גורו הכושר של הסלבס עם הטיפים לעור פנים זוהר

גורו הכושר של הסלבס ליקי רוזנברג | צילום: ירדן הראל
גורו הכושר של הסלבס ליקי רוזנברג | צילום: ירדן הראל

בתור אימא לתינוק בן חצי שנה וכמאמנת הכושר של כל הדוגמניות הלוהטות, ליקי רוזנברג כל הזמן נמצאת בתנועה. שמענו ממנה איזה סבון מנקה הכי טוב את הפנים אחרי אימון, מי עושה לה גבות ואיפה היא מתכננת להזריק בקרוב בוטוקס

88 שיתופים | 132 צפיות

 

ליקי רוזנברג־מיכאלי (33)
מאמנת כושר והבעלים של מותג הלייף סטייל LIKYS, התפרסמה כמאמנת הכושר של שלומית מלכה, דר זוזובסקי, שביט ויזל ולירן כוהנר. נשואה ואימא לילד בן חצי שנה.

שגרת הטיפוח
"במקלחת הבוקר אני מנקה את הפנים עם סבון גרגרים עדין Perfectly Clean של אסתי לאודר ואחרי שטיפת הפנים במים אני שמה קרם Day Wear מולטי פרוטקשן של החברה, שנותן הגנה של 50SPF. בלילה אני משתמשת ב־Advanced Night Repair, גם הוא של אסתי לאודר, הוא נותן תחושה נפלאה במריחה וגם בבוקר".

הצצנו לעוד תיקי איפור מפתיעים:
הפטנט של מיכל אנסקי למתיחת פנים ביתית
המוצר שמארינה מקסימיליאן בלומין מכורה לו
מיהו היחיד שנוגע לאילנית לוי בגבות?

האיפור שלי
"אני לא אוהבת להתאפר אבל אני נמצאת בסביבה של בנות מטופחות אז קצת נדבקתי. יש לי חברה מאפרת, נעה לוי, שמאפרת אותי לאירועים מיוחדים. ביום יום אני מסתפקת במסקרה שחורה של MAC, סומק של MAC ושפתון של לבלו בצבע דובדבן".

ליקי רוזנברג | צילום: ירדן הראל
ליקי רוזנברג | צילום: ירדן הראל

גבות
"סוג של שריטה אצלי. אני מאוד מקפידה על העיצוב שלהן ואחת לשלושה שבועות מתייצבת אצל דורית גבות".

מני־פדי
"אני עושה אצל לידיה נחום מ'ניילס' במתחם בזל. בגלל עיסוקי הציפורניים שלי תמיד קצרות, ברגליים אני מקפידה על הורדת עודף עור בגלל שרוב שעות היום אני עם נעלי ספורט. מני־פדי בשבילי הוא גם מפגש חברתי עם בנות החבורה, בהן שלומית (מלכה), לירן (כוהנר), שביט (ויזל) ודר (זוזובסקי). אנחנו יושבות שעות בכיף וצחוקים ומרימות אחת לשנייה. הלק שלי הוא ורדרד הלו קיטי".

 

View this post on Instagram

We'll always have paris????

A post shared by Liky Rozenberg (@likys_port) on

שיער
"בגלל האימונים אני חופפת כל יום. לאחרונה גיליתי את המוצרים האורגנים של Neal's Yard דרך שביט ויזל שהביאה אותם לארץ ואני משתמשת בסדרה לשיער יבש בריח ורדים. אני גם פריקית של מקלחות ומשתמשת בסבון של החברה, גם הוא בריח ורדים".

בושם
"מולקולה 02, הריח הנפלא שלו מזוהה איתי, כשאני מגיעה לסטודיו כולם יודעים שהגעתי לפי הריח".

טיפולי יופי
"אחת לשלושה חודשים אני הולכת לקוסמטיקאית קרן שרם להוצאת שחורים ועודפי שומן ולפינוק הכולל עיסוי כיפי לרגליים".

הטריק שעובד בשבילי
"לאחרונה עשיתי גשר פנימי לחצי שנה וגם הלבנה והפכתי לאדם מאושר. מדובר בהוצאה גדולה של 12 אלף שקל אבל בעיניי אין לזה מחיר".

אנטי אייג'ינג
"בקרוב אעשה בוטוקס בין הגבות בגלל קמט שמטריף אותי".

כך תשיגו את שגרת הטיפוח של ליקי רוזנברג | צילום: רן גולני
כך תשיגו את שגרת הטיפוח של ליקי רוזנברג | צילום: רן גולני

 

למעלה עם כיוון השעון: לק של OPI, שמפו Nurturing Rose של ניל'ס יארד, בושם – מולקולה 02, סרום Advanced Night Repair של אסתי לאודר, סומק של MAC