרים ו-40% הנחה בקניית ארבעה מוצרים (ללא כפל מבצעים). מכיוון שהמחירים ברשת מלכתחילה אינם גבוהים, אין שום סיבה לא להעמיס את הסל בכל טוב. טווח מחירים לפני הנחה: 18-165 ש"ח.

הבחירה שלנו: דואט קרם גוף הכולל קרם ג'ל לטיפול יום וקרם גוף עשיר לטיפול בלילה מסדרה חדשה שמבוססת על אורז סגול שגדל באיי תאילנד. הרעיון של שני קרמים משלימים באריזה אחת קסם לנו, כמו גם הרעיון להתמרח באורז אקזוטי. ניסינו בינתיים רק את קרם היום, שהוא קליל, נספג במהירות מפתיעה והריח שלו עדין מאוד, כך שהוא מומלץ למי שאוהבת להתבשם מבלי שקרם הגוף יסיח מהריח. מחיר לפני הנחה: 59 ש"ח ל-200 מ"ל.

עד 3 באוגוסט או עד גמר המלאי, בחנויות הרשת

דואט קרם גוף של Body Shop | צילום: שחר פליישמן
דואט קרם גוף של Body Shop | צילום: שחר פליישמן