ליידיז פירסט

פסטיבל ליידיז פירסט: ההופעות החיות שאסור לפספס בצפון

מירי מסיקה | צילום: עדי אורני
מירי מסיקה | צילום: עדי אורני

רבקה זהר מרגשת מתמיד, מירי מסיקה במופע מיוחד ועוד זמרות אדירות מגיעות לצפון לפסטיבל ההופעות הלוהט ליידיז פירסט. מתי ואיפה? כל הפרטים

88 שיתופים | 132 צפיות

 

לכבוד יום האישה הבינלאומי, המצויין ב-8 במרץ, פסטיבל "ליידיז פירסט" של קבוצת זאפה חוזר זו השנה השנייה בשיתוף מגזין "את" ומותג הקוסמטיקה היוקרתי Estee Lauder, בסימן יצירה והעצמה נשית. הפסטיבל מתרחש לאורך כל החודש ומארח ברחבי הארץ מוזיקאיות, מופעים, תערוכות, סרטים ואירועים. כדי שלא תפספסו, אספנו לכן את ההופעות הכי שוות בצפון

רוני פיטרסון ושליחי הבלוז מארחים את מיי פיינגולד ודנה לפידות
מופע שכולו מחווה לדיווות הגדולה של הסול והרוק, מאריתה פרנקלין ועד ג'ניס ג'ופלין. רוני פיטרסון, המכונה מלך הבלוז המקומי מארח למופע חד פעמי את מיי פיינגולד ודנה לפידות. פיינגולד פרצה לתודעה ב"כוכב נולד 7" ומאז הפכה לכוכבת מחזות זמר ישראלים ("שיער", "קזבלן") ואף ייצגה את ישראל באירוויזיון 2014. לפיד היא מוזיקאית ויוצרת ובעלת גוון קול ייחודי ויוצא דופן. יחד עם להקת הקאברים "שליחי הבלוז" הם יחזירו לחיים את להיטי הרוק, הסול והבלוז של שנות ה-60 וה-70 בערב שיכלול ביצועים יוצאי דופן והמון אהבה לנשים הגדולות של עולם המוזיקה.

יום ו', 1.3.19, זאפה חיפה
פתיחת דלתות: 20:45, מחיר: 115 ש"ח
לרכישה

רוני פיטרסון, שליחי הבלוז, דנה לפידות, מיי פיינגולד | צילום: עידן שי, ליאור נורדמן ודניאל גן אור
רוני פיטרסון, שליחי הבלוז, דנה לפידות, מיי פיינגולד | צילום: עידן שי, ליאור נורדמן ודניאל גן אור

 

>> שאר המופעים המשתתפים בפסטיבל Ladies Fisrt

ירדנה ארזי: נוגעת בעשבי הזמן
ירדנה ארזי, מהזמרות האהובות בישראל, חוזרת לשירים הגדולים שמלווים אותה לאורך השנים ולסיפורים שמאחוריהם. מהימים בלהקת הנח"ל, דרך "שוקולד מנטה מסטיק" ועד להיטי קריירת הסולו שהפכו לפסקול של כולנו, והכל בעיבודים חדשים של אורי זך.

בשלוש השנים האחרונות הופיעה ארזי יחד עם להקת הגבעטרון במופע משותף שהוצג למעלה מ-150 פעמים בפני כ-200 אלף צופים באולמות הגדולים בישראל. "המופע החדש נולד למעשה לבקשת הקהל" מספרת ארזי. "אחרי כל כך הרבה שנים בהן הופעתי בעיקר עם הגבעטרון, ראיתי הזדמנות לגעת מחדש בשירים שמלווים אותי כמעט 50 שנה, להעניק להם צבעים וטעמים עדכניים ולהגיש אותם באהבה לקהל".

עיבודים וניהול מוסיקלי – אורי זך, אורי וינשטוק – קלידים, אקורדיון, לוקי גבאי – תופים, מוטי לייבל – גיטרות, אתי אברמוביץ' – חליל, גיטרה ושירה, נעם שחם – בס, צביקה אלייב – כלי נשיפה, כלי הקשה ושירה.

יום ד', 6.3.19, זאפה חיפה
פתיחת דלתות: 20:00, מחיר: 144 ש"ח 
לרכישה

ירדנה ארזי | צילום: איתן טל
ירדנה ארזי | צילום: איתן טל

 

היהודים בסיבוב חורף
בהופעה מיוחדת שתכלול את הלהיטים הגדולים מכל האלבומים, ביניהם:  הזמן שלך, הימים שלנו, אם כבר, לא קל, אלה, אצלך בעולם, מחפש תשובה, סמי, חופשי, עוד ארון אחד, גניבה, אין לך מקום, שחק אותה ועוד…
7.3.19 מופע עמידה 20:30 פתיחת דלתות, 21:30 תחילת מופע. מחיר: 134 ש"ח
לרכישה

היהודים | באדיבות יח"צ
היהודים | באדיבות יח"צ


רבקה זהר במופע חדש "איזה אושר"

רבקה זהר יוצאת במופע חדש ומיוחד הכולל את כל תחנות חייה, מנקודות השפל ועד האושר הגדול, מהעבר ועד ההווה, מימי ההתמכרות והמאבק ועד היציאה מאפלה לאור גדול.

זהו מופע עשיר, מרגש, סוחף ונוגע אשר מדגיש את יכולותיה הווקאליות שרק הולכות ומשתבחות עם השנים ומשלב בתוכו את הקלאסיקות של זהר – שירים מכל הקריירה לצד קאברים מפתיעים ושירים חדשים שכתבה יחד עם לירון לב, שותפה ליצירה בשנים האחרונות.
הפעם את השירים מבצעת זהר לבדה ואילו העיבודים וההפקה המוסיקלית הופקדו בידיו של לב. המופע מלווה בוידאו ארט מושקע אשר הופך את חווית המופע לשלמה ומדויקת. בין השירים שיבוצעו במופע: "הדרך אל הכפר", "זמר שלוש התשובות", "על כפיו יביא", "לא כמו אתמול", "תיקון כללי", "מה אברך", ועוד.

על הבמה: הפקה מוזיקלית – לירון לב, גיטרות – שם חממי, קלידים – חיים וייס, צ׳לו – יועד ניר, כלי נשיפה – גל דהן, אנימציה – יונתן גיסלר

יום ו', 15.3.19, זאפה חיפה
פתיחת דלתות: 20:00, מחיר: 105 ש"ח 
לרכישה

רבקה זהר | צילום: משה נחמוביץ
רבקה זהר | צילום: משה נחמוביץ


דניאלה ספקטור מארחת את גבע אלון, במופע להקה חדש!

מפגש קרוב ואינטימי על הבמה עם דניאלה ספקטור, כשלצידה להקה מהחלומות עם גבע אלון על החשמלית, ג׳נגו על הבס ואסף רייז בתופים, יחד הם מביאים את השירים של ספקטור למקום חדש, מלא עוצמה ויפה.
בהופעה יבוצעו כל השירים המוכרים לצד הצצה לשירים חדשים מהאלבום שבדרך: "תרקדי את זה", "Cut it out", וגם שיריה המוכרים "כל הדברים היפים באמת". "לישון בלעדיי", "לווייתן", "הכוכב הזה מת" ועוד.

יום שבת, 16.3.19, זאפה חיפה 
פתיחת דלתות: 20:00, מחיר: 95 ש"ח 
לרכישה

דניאלה ספקטור | צילום: זוהר ראלט
דניאלה ספקטור | צילום: זוהר ראלט

 

 

מירי מסיקה בהופעה
מירי מסיקה יוצאת לסיבוב הופעות ארצי ומיוחד לרגל צאת אלבומה החדש והשישי במספר "אלוהי הדברים הקטנים".
מסיקה שלראשונה לקחה חלק פעיל ביצירה ובכתיבת השירים מגיעה לאולמות הגדולים עם להיטים מכל התקופות, כולל "מלך", "באה אליכם", "לשם", "אף אחת", "עכשיו אתה חוזר בחזרה","ממי" ועוד ועוד, כולם בעיבודים חדשים, עם סאונד ותאורה ייחודים ובהופעה עוצמתית ומרגשת.

יום ב', 25.3.19, זאפה חיפה
פתיחת דלתות: 20:00, מחיר: 164 ש"ח
לרכישה

מירי מסיקה | צילום: עדי אורני
מירי מסיקה | צילום: עדי אורני

 

דנה ברגר מארחת את ריקי גל

דנה ברגר כובשת את הבמה במופע אינטימי, אקוסטי ומרגש בו תבצע את מיטב שיריה: "אהבה", "לומדת לעוף", "תוך כדי תנועה", "מחכה לו" ועוד רבים וטובים, לצד שירים חדשים מאלבומה האחרון שיצא הקיץ. מאחורי ברגר קריירה ענפה, עם שמונה אלבומי אולפן מצליחים ושלל להיטים שהפכו לחלק בלתי נפרד מהפסקול הישראלי וקיבעו את מעמדה כאחת מהזמרות והיוצרות הטובות והמוערכות בישראל.

יום ד', 27.3.19, זאפה חיפה
פתיחת דלתות: 20:00, מחיר: 105 ש"ח
לרכישה

דנה ברגר | צילום: יוסי גבעוני
דנה ברגר | צילום: יוסי גבעוני

 

אחינועם ניני וגיל דור: מפגש מרגש בליווי רביעיית המיתרים "סוליס" מנאפולי
"סוליס", רביעיית המיתרים המדהימה מנאפולי, חוזרת לישראל בחודש מרץ לשתי הופעות בלבד, לרגל יציאת האלבום הבינלאומי החדש של אחינועם "Letters to Bach" הכולל מוזיקה של המלחין הגאון יוהאן סבסטיאן באך, למילים שכתבה ניני ובעיבודים של גיל דור והפקה של המוזיקאי האגדי קווינסי ג'ונס.

במופע יבצעו על הבמה אחינועם, גיל דור ורביעיית "סוליס", קטעים נבחרים מהאלבום החדש וכמובן שירים נפוליטנים באיטלקית ובעברית מהאלבומים שהקליטו יחד- "נפולי-ת"א" והאלבום האיטלקי "NOApolis", וכן שירים נבחרים מהרפרטואר העשיר של אחינועם מכל השנים.

גיטרה וניהול מוסיקלי: גיל דור, כלי הקשה: גדי סרי, בס: אור לוביאניקר.

 

יום ה', 28.3.19, אולם המופעים קיבוץ יפעת
שעת המופע: 21:00, מחיר: 165 ש"ח
לרכישה

אחינועם ניני | צילום: רונן אקרמן
אחינועם ניני | צילום: רונן אקרמן