רוצה להעביר לילה בדירה של קארי בראדשו? כל הפרטים

סקס והעיר הגדולה | צילום: באדיבות yes
סקס והעיר הגדולה | צילום: באדיבות yes

לקראת "And Just Like That", סדרת ההמשך של "סקס והעיר הגדולה", Airbnb ו-HBO משתפות פעולה ומאפשרות לשתי נשים לבלות לילה אחד בדירה המיתולוגית של קארי בראדשו. כך תיכנסי להגרלה

88 שיתופים | 132 צפיות

עם יד על הלב, מי מאיתנו לא חלמה בהקיץ איך היא מסתובבת כבעלת הבית, בדירת הרווקות המקסימה של קארי בראדשו באפר איסט סייד במנהטן ניו יורק? מי לא דמיינה איך היא מטופפת בעקבים דקים בין שני החדרים הקומפקטים, המחשב יהיה ליד החלון כמובן, אם במקרה תשרה עליכן המוזה וגולת הכותרת היא כמובן חדר הארונות הצבוע כחול ומלא בכל טוב, בדגש על נעלי היוקרה של ג'ימי צו ומנולו בלניק.

 

כבר שנים שהמעריצים המושבעים של הסדרה עולים לרגל לרחוב פרי שבו חיה בראדשו בשש העונות של "סקס והעיר הגדולה" ושני סרטי ההמשך שנעשו לה. שם היא צחקה ועישנה, בכתה וכתבה בשעות לילה מאוחרות. עכשיו, רגע לפני שעולה גרסת ההמשך ל"סקס והעיר" בגרסה ללא סמנתה (קים קטרל), תחת השם: "…And Just Like That" אתן כבר לא צריכות לפנטז על הדירה כי היא שוחזרה ויכולה להיות שלכן ללילה קסום אחד, טוב בערך: לקראת עליית הסדרה שרה ג'סיקה פרקר ורשת הטלוויזיה HBO חברו לאתר השכרות הדירה Airbnb, וביחד הם יערכו הגרלה ב- 8 בנובמבר. רק שתיים יזכו בפרס הנחשק, ויוכלו לשהות בדירה ב-12 או 13 בנובמבר, תמורת סכום סמלי של 23 דולר בלבד. אל תבנו על להזמין את כל השכבה מהתיכון כי לא מותר להכניס לדירה יותר משני אנשים.
מדובר בדירה משוחזרת שהועתקה לשכונת צ'לסי, ג'סיקה פארקר חובבת הנעליים, מביאה לשם אוסף נעלי סטילטו מביתה, ויהיו כל מיני בגדים אייקוניים שקארי אהבה במיוחד וגם הטלפון האלחוטי הגדול והלבן, וערימת הספרים ליד המיטה.

צילומים ל-"And Just Like That"', הגרסה החדשה ל"סקס והעיר הגדולה" | צילום: Gettyimages
צילומים ל-"And Just Like That"', הגרסה החדשה ל"סקס והעיר הגדולה" | צילום: Gettyimages

הדרישות למשתתפות בהגרלה: אתן חייבות להיות תושבות ארה"ב מגיל 21 ומעלה. מלבד לשהות בדירה תקבלו גם ברכה וירטואלית מג'סיקה פארקר, פגישה עם סטייליסטית וסשן צילומים למזכרת. ההרשמה להגרלה באתר של Airbnb  ותשמעו מה שיש לקארי/פארקר לומר בעניין: "זה מרנין לב  להיות בחלל כל כך מוכר ואנחנו חושבות שאתם תאהבו את כל התזכורות של קארי שמפוזרות בחלל . לכו תראו מה תלוי בארון, תנסו קצת לכתוב ותשתו קוסמופוליטן". נשמע מושלם, אבל מה עם סיבוב בכרכרה בפארק עם מיסטר ביג?