הורסת: נינט טייב מסבירה לאימא שלה למה "היא לא מטופחת"

הורסת תמיד. נינט טייב | צילום: אינסטגרם n.tayeb@
הורסת תמיד. נינט טייב | צילום: אינסטגרם n.tayeb@

לצבוע או לא לצבוע - זו השאלה. נינט טייב משתפת בדיאלוג בינה ובין אימה, שמתבאסת עליה כי "היא לא מטופחת". נינה - אנחנו איתך

88 שיתופים | 132 צפיות

כבר 20 שנה שיש לנו קראש על נינט טייב, מהימים בהם הרטיטה את לבנו על במת הגמר בעונה הראשונה של "כוכב נולד" בניצנים, עד עצם היום הזה.

>> אימאל'ה, נינט, כמה לוהטת את יכולה להיות?

טייב אוטוטו חוגגת 40, ומסרבת להיכנע לתכתיבי החברה הקלאסיים – מה שאומר, לא לעשות שורשים ולתת לשיער הלבן לצמוח בכיף שלו. אימא שלה, איך נאמר, פחות עפה על הקונספט, כפי שניתן להבין מהסטורי ששיתפה נינט – ובו דיאלוג מצולם בין השתיים.

"את בחורה צעירה, ואת צריכה להיות מסודרת ומתוקתקת עם השיער, זה הכל. לא לנשאיר לבן שיצא ככה בצורה כזו, לא", העירה אימה של טייב לבתה, בהתייחס לשורשים הלבנים שלה. "אבל מה זה מפריע לך, אימא", שואלת טייב. "זה מפריע לי מאוד, אני לא יכולה לראות את זה", משיבה אימה.

נינט טייב מסבירה לאימא שלה למה היא לא צובעת שיער | צילום: אינסטגרם n.tayeb@
נינט טייב מסבירה לאימא שלה למה היא לא צובעת שיער | צילום: אינסטגרם n.tayeb@

אימה של טייב לא השתכנעה, המשיכה להסביר לבתה למה זה לא בא לה בטוב בעין. "נשמה, לי זה לא מפריע", השיבה לה טייב. "אני לא יכולה לראות את זה על עצמי, אז אני לא יכולה לראות את זה – לא אצלך ולא על האחיות שלך. זה לא נעים וזה לא יפה, סליחה. את צריכה לטפח את עצמך, נקודה".

>> גם קייטי הולמס הפסיקה לעשות שורשים, והיא הורסת עם שיער שיבה

טייב לא לקחה את הדיאלוג ברצינות, צחקקה ברקע בחינניות, ואמרה "וואי וואי אימא" בתגובה לאמירה של אימא כי היא אינה מטופחת. "אני לא מטופחת, מה אני  אעשה", אמרה, ואימה מיהרה לתקן: "את מטופחת בכל המישורים, בגוף, בהתעמלות כל בוקר, הכל, אבל בשיער את עושה פן, זה יפה, אני רוצה שיהיה לך צבע".

טייב שיתפה בסטורי הבא בראייה המפלילה, והציגה את שורשיה הלבנים במלוא תפארתם. אנחנו והשורשים הלבנים שמבצבצים לנו – לגמרי איתך. קיצר, הרוסות עלייך.

נינט טייב והראייה המפלילה | צילום: אינסטגרם n.tayeb@
נינט טייב והראייה המפלילה | צילום: אינסטגרם n.tayeb@